تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):رسول خدا صلى‏الله‏عليه‏و‏آله هرگاه ميهمان داشتند، با او غذا مى‏خوردند و دست ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803594575




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وزارت ورزش در حوزه جوانان تنها نقش هماهنگ كننده دارد


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: وزارت ورزش در حوزه جوانان تنها نقش هماهنگ كننده دارد
مشاور عالی وزیر ورزش و جوانان بر اين باور است كه در حوزه ورزش، صفر تا صد مسائل ورزشي دست وزارت ورزش است اما در حوزه جوانان اينگونه نيست و وزارت ورزش و جوانان در حوزه جوانان تنها يك نقش هماهنگ كننده دارد.


 
جوان‌آنلاين: دکتر عبدالحمید احمدی در بازدید از غرفه روزنامه «جوان» در نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاري ها در پاسخ به اينكه چرا وزارت ورزش و جوانان در حوزه جوانان آن طور كه بايد و شايد فعاليت چشمگيري ندارد و به نوعي فعاليتش در اين حوزه كمرنگ است، اظهارداشت: نه كمرنگ نيست تقصير ورزش است چون ورزش خيلي پر سر و صداست و نمي گذارد فعاليت هاي جوانان خوب ديده شود. 


وي تصريح كرد: معمولا از وزارت ورزش و جوانان سراغ ورزش را مي گيرند بنابراين فضاي رسانه اي كه در اختيار ورزش است اصلا با فضاي رسانه اي در حوزه جوانان قابل مقايسه نيست. 


مشاور عالی وزیر ورزش و جوانان افزود: ارزيابي ما اين است كه حوزه ورزش بخاطر جذابيت ها، هيجانات و پر سر و صدابودنش سبب توجه رسانه ها مي شود چرا كه شايد ارزش هاي خبري در حوزه ورزش خيلي بالاتر از حوزه جوانان باشد براي همين اين مسئله نمود بيشتري پيدا مي كند.

 
احمدي در پاسخ به اينكه چرا وزارت ورزش و جوانان فعاليت هايش در حوزه جوانان را خوب انعكاس نمي دهد، ادامه داد: اين وزارتخانه فعاليت هاي بخش جوانان را هم اعلام مي كند اما يك مقداري اين عدم تناسب بين مسائل ورزش و جوانان ناهماهنگي هايي را به وجود آورده است.


وي اضافه كرد: در حوزه ورزش صفر تا صد مسائل ورزشي دست وزارت ورزش است اما در حوزه جوانان اينگونه نيست و وزارت ورزش و جوانان در حوزه جوانان تنها يك نقش هماهنگ كننده دارد. 


مشاور عالی وزیر ورزش و جوانان بيان داشت: 26 دستگاه طبق قانون متولي امور جوانان هستند و وزارت ورزش و جوانان متولي هماهنگي اين دستگاه هاست براي اينكه اين دستگاه ها هر كدام در كنار يكديگر مسئوليت خودشان را انجام دهند تا براي جوانان كاري انجام شود و طبعا اين كار هماهنگي بين 26 دستگاه كار دشواري است البته در همين زمان تقريبا يك سالي كه دكتر گودرزي به وزارتخانه آمده اند سعي شده است كه اين هماهنگي ها انجام شود؛ ستاد ملي ساماندهي دو تا سه بار تشكيل شده كه قبلا تشكيل نشده بود و شوراي عالي جوانان تشكيل شده است كه آن هم در گذشته تشكيل نشده بود و هماهنگي هاي بين دستگاهي به صورت جدي دنبال مي شود تا بتوانند مسائل جوانان را با جديت بيشتري دنبال كنند.


احمدي با تاكيد بر اينكه بحث ورزش و بحث جوانان هر دو موضوعات بسيار فراگيري هستند، اظهار كرد: هر دو نياز به حمايت هاي گسترده تر نسبت به آن چيزي كه الان هست نياز دارند؛ كل اعتبار در اختيار وزارت ورزش و جوانان براي مديريت حوزه ورزش و جوانان به 500 ميليارد تومان هم نمي رسد در صورتي كه شما مي دانيد پاسخگويي به نيازهاي حوزه ورزش و جوانان كه هر دو فراگير و پر مسئله هستند خيلي بيش از اين حمايت، كمك و اعتبار نيازدارد كه ما در تلاشيم تا در بودجه سال آينده اين حمايت را قوي تر ببينيم و در برنامه ششم توسعه شرايط به گونه اي باشد كه نهادهاي متولي موضوعات تخصصي به اندازه اي كه هستند مورد حمايت قرار بگيرند.  



منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن