تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگز دل به باطل بودن حق و به حق بودن باطل يقين نمى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820961445




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کتابخانه های سنتی در دانشگاه ها باید مدرن شوند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی: کتابخانه های سنتی در دانشگاه ها باید مدرن شوند تهران - ایرنا - رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: کتابخانه های سنتی در دانشگاه ها باید مدرن شوند در غیر این صورت از صحنه اطلاع رسانی محو می شویم.


به گزارش خبرنگار اجتماعی ایرنا، دکتر «علی اصغر پیوندی» روز سه شنبه در مراسم افتتاحیه نخستین همایش ملی کتابخانه ها و مراکز اطلاع رسانی دانشگاه های علوم پزشکی کشور افزود: عصر حاضر، عصر پیشرفت فناوری است و باید همه به علوم جدید مجهز شویم و در این زمینه کتابخانه های سنتی را نیز می توان به مدرن تبدیل کرد.
وی با بیان اینکه گرچه روش های سنتی را نمی شود حذف کرد، ادامه داد: کتابداران می توانند کمک کنند که در نظام سلامت با علوم روز آشنا شویم.
پیوندی ادامه داد: در نظام سلامت، اطلاع رسانی نقش بزرگی دارد، به همین منظور باید با گسترش فعالیت های اطلاع رسانی و به روز کردن کتابخانه ها در این زمینه نقش اساسی ایفا کرد.
رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: کتابداران باید به علوم روز و فناوری های جدید مجهز شوند تا خدمات بیشتری به علاقه مندان و متقاضیان عرصه کتاب بویژه در حوزه پزشکی ارائه دهند.
همایش ملی کتابخانه ها و مراکز اطلاع رسانی دانشگاه های علوم پزشکی کشور فردا(چهارشنبه) در دانشکده پزشکی پایان می یابد.
اجتمام(3)**7268**ل.الف.ی


27/08/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن