تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 16 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):تقوای خدا پیشه کنید و دینتان را با ورع و تقوا حفظ کنید.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

ترازوی آزمایشگاهی

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799593681




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرماندار ساری : کتاب و کتاب خوانی از ابزار ارتقای فرهنگ است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: فرماندار ساری : کتاب و کتاب خوانی از ابزار ارتقای فرهنگ است ساری - ایرنا - فرماندار مرکز استان گفت : با توجه به اهمیت موضوع مطالعه و کتاب خوانی، کارگروه های کمیته نهضت مطالعه مفید در شهرستان ساری تشکیل شود.


به گزارش روابط عمومی فرمانداری ساری ، " جواد واحدی " در جلسه انجمن کتابخانه های عمومی و کمیته نهضت مطالعه مفید شهرستان ساری خواستار نهادینه سازی فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در جامعه شد و گفت : هزینه کردن در فرهنگ سرمایه گذاری بلند مدت است وکتاب و کتاب خوانی از ابزار ارتقای فرهنگ است .
وی با تاکید بر لزوم فرهنگ سازی در سال فرهنگ گفت : فعالیت در امر فرهنگ باید با تدبیر و اندیشه صورت گیرد ،با توجه به بروز نتایج امور فرهنگی در مدت زمان طولانی مدت ،جبران اشتباهات کار بسیار دشوار خواهد بود .
واحدی با اشاره براینکه بالا رفتن سرانه مطالعه نقطه مقابل بسیاری از ناهنجاری هاست ، تصریح نمود : اگر مسؤولان زیرساختهای لازم را برای مطالعه فراهم کنند تا جوانان بتوانند به راحتی کتابهای مورد علاقه خود را دریافت کنند، جوانان نیز علاقه بیشتری به کتابخوانی پیدا می کنند و این می تواند به کاهش ناهنجاری ها و انحرافات در جامعه کمک کند.
فرماندار شهرستان ساری تاکیدکرد: تفکر گسترش کتابخانه در سطح شهر از اندیشه برتر است هر اندازه فضای کتابخانه شاداب و جذاب شود افراد بیشتری جذب می شوند .
رئیس انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان به دو رخداد بزرگ فرهنگی ، آموزشی ،هنری نمایشگاه کتاب و جشنواره رشد در ساری تاکید نمود و گفت : امروزه باید به کتاب و هنر جایگاه ویژه ایی در آموزش و پرورش در نظرگرفت ،کتاب و هنر از عناصر مهم انتقال علم ،فرهنگ و هنر هستند و در ارتقای فرهنگ و اندیشه نقش سازنده ایی دارند .
وی با اشاره به اینکه کتابداران برای تربیت کتابخوان ، باید رابطه خود را با آموزش و پرورش تقویت کنند ، ابراز کرد: اگر میان کتابخانه ها و آموزش و پرورش تعامل و برنامه ریزی صورت گیرد می توانیم شاهد ظهور کتابخوان های حرفه ای باشیم.
این مسئول دولتی با اشاره به اینکه کتاب خوانی نیاز به فرهنگ و آموزش دارد ، خاطر نشان نمود : اگر خواهان گسترش علم و فرهنگ هستیم ، باید کتاب و فرهنگ مطالعه را جدی بگیریم و برای آغاز باید از خانواده و پس از آن مدرسه شروع کرد.
رئیس انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان قوانین و مقرراتی را که در زمینه مسائل مادی و معنوی کتابخانه های عمومی به شهرداری ها تکلیف شده است را لازم الاجراء دانسته و خواستار توجه شهرداران در این بحث گردید.
دراین جلسه بر ساخت کتابخانه در فضای سبز شهری تاکید و همچنین تجلیل از خادمان کتاب در ساری ،دیدار از خانواده های شهدا و برنامه های دیگر بمناسبت هفته کتاب برگزار گردد.ک/1
608


27/08/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن