تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):دوست ندارم جوانى از شما [شيعيان] را جز بر دو گونه ببينم: دانشمند يا دانشجو.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804090575




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تجلیل از مديرکل سابق تسهيلات و تجهيزات فرودگاهی


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
تجلیل از مديرکل سابق تسهيلات و تجهيزات فرودگاهی
مومني‌رخ در مراسم تجليل از خدمات مديرکل سابق تسهيلات و تجهيزات فرودگاهي گفت: طي 5 سال خدمت سيد محمود رضوي در اين اداره‌ کل شاهد اقدامات خوبي بوديم که همگي به نحو احسن انجام شده است.


به‌ گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط‌عمومي شرکت فرودگاه‌هاي کشور، از مديرکل سابق تسهيلات و تجهيزات فرودگاهي تجليل شد . مومني‌رخ در مراسم تجليل از خدمات مديرکل سابق تسهيلات و تجهيزات فرودگاهي گفت: طي 5 سال خدمت سيد محمود رضوي در اين اداره‌ کل شاهد اقدامات خوبي بوديم که همگي به نحو احسن انجام شده است.
 
مراسم تجليل از سيدمحمود رضوي مديرکل سابق اداره‌کل تسهيلات و تجهيزات فرودگاهي توسط کارکنان اين اداره‌کل و با حضور سيد احمد مومني‌رخ‌ و حسين اکرميان دو تن از اعضاي هيات مديره شرکت فرودگاه‌ها و برخي از مديران کل ستادي برگزار شد.

سيداحمد مومني‌رخ با اشاره به سابقه 30 سال خدمت مديرکل سابق اداره‌کل تسهيلات و تجهيزات فرودگاهي اظهار داشت: طي 5 سال خدمت رضوي در اين اداره‌کل شاهد موفقيت‌هاي خوبي بوديم.

 وي ادامه داد: ميرسعيد صفي‌نيا داراي تجربيات زيادي در اين صنعت است که به‌طور قطع از تجربيات مديرکل سابق در بخش تسهيلات و تجهيزات استفاده خواهد کرد.

مومني‌رخ اظهار داشت: کارکنان اين مجموعه در 5 سال گذشته و تصدي رضوي به‌عنوان مديرکل کمک‌ها و حمايت‌هاي زيادي را به بخش مديريت داشته‌اند و وي را در فعاليت‌ها ياري رسانده‌اند.

 عضو هيات مديره شرکت فرودگاه‌ها در ادامه افزود: آئين‌نامه اداره‌کل درباره برخي موضوعات نيازمند اصلاحاتي بوده که برخي از آنها اجرايي شده و نيم ديگر آنها نيازمند اصلاح است که اميدواريم اين اتفاق صورت گيرد.

مومني‌رخ خاطرنشان کرد: مجموعه بايد در جهت برقراري پروازي ايمن تلاش کند. ***مشعل اداره‌کل تسهيلات و تجهيزات به مدير جديد سپرده شد حسين اکرميان عضو هيات مديره شرکت فرودگاه‌هاي کشور نيز برگزاري اين مراسم را علاوه بر تجليل و قدرداني از مديرکل سابق معطوف به معرفي مجموعه تلاش‌هايي دانست که در اداره‌کل تسهيلات و تجهيزات فرودگاهي صورت گرفته است.

 وي گفت: هم اکنون مشعل اداره و مديريت اين اداره‌کل در دستان صفي‌نيا مديرکل جديد مجموعه است که اميدواريم با هدف ايمني و سلامت مسافران کارها پيش رود.

 اداره‌کل تسهيلات و تجهيزات تمام توان خود را براي برقراري پرواز ايمن به‌کار گرفته است ميرسعيد صفي‌نيا مديرکل تسهيلات و تجهيزات فرودگاهي هم در اين مراسم با اشاره به انتخاب مديران از داخل سيستم گفت: خوشبختانه اين مساله باعث شده که مديران بخش‌هاي مختلف در جريان همه مسائل و مشکلات مجموعه باشند.

 وي عنوان کرد: در مجموعه اداره‌کل تسهيلات و تجهيزات متخصصان جواني حضور دارند که تمام توان خود را براي ايمني و سلامت مسافران و فرودگاه‌ها به کار گرفته‌اند.

 صفي‌نيا اعلام کرد: همکاران و زحمتکشان اين اداره‌کل نيازمند حمايت از سوي مديران هستند به‌طوريکه بايد زمينه و بستر براي ارائه خدمات رفاهي و آموزش آنان فراهم شود.

 واحد آموزشيتوسعه چشمگيري در اين سال‌ها داشت سيدمحمود رضوي مديرکل سابق تسهيلات و تجهيزات فرودگاهي در ادامه اين مراسم با اشاره به اين مطلب که در حال حاضر متخصصان جوان در اين اداره‌کل تلاش‌هاي بيشماري را در بخش ارائه تسهيلات و تجهيزات بروز انجام مي‌دهند، گفت: اين اداره‌کل از سال 82 فعاليت‌هاي زيادي را در بخش‌هاي مختلف فرودگاهي انجام داده است به طوريکه ايجاد بانک اطلاعاتي، برنامه‌ريزي براي جذب نيروي انساني و فعال شدن واحد آموزش از جمله اين اقدامات بوده است.

وي در ادامه افزود: خوشبختانه اين اداره‌کل ميراث‌دار زحمات و تلاش‌هاي افرادي است که نام آنها به عنوان فعالان اين بخش هميشه جاودان خواهد ماند. رضوي عنوان کرد: واحد آموزش هم از لحاظ کمي و هم کيفي روند بسيار مطلوبي را طي کرده و پيشکسوتان اين اداره‌کل تلاش‌هاي زيادي را در جهت بروز کردن بخش‌ها و حوزه‌هاي مختلف انجام دادند و تجربيات خود را در اختيار مجموعه گذاشتند.

 وي افزود: از سال 85 در حوزه تسهيلات شاهد اتفاقات و تحولات خوبي بوديم به طوريکه اصل و پايه شکل‌گيري اين حوزه طي اين سال‌ها بوده است.

 رضوي اظهار داشت: در حوزه تجهيزات فردگاهي نيز اقدامات مطلوبي صورت گرفته و در حال حاضر سيستم روشنايي اکثر فرودگاه‌ها بروز رساني شده است.

 وي همه فعاليت‌ها و موفقيت‌هاي صورت گرفته را نتيجه تلاش همکاران اداره‌کل تسهيلات و تجهيزات برشمرد.

 در پايان اين مراسم ضمن قدرداني از خدمات شايسته سيدمحمود رضوي از سوي ادارات‌کل ستادي الواح و هدايايي به رسم يادبود به وي اهدا شد.

انتهای پیام/





تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن