تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 15 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):ربا خوار از دنيا نرود، تا آن كه شيطان ديوانه اش كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

ترازوی آزمایشگاهی

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799419780




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شش جلد کتاب غیردرسی برای هر دانش آموز کشور در مدارس وجود دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: مدیرکل فرهنگی هنری آموزش و پرورش: شش جلد کتاب غیردرسی برای هر دانش آموز کشور در مدارس وجود دارد تهران - ایرنا - مدیر کل فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش، گفت: اکنون به ازای هر دانش آموز، شش جلد کتاب غیردرسی در کتابخانه های مدارس کشور وجود دارد.


مهدی علی اکبرزاده روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار حوزه آموزش ایرنا افزود: تصمیم بر این است تا در هفته کتاب و کتابخوانی با کمک سایر نهادها و دستگاه ها، کتاب های بیشتری را در اختیار مدارس بگذاریم.
مدیر کل فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش در ادامه، برگزاری 50 هزار نمایشگاه کتاب در 50 هزار مدرسه سراسر کشور را همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی فرصت مناسبی برای بها دادن و ترویج فرهنگ مطالعه در بین دانش آموزان عنوان کرد.
علی اکبرزاده اضافه کرد: برگزاری این نمایشگاه ها را نه تنها در این هفته بلکه در چند هفته آینده در مدارس خواهیم داشت.
وی تصریح کرد: بنا داریم با استقرار این نمایشگاه ها در سطح مدارس، دانش آموزان را برای گرایش به سمت کتاب های غیردرسی بیشتر ترغیب کنیم.
علی اکبرزاده اضافه کرد: همچنین این نمایشگاه ها بهانه ای است تا مدیران مدارس همت کرده و از آنجا که کتاب ها با تخفیف ویژه عرضه شده است، کتاب های مورد نیاز را خریداری کنند.
مدیر کل فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: نمایشگاه های کتاب از 10 سال گذشته همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی در سطح مدارس برگزار شده و از یکهزار نمایشگاه اکنون به 50 هزار نمایشگاه افزایش پیدا کرده است که این روند نشان دهنده توجه خاص به کتاب در مدارس است.
علی اکبرزاده، با بیان اینکه اکنون 80 هزار کتابخانه در سطح مدارس سراسر کشور داریم، اظهار داشت: تلاش داریم سال تحصیلی جاری در زمینه تجهیز کتابخانه مدارس و راه اندازی کتابخانه های کلاسی در دوره ابتدایی با همکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گام هایی برداریم.
وی افزود: پیش بینی ما تخصیص دو میلیون ریال برای هر مدرسه در این طرح است تا بتوانیم کتاب های جدید مورد انتظار دانش آموزان و اولیا مدارس را تهیه کنیم.
مدیر کل فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه تجهیز برخی کتابخانه های مدارس عشایری را نیز در برنامه داریم، در زمینه روش های گرایش دانش آموزان به کتابخوانی خاطرنشان کرد: توصیه من قبل از دانش آموزان، به والدین و خانواده ها است ، چرا که بهترین روش برای تربیت کودکان و نوجوانان اهل کتاب و مطالعه این است که ابتدا خود اهل مطالعه باشیم تا آنان از ما تقلید کنند.
مدیر کل فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش افزود: در این صورت دانش آموزان از والدین کتاب طلب می کنند و این فرصت لازم را برای خرید کتاب البته با در نظر گرفتن علاقه و کتاب های مناسب آنان فراهم می سازد و ما در آینده افرادی با فرهنگ و دوستدار کتاب خواهیم داشت.
اکبرزاده همچنین به برگزاری مراسم تقدیر از خادمان و فعالان عرصه کتاب و کتابخوانی در این هفته اشاره کرد و افزود: در بین این افراد از دانش آموز مولف ، اهل تحقیق و مطالعه نیز قدردانی شد که این مساله می تواند مشوق خوبی برای دیگر دانش آموزان باشد تا آنها هم به سمت مطالعه و پژوهش گرایش پیدا کنند.
فراهنگ ** 1883**1027


30/08/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن