تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فال بد زدن شرك است و هيچ كس ازما نيست مگر اين كه به نحوى دستخوش فال بد زدن مى شود، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799113410




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ویژه برنامه سوگ چامه ها از دیالوگ رادیو نمایش پخش می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: اخبار کوتاه از صدا و سیما ویژه برنامه سوگ چامه ها از دیالوگ رادیو نمایش پخش می شود تهران-ایرنا-شنونده ویژه برنامه سوگ چامه ها تا پایان هفته از "دیالوگ" رادیو نمایش باشید.


به گزارش روز یکشنبه ایرنا، سوگواره "خیمه ها و نجواها" با عنوان" سوگ چامه ها" که آیین های عاشورایی- ایرانی را شامل می شود تا 2 آذر ماه سال جاری در برج میلاد تهران برگزار می شود که واحد سیار برنامه "دیالوگ" برای پوشش خبری این رویداد در برج میلاد تهران مستقر است.
دیالوگ به صورت زنده ساعت 21 به نویسندگی، تهیه کنندگی و سردبیری ایوب آقاخانی از رادیو نمایش به روی آنتن می رود.

**همه چیز درباره نی نی ها" در رادیو ایرانصدا
برنامه "همه چیز درباره نی نی ها" کاری است از گروه دانش و فناوری رادیو اینترنتی ایرانصدا به تهیه کنندگی و گویندگی مهدی کاروند. علاقه مندان می توانند هم اکنون این برنامه را در سایت شبکه رادیویی ایرانصدا به نشانی اینترنتی www.iranseda.ir شنیده و یا دانلود کنند.

**آفت دهان موضوع "صبح امید" رادیو دانش
فردا دوشنبه 26 آبان ماه در برنامه "صبح امید" این شبکه به آفت دهان پرداخته خواهد شد. میثم طباطبایی کارشناس برنامه پس از بیان عوامل و علت ایجاد این بیماری، راه های پیشگیری و همچنین درمان آفت دهان را بیان خواهد کرد.
برنامه صبح امید به تهیه کنندگی الهه بیات گویندگی محسن دین محمد کاری است از گروه دانش و فرهنگ رادیو دانش، این برنامه هـر روز از ساعت 7 تا 7 و چهل و پنج دقیقه از شبکه رادیویی دانش پخش می شود و علاقه مندان می توانند در تهران روی موج اف ام ردیف 91.5 و در البرز ردیف 91.3 مگاهرتز و در سراسر کشور بوسیله گیرنده های دیجیتالی (ست تاپ باکس) شنونده این برنامه باشند.

**بررسی وضعیت ورزش کشور در برنامه زاویه
بررسی وضعیت ورزش کشور موضوع امشب 25 آبان برنامه تحلیلی – ورزشی زاویه است که ساعت 21 :25 دقیقه بر روی آنتن می رود.
شهرام راد تهیه کننده برنامه زاویه در توضیح بیشتر گفت: مصطفی هاشمی طباء رییس اسبق سازمان تربیت بدنی و حمید قاسمی کارشناس ورزش به بحث و بررسی پیرامون وضعیت ورزش کشور می پردازند.
بنا بر این گزارش ، برنامه تحلیلی – ورزشی زنده زاویه کاری از گروه تفریحات و سرگرمی شبکه تهران است که یکشنبه شب ها ساعت 21:25 با اجرای مهدی واعظی برای علاقمندان به موضوعات ورزشی پخش می شود.

**فرهنگ غذایی غلط و فست فود
"فردا دیر است" امشب به تهیه کنندگی فرشاد شکیب با موضوع فرهنگ غذایی غلط و فست فود ساعت 22 روی آنتن شبکه سلامت می رود.
این برنامه با حضور علی مرتضویان و احمد ساعدی متخصصان تغذیه به بحث در خصوص تغذیه و مشکلات فست فود اختصاص خواهد داشت.
برنامه "فردا دیر است" روزهای فرد ساعت 22 از شبکه سلامت سیما روی آنتن می رود.

**برگزاری سلسله مسابقات «کتاب و زندگی» در شبکه دو
مجمع ناشران انقلاب اسلامی با همکاری گروه فرهنگ ، تاریخ و هنر شبکه دو مسابقه کتابخوانی برگزار می کند.
مدیر گروه فرهنگ ، تاریخ و هنر شبکه دو در توضیح این خبر گفت: مجمع ناشران انقلاب اسلامی با همکاری مراکز فرهنگی مانند شبکه دو سلسله مسابقاتی تحت عنوان کلی «کتاب و زندگی» برگزار می کند.
به گفته مهدی کریمی این اقدام گامی کوچک در جهت ترغیب مردم به مطالعۀ کتاب های ویژه در هفته کتاب و کتابخوانی است.
وی با اعلام اینکه کتاب، نقش بی مانندی در ارتقا جامعۀ اسلامی و تعمیق باورهای دینی و اصلاح سبک زندگی فردی و اجتماعی دارد، افزود: مسابقات «کتاب و زندگی» در طول سال برای مخاطبان و علاقه مندان به کتاب ادامه خواهد داشت و همه خانواده های ایرانی می توانند در آن شرکت کنند.
کریمی تصریح کرد: انتخاب کتاب های مفید و قابل مطالعه که از نظر محتوایی برای همه اعضای خانواده مفید باشد، از راهکارهایی است که برای ایجاد علاقه به مطالعه، انگیزه هایی هم در نظر گرفته شده است.
وی افزود: محتوای این آثار برای رده های نوجوان و جوان و بزرگسال جذاب و مفید و درس آموز است و می تواند سبک زندگی مطلوب ایرانی اسلامی را تبلیغ کند.
به گفته کریمی مرحله اول این مسابقات از اول ماه محرم آغاز شده و تا اربعین حسینی ادامه پیدا می کند.
وی گفت: در این دوره، مخاطبان می توانند کتاب «من زنده ام » را مطالعه کرده و سؤالات مسابقه را هم از طریق پیامک به دبیر خانه ارسال کنند یا از طریق مراجعه به سایت اینترنتی www.ketabzendegi.ir برای شرکت در مسابقه ثبت نام کنند.

**«رادیو هفت» به مرتضی پاشایی تقدیم شد
برنامه «رادیو هفت»شبکه آموزش سیما شب گذشته به زنده یاد مرتضی پاشایی هنرمندی که به تازگی از دنیا رفته است تقدیم شد.
برنامه شامگاه گذشته «رادیو هفت» شنبه 24 آبان ماه به زنده یاد مرتضی پاشایی تقدیم شد. در این برنامه رشید کاکاوند درباره این هنرمند فقید سخن گفت.
«رادیو هفت» شب گذشته همچنین با پخش کارهایی از مرتضی پاشایی همراه بود.
«رادیو هفت»به تهیه کنندگی منصورضابطیان و محمد صوفی هر شب ساعت23 از شبکه آموزش سیما به روی آنتن می رود.

**مترجم «نامه های بورخس » در رادیو فرهنگ
برنامه ادبی کشکول این هفته دوشنبه 26 آبان میزبان نجمه شبیری مترجم «نامه های بورخس » خواهد بود.
برنامه کشکول از برنامه های جدید رادیو فرهنگ در حوزه ادبیات است که هر هفته دوشنبه ساعت 17 تا 18 با رویکرد طنز و سرگرمی پخش می شود.
این برنامه با بخش هایی نمایشی، مسابقه و حکایت های ادبی طنز آمیز فضایی مفرح و شاد را برای شنوندگان ایجاد می کند. برنامه کشکول این هفته میزبان نجمه شبیری خواهد بود تا درباره آثارش با او گفتگو کند.
«خاله تولا» ،"شش داستان از امریکای لاتین"،"گفته های بزرگان در سفر و عشق"،"جنگل جاودانه" برخی دیگراز آثار منتشر شده شبیری طی سال های اخیر است.
تهیه کننده این برنامه محسن حکیم معانی، کارشناس آن احمد خالصی، کارگردان بخش های نمایشی مجید میرزایی و اجرای آن به عهده مهدی محمدیان خواهد بود.

**بررسی وضعیت تیم ملی فوتبال دربازی های تدارکاتی جام ملت های آسیا
برنامه "چهارچهاردو" یکشنبه 25 آبان شبکه جوان به بررسی وضعیت تیم ملی فوتبال ایران دربازی های تدارکاتی قبل ازجام ملت های آسیا اختصاص دارد.
دربرنامه "چهارچهاردو" شبکه جوان با حضور هادی طباطبایی کارشناس و مربی قوتبال وضعیت تیم ملی فوتبال ایران دربازی های تدارکاتی قبل ازجام ملت های آسیا مورد بحث وبررسی قرارمی گیرد.
برنامه "چهارچهار دو" عنوان برنامه ای ازگروه جوان و ورزش است بطور زنده روز یکشنبه هر هفته درساعت 21 ازشبکه جوان پخش می شود.

**مستند «هنرمندان» از شبکه آموزش سیما
برنامه «هنرمندان» برنامه ای در قالب مستند است که روزهای زوج از شبکه آموزش سیما به روی آنتن می رود.
برنامه «هنرمندان» درهر برنامه مستندی از یکی از هنرمندان سینما،تئاتروتلویزیون را به روی آنتن می برد.
این برنامه در قالب مستند 30دقیقه ای به تهیه کنندگی و کارگردانی روزبه رحیمی نژاد در روزهای زوج ساعت19 از شبکه آموزش سیما پخش می شود.

**گردشگری فصلی در پاییز
برنامه "صنعت گردشگری" فردا موضوع گردشگری فصلی درپاییز را بررسی می کند.
کیا محمد زاده به همراه مهسا مطهر،کارشناسان گردشگری در این برنامه قابلیت های گردشگری در فصل پاییز را بررسی می کنند و همچنین اسماعیل قادری، عضو هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبایی در مورد مقوله یازده سال اورژانسی برای گردشگری ایران صحبت خواهد کرد.
در طول برنامه طیبه شهبازی خبرهای حوزه گردشگری داخلی و خارجی را اطلاع رسانی خواهد کرد، اینانلو در آیتمی کوتاه در خصوص مهاجرت پرندگان در فصل پاییز توضیح می دهد، دکتر فاطمه حسینی نژاد، روانشناس، به روانشناسی سفر می پردازد.
این برنامه به تهیه کنندگی حمیده سلطانی دوشنبه ساعت 12:10 از رادیو اقتصاد پخش می شود.
برنامه "صنعت گردشگری" به بررسی صنعت گردشگری از منظر اقتصادی می پردازد.

**کتاب در شبکه چهار ورق می خورد
ویژه برنامه های «کتاب » به مناست هفته کتاب و کتابخوانی، هر شب ساعت 22، روی آنتن شبکه چهار سیما می رود.
در ویژه برنامه « کتاب» که به تهیه کنندگی محمود فاتحی روی آنتن می رود، مباحثی در خصوص وضعیت نشر کتاب و کتابخوانی در کشور مطرح می شود.
با حضور مسئولین حوزه نشر و کتابخوانی در این برنامه، سیاست ها، عملکرد، اقدامات و ... آنها در این حوزه نیز تبیین خواهد خواهد شد.

**وحید شمسایی مهمان برنامه "اینجا ایران است"
برنامه اینجا ایران است روز دوشنبه شب میزبان آقای وحید شمسایی بازیکن و مربی موفق فوتسال کشورمان است.
این برنامه به سبک زندگی ایرانی-اسلامی اختصاص دارد و به همین منظور از آقای شمسایی دعوت شده تا به همراه خانواده خود در این برنامه حضور یابند.
برنامه اینجا ایران است که کاریست از گروه اجتماعی و خانواده شبکه جام جم، یک شب نشینی 90 دقیقه ای است و به تهیه کنندگی آرمین عابدینی با اجرای آقایان جورابلو و آقا خانی دوشنبه و سه شنبه هر هفته ساعت 22:30 از شبکه جام جم یک پخش می شود.

** خاطره بازی تربیتی فرهنگیان در «یک معلم، یک خاطره»
«یک معلم، یک خاطره» به تهیه کنندگی ابوذر قاسمی و کارگردانی اکبر علی اصغری در 365 قسمت 3 دقیقه ای روی آنتن شبکه دو می رود.
علی اصغری در توضیح این خبر گفت: این برنامه ترکیبی به سفارش گروه مستند شبکه دو در حال تهیه است و تا امروز 65 قسمت از آن آماده پخش شده است.
وی افزود: «یک معلم، یک خاطره» برنامه ای است که در آن آموزگاران شریف کشور خاطرات خود از درس و مدرسه روایت می کنند، این خاطرات که متناسب با مناسبت های مختلف کشور حال و هوای تازه ای به خود می گیرد، حاوی پیام های تربیتی است و می تواند برای همه افراد جامعه مفید باشد.
اصغری با اشاره به جایگاه معلم در اجتماع و فرهنگ سازی و نقش آن در تربیت نسل های آینده، افزود: معلم یکی از ستون های اصلی خیمه فرهنگی است که در سطوح مختلف اجتماعی و رسانه ها کمتر مورد توجه قرار گرفته، در حقیقت این برنامه بهانه ای برای ارج نهادن به مقام ارزشمند معلمانی است که صاحب شغل انبیا هستند.
وی ادامه داد: این برنامه که با همراهی صندوق ذخیره فرهنگیان تولید می شود، به ثبت و ضبط شفاهی خاطرات عزیزانی می پردازد که بیشترین سهم را در تربیت فرزندان این سرزمین بر عهده گرفته اند.
این کارگردان گفت: خاطرات روایت شده در این مجموعه تلویزیونی شیرین و شنیدنی هستند بخشی از آنها نوستالژی مشترک چند نسل به شمار می روند.
اصغری گفت: درباره زمان پخش این برنامه هنوز تصمیم گیری قطعی نشده اما بر اساس مذاکرات صورت گرفته قرار است «یک معلم، یک خاطره» هر روز به صورت میان برنامه در سه باکس 2 تا 3 دقیقه ای از شبکه دو پخش شود.

** سرافراز مشاور فرهنگی خود را معرفی کرد
رئیس سازمان صداوسیما با صدور حکمی «امین صدیقی» را به عنوان مشاور فرهنگی خود منصوب کرد .
در حکم دکتر محمد سرافراز خطاب به «امین صدیقی» آمده است :
جناب آقای امین صدیقی نظر به سوابق ارزشمند فرهنگی و رسانه ای و شایستگی های فردی و مدیریتی شما ، با این حکم شما به عنوان مشاور فرهنگی رئیس سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران منصوب می شوید . امیدواریم در انجام ماموریت های محوله پرتلاش و کوشا باشید .
«امین صدیقی» پیش از این در شبکه آی فیلم فعالیت داشته و سابقه ستون نویسی در بخش فرهنگی روزنامه کیهان را در کارنامه خود دارد .
فراهنگ**9187**1569


25/08/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 63]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن