تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كسى، به هدايتى راهنمايى كند، پاداشى را كه براى پيروان هدايت وجود دارد، براى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798567360




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اکران فیلم های ایرانی در آلمان/درمان سینماگران رایگان شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: اکران فیلم های ایرانی در آلمان/درمان سینماگران رایگان شد تهران - ایرنا - رئیس هیات مدیره خانه سینما، گفت: فیلم های منتخب جشن سینمای ایران در روزهای هفتم تا نهم آذرماه در کلن آلمان به نمایش درمی آید.


به گزارش خبرنگار سینمایی ایرنا، عصر امروز چهارشنبه 28 آبان، نشست خبری با موضوع نمایش فیلم های منتخب شانزدهمین جشن سینمای ایران در آلمان با حضور فرهاد توحیدی و سیامک پورشریف در خانه سینما برگزار شد.
بنابر این گزارش در ابتدای نشست، توحیدی با اشاره به اینکه خردادماه امسال فستیوال فیلم های ایرانی در کلن با همکاری خانه سینما برگزار شد، گفت: در همان جلسه وعده کردیم که همه ساله در آذرماه، فیلم های منتخب جشن سینمای ایران را در این شهر به نمایش بگذاریم.
وی با بیان اینکه خانه سینما به عنوان یک نهاد صنفی، نیازمند گسترش روابط بین المللی است، افزود: این سفر بهانه ای برای همکاری بیشتر با همکاران صنفی بین المللی شد.
این نویسنده و کارگردان سینما ادامه داد: به نظر می آید شکل گیری دپارتمان بین الملل در سینمای ایران، گشودن راه عرضه فیلم های سینما اعم از مستند، کوتاه و انیمیشن را فراهم می کند و امیدواریم راهی که در آلمان آغاز کردیم، منجر به توفیق شود.
رئیس هیأت مدیره خانه سینما، آثار منتخب برای اکران در آلمان را فیلم های "ملکه"، "پله آخر"، "قاعده تصادف"، "قصه ها"، "دربند" و "برف روی کاج ها" عنوان کرد و افزود: اسامی آثار مستند و کوتاه هنوز قطعی نشده، اما این فیلم ها از فیلم های منتخب جشن خانه سینما است که دوستان در حال جمع آوری این آثار هستند و به زودی اسامی آنها اعلام می شود.
وی همچنین اعضای هیاتی که به کلن آلمان سفر خواهد کرد را غلامرضا موسوی (رئیس انجمن تهیه کنندگان)، محمدمهدی عسگرپور (مدیر عامل خانه سینما)، بهرام عظیم پور (نایب رئیس انجمن مستند سازان)، امیر سمواتی (تهیه کننده)، بهنام بهزادی (نویسنده و کارگردان)، محمدعلی باشه آهنگر (کارگردان فیلم ملکه) برشمرد.
توحیدی اضافه کرد: طی این سفر سه روزه در برلین، دو روز برنامه خواهیم داشت و با همکاری سفارت ایران در آلمان، با رئیس آکادمی فیلم آلمان جلسه ای برگزار خواهیم کرد که امیدواریم این جلسه به انعقاد یک تفاهم نامه ختم شود و همچنین و بخش دیگری از این سفر از شهرک های سینمایی آلمان بازدید خواهیم کرد.

** درمان سینماگران در مجموعه بیمارستان های محب رایگان شد
توحیدی در ادامه این نشست از امضای تفاهم نامه میان سازمان سینمایی و وزارت بهداشت خبر داد و گفت: به دنبال تفاهمی که با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی داشتیم مجموعه بیمارستان های محب از این پس بیمارستان های اختصاصی هنرمندان سینما خواهند بود.
این نویسنده سینما گفت: هنرمندان با معرفی خانه سینما، بدون پرداخت وجه در این بیمارستان ها مداوا خواهند شد؛ اما با قراری که بین ما و دکتر اعتمادیان منعقد شده، در اولین قدم هنرمندان با معرفی خانه سینما چکاپ خواهند شد و نمونه هایی که دارای شبهه باشند، سریعاً مداوا می شوند.
وی خاطرنشان کرد: این بیمارستان ها دولتی هستند که توسط مدیران غیردولتی اداره می شوند.

** جمع آوری سرمایه در اروپا کار ساده ای نیست
در ادامه این نشست سیامک پورشریف گفت: مسئله ای که برای ما وجود دارد ارتباط با خارج از کشور است، به این صورت که ارتباط ایران در بحث سینما با اروپا گسترش پیدا کند.
وی افزود: ما از خردادماه این کار را آغاز کرده ایم و امیدواریم که از این حرکت یک کار مشترک درآید؛ اما در هر صورت همکاری صنفی که بخشی از آن جمع آوری سرمایه است؛ در اروپا کار ساده ای نیست.
پورشریف با اشاره به تفاهم میان سینمای ایران و آلمان خاطرنشان کرد: همکاری فنی بین سینمای ایران و آلمان دو شکل است، یکی فنی و حضور در سر صحنه فیلمبرداری و دیگری ارتباط داشتن که ما باید این سد را بشکنیم و با ارتباط با سینمای اروپا، تجارب سینمای ایران را نیز در اختیار آنها قرار دهیم.
فراهنگ**9246**1027


28/08/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 92]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن