تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):کم گویی ، حکمت بزرگی است ، بر شما باد به خموشی که آسایش نیکو و سبکباری و سبب تخفی...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820304864




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رونمايي از بازي رايانه‌‌اي بچه‌هاي شهر بهشت


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۶ آبان ۱۳۹۳ (۱۰:۱۱ق.ظ)
رونمايي از بازي رايانه‌‌اي بچه‌هاي شهر بهشت با توجه به حجم عظيم بازي هاي رايانه اي وارد شده که با هدف القاي فرهنگ غرب در بين کودکان، نوجوانان و جوانان کشور صورت گرفته است، توجه به نياز جامعه به خصوص گروه کودکان، نوجوانان و جوانان ضروري به نظر مي رسد.
به گزارش خبرگزاري موج، جمشيد رباني، مدير کانون فرهنگي و هنري شهيد حسين تقوايي گفت: با توجه به حجم عظيم بازي هاي رايانه اي وارد شده که با هدف القاي فرهنگ غرب در بين کودکان، نوجوانان و جوانان کشور صورت گرفته است، توجه به نياز جامعه به خصوص گروه هدف (کودکان، نوجوانان و جوانان) در اين موضوع، توليد بازي هاي رايانه اي ايراني و اسلامي ضروري به نظر مي رسد.
مدير کانون فرهنگي و هنري شهيد تقوايي افزود: اعضاي گروه توليد نرم افزار کانون با هدف توليد بازي‌هاي ايراني و اسلامي به دنبال فرهنگ سازي مفيد و سالم در اقشار هدف اين مجموعه هستند.
وي گفت: به دنبال بازي سجاد کوچولو در سال 90 که ويژه گروه سني 10 تا 15 سال توليد شد و با توجه به استقبال از اين بازي تصميم بر توليد بازي رايانه اي ويژه گروه سني نونهال 6 تا 10 سال گرفته شد.
رباني در توضيح بازي نرم افزار شهر بهشت گفت: اين بازي در 6 شاخه ارزش ها و آسيب ها طراحي شده است که شامل بخش هاي تغذيه و سلامت، حوزه خانواده و مسائل تربيتي، زيارت و آداب آن، حوزه مدرسه، حوزه جامعه و آسيب هاي اجتماعي و حوزه قانون مداري و ويژه گروه سني 6 تا 10 سال طراحي شده است.
مدير کانون فرهنگي و هنري شهيد تقوايي خاطر نشان کرد: تيم اجرايي توليد نرم افزار و بازي هاي رايانه اي کانون متشکل از يک کارشناس مذهبي با محوريت امام جماعت، 3 کارشناس اجتماعي با حضور رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر استان، رئيس اداره آموزش فرماندهي انتظامي خراسان، کارشناس فرهنگي کانون و تيم طراحي نرم افزار کانون، محسن خندان، امير خندان، محمد جواد قهرمان و حسين رباني هستند.
رباني خاطر نشان کرد: نرم افزار بازي بچه هاي شهر بهشت در سي و چهارمين سالروز شهادت شهيد حسين تقوايي طي مراسمي در کانون و با حضور فرماندار مشهد،‌ معاون سياسي و امنيتي فرماندار و مسوولين شهري رونمايي مي شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن