تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):با اخلاق نيكو، گفتار نرم مى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819858617




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آيت‌الله آصفي مردي است عالم و صاحب افکاري معتدل است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۹ آبان ۱۳۹۳ (۲۰:۴۵ب.ظ)
آيت‌الله العظمي مکارم : آيت‌الله آصفي مردي است عالم و صاحب افکاري معتدل است حضرت آيت‌الله مکارم شيرازي گفتند: آيت الله آصفي را سال ها مي شناختم. ايشان مردي است عالم، دانشمند، وارسته و صاحب افکار معتدل که از منظر بسياري از علماي قم و نجف بهره مند شده و صاحب تاليفات پرمغز و پرمعناست.
به گزارش خبرگزاري موج از قم ، اين مرجع تقليد در پيامي به همايش بزرگداشت آيت الله آصفي که بخشي از آن در اين همايش قرائت شد تصريح کردند: قبل از هر چيز تشکيل همايش را که براي بزرگداشت يکي از چهره هاي مخلص و اثرگذار روحانيت شيعه انجام شده به همه عزيزان و همه دست اندرکاران تبريک مي گويم. آيت الله آصفي را سال ها مي شناختم. ايشان مردي است عالم، دانشمند، وارسته و صاحب افکار معتدل که از منظر بسياري از علماي قم و نجف بهره مند شده و صاحب تاليفات پرمغز و پرمعناست.
وي تصريح دارند: از ويژگي هاي ايشان، جامعيت علمي است که به شهادت بزرگان، تاليفات شامل مباحث فقهي، تفسيري، ولايي و اخلاقي است.
در مسائل سياسي بحمدالله صاحب نظر و در مسائل اجتماعي و خدمت به محرومان داراي فعاليت چشمگير و از نظر اخلاقي داراي تواضع و نام و نشان هستند.
حضرت آيت‌الله مکارم شيرازي در پايان اين پيام آورده اند: توفيقات الهي به طور گسترده شامل حال ايشان بوده و اميدواريم همچنان موفق بمانند بار ديگر از زحمات دست اندرکاران تشکر مي کنم و به محضر شما عزيزان سپاس گفته و همه شما را به خداوند بزرگ مي سپارم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن