تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر که بر خدا توکل کند دشواریها برایش آسان شده و اسباب برایش فراهم گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819866568




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ابتلاي 350 ميليون نفر از مردم جهان به ديابت


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۲ آبان ۱۳۹۳ (۱۱:۳ق.ظ)
ابتلاي 350 ميليون نفر از مردم جهان به ديابت ديابت 350 ميليون نفر از مردم جهان را مبتلا کرده است.
به گزارش خبرنگار بين الملل خبرگزاري موج، بان کي مون، دبير کل سازمان ملل متحد درپيامي به مناسبت روز جهاني ديابت، 14 نوامبر 2014 برابر با 23 آبان ماه جاري، ضمن اعلام اينکه ديابت 350 ميليون نفر از مردم جهان را مبتلا کرده، خواستار ترويج زندگي سالم براي عموم مردم شد.
در پيام بان کي مون آمده است: در حاليکه دنيا به گونه اي صحيح در حال مبارزه با بيماري هاي عفوني مانند آنفولانزا، مالاريا و به ويژه اخيرا ويروس ابولا است، روز جهاني ديابت يادآوري مي نمايد بيماري هاي غير واگير حتي تهديدي بزرگترنسبت به سلامت انسان ها هستند.
وي گفت: امسال اين روز تمرکز بر تغذيه سالم به عنوان مولفه مهمي براي جلوگيري از خطر و درمان ديابت دارد. تغذيه سالم و ورزش منظم مانع از بروز 2 نوع ديابت مي گردند و براي مديريت تمامي گونه هاي ديابت مهم هستند.
دبير کل سازمان ملل از تمامي دولت ها، بخش خصوصي و جامعه مدني خواست براي ترويج محصولات خوراکي متناسب با رژيم غذايي سالم، قابل تهيه و دسترسي براي همه متحد شوند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن