تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 16 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):هر کس عبادت خالصش را برای خدا بالا بفرستد، خدا بهتریم مصلحت را برای او نازل می ک...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

ترازوی آزمایشگاهی

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

سایت نوید

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799662502




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دل نوشته های دانش آموزان شهرقدس دستمایه نگارش پنج جلد کتاب شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: دل نوشته های دانش آموزان شهرقدس دستمایه نگارش پنج جلد کتاب شد تهران-ایرنا- دل نوشته های دانش آموزان دبیرستانی شهرستان قدس در طی سالها تدریس توسط «مهری آقایی قهرمانلو» دستمایه نگارش پنج جلد کتاب شد.


به گزارش ایرنا در دومین روز از هفته کتاب با عنوان کتاب، آگاهی و سبک زندگی کتابهای این بانوی معلم و نویسنده در کتابخانه «جوادالائمه» شهرستان قدس رونمایی شد.
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قدس در مراسمی که به مناسبت هفته کتاب در این کتابخانه برگزار شد گفت: امسال به عنوان بیست و دومین هفته کتاب، با نام «ترویج کتاب، ترویج امید» نام گذاری شده است.
«رضا کرم آبیان» افزود: بر اساس این نام گذاری وقتی انسان با مطالعه کتاب به اطلاعات و دید وسیع دسترسی پیدا می کند، امیدش به آینده بیشتر و برنامه ریزی اش برای زندگی، آگاهانه تر می شود.
کرم آبیان با اشاره به کمبود زیر ساخت های فرهنگی در شهرستان گفت: همانطور که بخش فرهنگی در شهرستان قدس مظلوم واقع شده حوزه کتاب نیز با شرایط موجود در مظلومیت به سر می برد.
وی با اشاره به تشکیل بانک اطلاعات نویسندگان شهرستان قدس که سال گذشته با رونمایی از آثار آنها افتتاح شد گفت: مشخصات 33 نویسنده با 82 اثر سال گذشته در این سامانه به ثبت رسید و امسال نیز تا کنون 11 نویسنده با 20 اثر به دبیرخانه اداره ارشاد و فرهنگ اسلامی برای ثبت آثارشان مراجعه کرده اند.
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قدس با اعلام افتتاح سرای اهل قلم در این کتابخانه گفت: با ایجاد چنین فضایی نویسندگان شهرستان می توانند در جلسات هم اندیشی حاضر شده و به نقد و بررسی آثار یکدیگر پرداخته تا به این وسیله بتوانند آثار پربارتری را پدید آورند.
کرم آبیان معرفی پنج نویسنده به اداره فرهنگ و ارشاد استان را از دیگر اقدامات حمایتی این اداره برشمرد و گفت: تلاش داریم تا در جهت حمایت هرچه بیشتر از نویسندگان شهرستان با وجود امکانات محدود، شاهد شکوفایی بیشتر آنها در عرصه های فرهنگی باشیم.
رییس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان قدس نیز با تبریک این ایام اظهار امیدواری کرد این هفته بهانه ای برای آشتی بیشتر با کتاب و تجلیل از فعالان این عرصه باشد و توجه به کتاب به یک هفته معطوف نشود.
سیده «فهیمه اطهری» گفت: در طی سالهای تدریس در مدارس، دقایق پایانی درس از دانش آموزان می خواستم صحبت ها و دل نوشته هایی خود را که شاید با والدین هم نتوانند آنها را مطرح کنند برای من بنویسند.
مهری آقایی قهرمانلو که کتابهایش در مراسم امروز رونمایی شد گفت: تجربه 29 سال تدریس در مدارس شهرستان را دارم و سالها اقدام به گرد آوری این مطالب کردم و سرانجام با مساعدت مسوولان و به ویژه رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان این مطالب در پنج جلد منتشر شد.
وی گفت: امیدوارم زمینه ای فراهم شود تا این مجموعه در اختیار والدین دانش آموزان به ویژه در شهرستان قدس قرار گیرد تا آنها نیز با خلوت و اندیشه های ناگفته نسل جوانشان بیشتر آشنا شوند و در صورت مشاهده انحراف از ابتدا در جهت اصلاح آن بکوشند.
وی تصریح کرد: در واقع هدف من از گرد آوری این مطالب اصلاح برخی افکار نادرست بود و اگر با انجام این کار توانسته باشم حتی یک دانش آموز را از مسیر ناصواب بازگردانده باشم رسالت معلمی خود را انجام داده ام.
مجموعه دل نوشته های این نویسنده با نام های پدر و مادر در گذر زمان، دلم می خواست...، خدا اجازه، پله چندم نردبانی، نام فیلم زندگیت چیست؟ در پنج جلد در سال 93 به چاپ رسیده است.
در بخش دیگری از آیین چند تن از خوانندگان کتابها در حضور مسوولان شهرستان و نویسنده کتاب، به نقد آنها پرداختند و «فرود شمخانی» شاعر پیشکسوت شهرستان قدس یکی از سروده های خود با مضمون کتاب را برای جمع قرائت کرد.
در دومین روز از هفته کتاب و کتابخوانی از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره کتابخانه های عمومی شهرستان، خبرنگاران روزنامه های جام جم، جمهوری اسلامی، جهان صنعت و ایرنا و مهر با تقدیم کتاب و تقدیر نامه تجلیل شد، همچنین حواله کتاب از سوی شهرداری، شورای اسلامی شهرقدس و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به مسوولان کتابخانه های شهرستان اهدا شد.
در پایان رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهرقدس و تنی چند از اعضای شورا، رییس اداره ارشاد شهرستان، نماینده شهردار قدس، نویسندگان، خبرنگاران و حاضرین از سرای اهل قلم و کتابخانه جوادالائمه بازدید کردند.
تهرام/5570/1348


25/08/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن