تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):همّت مؤمن در نماز و روزه و عبادت است و همّت منافق در خوردن و نوشيدن؛ مانند حيوا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820392235




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قيام مردم تبريز محور فيلم آراز


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۷ آبان ۱۳۹۳ (۱۹:۱ب.ظ)
جمال شورجه خبر داد: قيام مردم تبريز محور فيلم آراز آراز عنوان يک فيلم سينمايي به تهيه کنندگي جمال شورجه است که داستان آن قيام مردم تبريز در چهلم شهادت حاج آقا مصطفي خميني است.
بهخبرگزاري موج ، جمال شورجه، کارگردان سينما درباره فعاليت هاي اخير خود گفت: اوايل امسال۹۳ بود که من به همراه قناديان مسؤول بسيج هنرمندان جلسه اي با رئيس سازمان سينمايي داشتيم.
وي در اين ديدار قول داد که به روي دو پروژه مدنظر بسيج هنرمندان سرمايه گذاري کنند، پيرو قولي که داده شد ما فراخواني اعلام کرديم تا آثار مدنظر از اقصي نقاط ايران ارسال شود، در اين راستا ۲۰۰ طرح و فيلمنامه به دستمان رسيد که فيلمنامه آراز يکي از سناريوهاي دريافت شده بود.
وي افزود: طي ارزيابي هاي انجام شده قربانعلي طاهرفر عهده دار کارگرداني اين کار شد، وي سابقه مشخص دارد، اما ويژگي مهم در اين فيلمساز بسيجي بودن وي است. در اين کار، قرار است تهيه کنندگي کار را بر عهده داشته باشم، درباره فيلمبرداري اين کار هم بايد بگويم که تمام تلاش ما اين است که هر چه سريع تر فيلمبرداري اين کار را آغاز کنيم تا اگر امکان داشت فيلم به جشنواره فيلم فجر برسد.
شورجه ادامه داد: هم اکنون مشغول مذاکره با نهادها و مراکزي هستيم که دغدغه انقلابي کار کردن دارند تا بتوانيم براي کار سرمايه گذار پيدا کنيم، البته با چند مرکز نيز به توافقاتي دست يافته ايم که تا قطعي شدن نام آن را اعلام نمي کنيم.
تهيه کننده فيلم آراز درباره داستان فيلم گفت: اين فيلمنامه مربوط به تاريخ انقلاب مي شود و داستان زمان رژيم ستم شاهي پهلوي و در روز چهلم شهادت حاج آقا مصطفي خميني و قيام مردم تبريز و متعاقب آن سرکوب مردم از سوي رژيم پهلوي اتفاق مي افتد در صورت مساعد بودن هوا تمام بخش ها را در تبريز فيلمبرداري خواهيم کرد، در غير اين صورت بخش هاي ضروري را در تبريز فيلمبرداري مي کنيم و توليد را به مکاني مناسب در نقط هاي ديگر از کشور خواهيم برد.
وي در پايان گفت: اين فيلم سناريويي خوب دارد که ميتوان از آن براي توليد يک کار خوب بهره برد، براي همين براي ساخت اين کار از عوامل بسيار حرف هاي سينما بهره خواهيم برد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن