تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):کسی که از روی بی میلی،بدون عذر و علت نمازجماعت را که اجتماع مسلمانان است ترک کند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798655089




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزاری آزمون سراسری دوره جدید آموزش فیلم‌سازی در 50 دفتر انجمن سینمای جوانان ایران


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
برگزاری آزمون سراسری دوره جدید آموزش فیلم‌سازی در 50 دفتر انجمن سینمای جوانان ایران
تعداد دفاتری كه موفق به حدنصاب رساندن آمار ثبت‌نام و برگزاری آزمون سراسری دوره جدید آموزش فیلم‌سازی انجمن شده‌اند یك و نیم برابر نسبت به دوره قبل رشد داشته است.


به گزارش حوزه سینما باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران و به نقل از معاونت فرهنگی و آموزش انجمن؛ 50 دفتر از مجموع 59 دفتر انجمن سینمای جوانان ایران موفق به برگزاری آزمون كتبی دوره جدید آموزش فیلم‌سازی انجمن سینمای جوانان ایران شده‌اند. این تعداد دفتر انجمن كه روز جمعه 23 آبان به‌صورت همزمان با سراسر كشور موفق به برگزاری این آزمون شده‌اند درواقع توانسته‌اند میزان ثبت‌نام متقاضیان شركت در این آزمون را به حدنصاب تعیین‌شده برسانند. و 9 دفتر دیگر به دلیل دست نیافتن به این حدنصاب اولیه متأسفانه موفق به برگزاری آزمون نشدند.
 
با توجه به این مسئله تعداد قابل‌توجهی از هم‌وطنان عزیز بعد از برگزاری آزمون كتبی روز جمعه با دفاتر انجمن تماس گرفته و درخواست شركت در آزمون كتبی را داشته‌اند. این درخواست‌ها طی گزارش‌هایی كه از طرف مسئولین دفاتر به معاونت فرهنگی و آموزش انجمن اعلام‌شده است موردبررسی قرارگرفته‌اند. اما به دلیل رعایت حقوق شركت‌كنندگان در آزمون كتبی متأسفانه هیچ امكانی مبنی بر تكرار آزمون كتبی برای این دسته از متقاضیان وجود ندارد و انجمن سینمای جوانان ایران امیدوار است در دوره آینده پذیرای این دسته از عزیزان باشد.
 
در ادامه این گزارش آمده است: سه دفتر آباده ، بندر انزلی و بجنورد موفق شده‌اند بعد از 5 سال آزمون سراسری را برگزار كنند و هنرجوی فیلم سازی پذیرش كنند . 4 دفتر برازجان ، بیرجند ، رودبار و مراغه نیز بعد از 3 سال موفق به برگزاری این آزمون شده‌اند و 7 دفتر بروجرد ، تویسركان ، شهركرد ، مهاباد ، نیشابور، نهاوند و یاسوج نیز بعد از دو سال توقف در برگزاری دوره‌های آموزش فیلم‌سازی انجمن ، امسال موفق به برگزاری آزمون دوره جدید شده‌اند. همین‌طور دفتر انجمن گناباد برای نخستین بار طی برنامه‌ریزی‌ها و هماهنگی‌های انجام‌شده موفق شده است آزمون كتبی را در دو شهر گناباد و فردوس برگزار كند كه اتفاق جالب و قابل‌توجهی به شمار می‌رود.
 
علی رغم اطلاع‌رسانی‌های انجام‌شده مبنی بر محدودیت حداقل سنی 17 سال برای شركت در آزمون دوره جدید نیز یك نوجوان 12 ساله در دفتر تهران و یك نوجوان 14 ساله در دفتر سمنان با اصرار در آزمون كتبی شركت كرده‌اند. البته با توجه به قوانین دوره آموزش فیلم‌سازی ، این دو نوجوان باانگیزه به دلیل نداشتن شرط سنی لازم ، در این دوره پذیرفته نخواهند شد و  امیدوارم در دوره های تك درس و یا در سن 17 سالگی پذیرای آنها باشیم . گفتنی ست بالاترین مدرك تحصیلی در بین داوطلبان آزمون نیز به داوطلبی از دفتر تهران با مدرك دكترای مكانیك تعلق داشته است. این داوطلب نیز در صورت به حدنصاب رسیدن گروه سنی ب، گروه سنی 25 الی 40 سال در دفتر تهران و در صورت قبولی از مرحله مصاحبه حضوری برای شركت در دوره جدید پذیرفته خواهد شد.


انتهای پیام/ اس







تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 69]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن