تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):آنچه دوست ندارى درباره‏ات گفته شود، درباره ديگران مگوى. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819241561




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ورزش کاراترین راهکار پیشگیری از ابتلا به دیابت است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: ورزش کاراترین راهکار پیشگیری از ابتلا به دیابت است تهران-ایرنا-یک فوق تخصص غدد و متابولیسم گفت: مهمترین و ارزانترین راهکار برای پیشگیری از دیابت توجه به نوع تغذیه و ورزش به صورت منظم است.


حمید رضا آقایی میبدی، فوق تخصص غدد و متابولیسم در حاشیه بازدید از دهکده دیابت در گفت و گو با خبرنگار ایر نا خاطر نشان کرد: به واسطه روز جهانی دیابت برای افزایش آگاهی مردم و عموم جامعه از بیماری دیابت دهکده دیابت برگزار شد، تا آگاهی بخشی و آموزش به مردم صورت گیرد و مردم بدانند دیابت چیست و چه آثاری به دنبال دارد.
وی افزود: در این دهکده که در 7 غرفه برگزار می شود علاوه بر آموزش و آگاهی بخشی، سنجش سلامت مراجعه کنندگان به صورت کلی مانند خون، تغذیه و ورزش نیز انجام می شود.
این فوق تخصص غدد و متابولیسم تأکید کرد: مهمترین اقدام در پیشگیری از دیابت آموزش و در مرحله بعدی تغذیه مناسب و فعالیت بدنی مستمر است که افراد با انجام این دو اقدام مردم می توانند در حد زیادی از بروز این بیماری پیشگیری کنند.
وی گفت: 150 دقیقه در طول هفته فعالیت بدنی متوسط برای افراد کافی است که حداقل یک روز در میان باشد و بیش از یک روز بین فعالیت ها فاصله نیفتد، این ورزش باید متناوب و مستمر باشد و فرد تمام این 150 دقیقه را در یک روز انجام ندهد.
دهکده دیابت به مدت 5 روز در پارک آب و آتش با ارائه خدمات رایگان پزشکی شامل انجام تست قند خون و چشم و آموزش های لازم در زمینه ورزش و تغذیه به مردم در حال برگزاری است.
فردا یکشنبه آخرین روز برپایی این دهکده است.

تهرام/1393/564


24/08/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن