تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس زياد شوخى كند، نادان شمرده مى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804063571




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قابليت نيروهاي نظامي ايران به اثبات رسيده است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۶ آبان ۱۳۹۳ (۱۳:۵ب.ظ)
رهبر معظم انقلاب در دانشگاه افسري امام علي (ع): قابليت نيروهاي نظامي ايران به اثبات رسيده است رهبر معظم انقلاب در دانشگاه افسري امام علي فرمودند: نيروهاي نظامي ما قابليت‌هاي خود را به اثبات رسانده‌اند، لذا دنيا بر روي آنها حساب مي‌کند و مي‌داند آنجا که عرصه رزم آوري نيروهاي مسلح ماست، آنها سنگ تمام مي‌گذارند.
به گزارش خبرگزاري موج به نقل از پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري، هشتمين مراسم مشترک دانش آموختگي، تحليف و اعطاي سردوشي دانشجويان دانشگاههاي افسري ارتش جمهوري اسلامي ايران، صبح امروز (دوشنبه) با حضور حضرت آيت الله خامنه‌اي فرمانده کل قوا، در دانشگاه افسري امام علي(ع) برگزار شد.
رهبر معظم انقلاب اسلامي در ابتداي ورود به ميدان مراسم، در محل يادمان شهدا حضور يافتند و ضمن قرائت فاتحه، علو درجات شهداي گرانقدر دفاع مقدس را از خداوند متعال مسئلت کردند.
فرمانده کل قوا سپس از يگان‌هاي حاضر در ميدان سان ديدند.
حضرت آيت الله خامنه اي در اين مراسم، نيروهاي مسلح را از پايه هاي اقتدار هر کشوري خواندند و تاکيد کردند: لازمه اقتدار واقعي در نيروهاي مسلح، همراه شدن ايمان، بصيرت، عزم راسخ و احساس مسئوليت واقعي در کنار نيروي انساني مجهز به آموزش هاي روزآمد و تجهيزات پيشرفته است.
ايشان همچنين دنياي امروز را تشنه پيام آزاديبخش اسلام ناب دانستند و گفتند: بدخواهان و زورگويان جهاني، تلاش مي کنند تا با استفاده از هنر، سياست، نظامي گري و همه ابزارها، مانع شنيده شدن نداي اسلام ناب شوند اما اين ندا شنيده شده است و نشانه‌ي آن هم، هراس روزافزون قدرت هاي استکباري است.
رهبر انقلاب اسلامي با تاکيد بر لزوم برخورد عميق و غير سطحي با موضوع اقتدار در نيروهاي مسلح، افزودند: تعداد زيادِ نيروي انساني و آموزش و تجهيزات نظامي پيشرفته، به تنهايي موجب اقتدار نيروهاي مسلح يک کشور نمي شوند بلکه بايد انگيزه و معنويت و عزم و درکِ حقيقت مسئوليت بر رفتارها و جهت گيري ها حاکم باشد.
فرمانده کل قوا با اشاره به قابليت هاي معنوي و توانايي هاي علمي و قدرت ابتکار و عزم راسخ نيروهاي مسلح کشور در هشت سال دفاع مقدس، خاطر نشان کردند: دنيا بر روي نيروهاي مسلح جمهوري اسلامي ايران حساب باز مي کند و آن را جدي مي گيرد، زيرا مي داند که هر جا عرصه مسئوليت و رزم آوري باشد، نيروهاي مسلح سنگ تمام خواهند گذاشت.
ايشان با اشاره به افتخارات دانشگاه افسري امام علي (ع) و شهداي گرانقدر اين دانشگاه، خطاب به دانشجويان افسري گفتند: خود را در اين مجموعه پر برکتِ علمي و نظامي، براي اعتلاي روزافزون نيروهاي مسلح بعنوان يکي از ارکان اقتدار کشور، آماده کنيد و همچون محققان و دانشمندانِ جوان که با علم و ابتکار، پديده هاي علمي را عرضه مي کنند، با بهره گيري از اندوخته هاي علمي و ابتکار و ارائه پديده هاي نظامي و نوين، سازمان نظامي کشور را به اوج اعتلاء برسانيد.
رهبر انقلاب اسلامي در بخش ديگري از سخنان خود با تاکيد بر اينکه بشريت بيش از هر زمان ديگر نيازمند پيامِ اسلامي ملت ايران است، خاطر نشان کردند: افزون طلبان و زورگويان جهاني که از جاذبه پيام رهايي بخش اسلام ناب و تهديد شدن منافع خود بشدت نگرانند، از همه ابزارها بويژه ابزارهاي هنري بهره گرفته اند تا مردم دنيا را از اسلام بترسانند.
حضرت آيت الله خامنه اي ساختن گروههاي مسلح به نام اسلام و حکومت اسلامي، و قتل عام انسان هاي بيگناه بوسيله اين گروهها را نمونه ديگري از روشهاي دشمنان براي اسلام هراسي برشمردند و افزودند: پيام اسلام ناب براي انسانيت، پيام آسايش، عزت، سربلندي و زندگي همراه با امن و امان است و بدخواهان نمي خواهند، ملت ها با اين پيام آشنا شوند.
ايشان خطاب به دانشجويان دانشگاه افسري امام علي (ع) تاکيد کردند: نسل پيش از شما پيام اسلام ناب را در ميدان هاي نبرد و سياست و انقلاب، سردست گرفت و آن را به دنيا نشان داد، و اينک شما وارثان آن شهداي بزرگوار و مردان عظيم القدر هستيد تا اين پيام را به جهانيان عرضه کنيد.
پيش از سخنان رهبر انقلاب اسلامي، امير سرتيپ دوم فولادي فرمانده دانشگاه افسري امام علي(ع)، ضمن خير مقدم، گزارشي از برنامه‌ها و فعاليتهاي آموزشي و تربيتي اين دانشگاه در محورهاي «رشد ايمان و بصيرت ديني»، «ارتقاي کيفيت و روزآمدي آموزشها» و «خلاقيت و نوآوري» بيان کرد.
در اين مراسم به فرماندهان، اساتيد، دانش آموختگان و دانشجويان نمونه دانشگاههاي افسري ارتش و همچنين يکي از مادران شهدا، يک جلد کلام الله مجيد و هدايايي اعطا شد و نماينده دانشجويان جديد و فارغ التحصيل نيز، سردوشي و درجه خود را از دست فرمانده کل قوا دريافت کردند.
در ادامه اين مراسم دانشجويان دانشگاههاي افسري ارتش طرح ميداني «وارثان شهدا» را اجرا کردند.
در پايان اين مراسم، يگانهاي حاضر در ميدان ضمن اجراي عمليات اعتماد به نفس، از مقابل جايگاه رژه رفتند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن