تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):عبادت کردن به زیادی روزه و نماز نیست، بلکه (حقیقت) عبادت، زیاد در کار ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798343872




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نمايشگاه کتاب در مدارس نواحي و مناطق 40 گانه آموزش و پرورش استان اصفهان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۱ آبان ۱۳۹۳ (۲۲:۳۸ب.ظ)
نمايشگاه کتاب در مدارس نواحي و مناطق 40 گانه آموزش و پرورش استان اصفهان همزمان با هفته کتاب از 24 تا 30 آبان ماه ، نماشگاه کتاب در تمام مناطق و نواحي استان در قالب طرح 50000 نمايشگاه در 50000 آموزشگاه برپا مي شود.
به گزارش خبرگزاري موج، رئيس اداره فرهنگي و هنري افزود: همزمان با هفته کتاب از 24 تا 30 آبان ماه، نماشگاه کتاب در تمام مناطق و نواحي استان در قالب طرح 50000 نمايشگاه در 50000 آموزشگاه برپا مي شود.
محمد اسماعيل زاده هدف از برپايي نمايشگاه کتاب در مدارس را ترويج فرهنگ کتاب و کتابخواني در بين دانش آموزان مطرح کرد و گفت: افزايش سرانه کتاب و کيفيت بخشي به کتابخانه هاي مدارس در افزايش آگاهي دانش آموزان تأثير مثبت خواهد داشت و اين خود باعث فعال شدن ذهن و فکر دانش آموز و افزايش خردورزي و خلاقيت و در نتيجه توسعه فرهنگي، اجتماعي و علمي کشور مي شود.
محمد اسماعيل زاده با اشاره به رشد 50 درصدي برپايي نمايشگاه هاي کتاب در سطح مدارس استان در سال جاري اظهار داشت: کتاب هاي نمايشگاه امسال با 40 درصد تخفيف در اختيار دانش آموزان قرار مي گيرد.
ايشان در ادامه افزود: به منظور انتخاب کُتب مناسب براي رده هاي سني و مقاطع تحصيلي مختلف در شهريور ماه، نمايشگاهي توسط انتشارات منادي تربيت وابسته به وزارت آموزش و پرورش در تهران برپا شد که کتاب هاي حاضر در نمايشگاه امسال توسط کارشناسان خبره در امر کتاب انتخاب شده است.
اين مقام مسوول در ادامه اظهار داشت: به مناسبت هفته کتاب و با هدف فعال سازي کتابخانه هاي مدارس و افزايش سرانه مطالعه در بين دانش آموزان، براي اولين بار در اداره کل آموزش و پرورش استان با حضور مدير کل محترم، شوراي سياستگذاري و برنامه ريزي امور کتاب و کتابخانه هاي مدارس استان تشکيل شد، همچنين در سطح ادارات مناطق و نواحي ستاد برنامه ريزي و گراميداشت هفته کتاب و کتابخواني تشکيل شده است.
رئيس اداره فرهنگي و هنري آموزش و پرورش استان اصفهان با اعلام اينکه در حال حاضر در سطح مدارس استان تعداد 18434 کتابخانه فعال موجود مي باشد، افزود: از اين تعداد کتابخانه، تعداد 4873 کتابخانه آموزشگاهي و 13558 کتابخانه به صورت کلاسي مي باشد.
اسماعيل زاده در ادامه به وجود تعداد 5700000 جلد کتاب در کتابخانه هاي مدارس اشاره کرد و از اوليا و دانش آموزان خواست با اهداي کتاب به مدارس بر غناي کتابخانه هاي آموزشگاه خود بيفزايند.
رئيس اداره فرهنگي و هنري آموزش و پرورش استان اصفهان در پايان با اشاره به حذف پست کتابدار از مدارس از مديران و معاونين پرورشي مدارس خواست با مشارکت دانش آموزان؛ به ويژه اعضاي شوراهاي دانش آموزي و دانش اموزان علاقه مند نسبت به فعال تر شدن کتابخانه هاي مدارس اهتمام بيشتري نمايند.
از ديگر برنامه هاي اداره فرهنگي و هنري به مناسبت بزرگداشت هفته کتاب و کتابخواني مي توان به: نواختن زنگ کتاب در مدارس، بازديد دانش آموزان و فرهنگيان از نمايشگاه هاي 50000 نمايشگاه در 50000مدرسه، خارج نمودن کتاب هاي فرسوده، زيباسازي و غبارروبي از کتابخانه هاي مدارس، بازديد دانش آموزان از کتابخانه هاي عمومي، برگزاري جشن کتاب و اهداي کتاب، برپايي جلسات نقد و بررسي کتاب، ايستگاه هاي مطالعه و برگزاري مسابقه کتاب خواني و تجليل از برترين دانش آموزان کتابخوان اشاره نمود.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 87]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن