تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):داناترين مردم كسى است كه دانش ديگران را به دانش خود بيفزايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819863876




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه زرند: علم و دین توام با هم هستند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: امام جمعه زرند: علم و دین توام با هم هستند کرمان - ایرنا - امام جمعه زرند گفت: علم و دین توام با هم هستند و هر زمان بین علم و دین فاصله ایجاد شود به مواد آتش زا تبدیل می شوند.


به گزارش ایرنا، حجت الاسلام علی ابراهیمی روز سه شنبه در دیدار هیات رییسه دانشگاه آزاد اسلامی زرند با وی افزود: وقتی کلیسا از علم جدا شد به مصیبتی تبدیل شد که آثار آن در جهان امروز مشهود است.
وی ادامه داد: دانشگاه آزاد اسلامی پیشانی شهر است و ما انتظار داریم دانشگاه در همه حوزه ها پیشگام بوده و مانند گذشته به عنوان یک بازوی کارآمد در جهت حل معضلات اجتماعی کوشا باشد.
رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان زرند گفت: ما برای تقویت هرچه بیشتر دانشگاه از هیچ کوششی دریغ نکرده و همواره در کنار شما، اساتید و دانشجویان مومن و عالم خواهیم بود.
حجت الاسلام ابراهیمی با تاکید بر ارتباط بیشتر و تنگاتنگ دانشگاه و نمازجمعه تصریح کرد: تریبون نماز جمعه در اختیار دانشگاه و دانشگاهیان خواهد بود تا وظیفه ای که به برکت خون شهدا و مجاهدت های حضرت امام (ره) داریم به نحو احسن انجام داده و دین مان را نسبت به انقلاب و رهبری معظم انقلاب ادا کنیم.
رییس دانشگاه آزاد اسلامی زرند نیز در این دیدار ضمن ابراز خرسندی از انتصاب حجت الاسلام ابراهیمی به امامت جمعه شهرستان اظهار امیدواری کرد: نهادهای فرهنگی با محوریت امام جمعه در راستای اهداف فرهنگی نظام مقدس جمهوری اسلامی گام بردارند.
دکتر کاظم نعمت الله زاده ماهانی با اشاره به تاریخچه دانشگاه آزاد گفت: این دانشگاه از مهرماه سال 1370 با پذیرش 100 دانشجو در رشته های روانشناسی و زمین شناسی فعالیت علمی، فرهنگی خود را آغاز کرد.
وی بیان کرد: این دانشگاه توانسته ضمن ایجاد تحول در عرصه های فرهنگی شهرستان با دو هزار دانشجو در 31 رشته تحصیلی در مقاطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا به یک ظرفیت توانمند و کم نظیر در منطقه بدل شود.
عضو شورای فرهنگ عمومی شهرستان ضمن دعوت از امام جمعه زرند برای بازدید از دانشگاه، ارتباط بیشتر و تنگاتنگ روحانیون بویژه امام جمعه با دانشجویان را یکی از اولویت های فرهنگی دانشگاه برشمرد.
7434/8154


27/08/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن