تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):چه بسا روزه‏دارى كه از روزه‏اش جز گرسنگى و تشنگى بهره‏اى ندارد و چه بسا شب زنده‏دارى كه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798539657




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دکترگودرزی : رکن اصلی ورزش ،آموزش است/ وزارت ورزش و جوانان قصد مصادره کردن موفقیتها را به نام خود ندارد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: در همایش بررسی عملکرد بازیهای آسیایی اینجئون مطرح شد،
دکترگودرزی : رکن اصلی ورزش ،آموزش است/ وزارت ورزش و جوانان قصد مصادره کردن موفقیتها را به نام خود ندارد
وزیر ورزش و جوانان در نشست بررسی عملکرد بازیهای آسیایی اینچئون گفت : به هیچ عنوان قصد مصادره کردن پیروزی ها را به نام خود نداریم .


   به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان دکتر محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان ضمن قدردانی از عملکرد تمام فدراسیونها ،فارغ از اینکه تیم های آنها مدال آورده باشند یا خیر، به دشوار بودن مسیر اعزام ورزشکاران اشاره کرد و گفت:بنده به دلیل اینکه سالها از نزدیک در جریان چند و چون اعزام ورزشکاران به مسابقات مختلف آسیایی و المپیک و جهانی بوده ام، به خوبی درک می کنم که فدراسیونها با چه شرایط دشواری رو به رو بوده اند.
 وزی رورزش و جوانان با تشکر ویژه از کمیته ملی المپک اذعان کرد :وزارت و رزش و جوانان، به هیچ وجه قصد مصادره کردن پیروزی ها را به نام خود ندارد و قدر دان زحمات و تلاش همه دلسوزان عرصه ورزش بوده و خواهد بود.
وی از صدا و سیما به عنوان یاور پیشاهنگ ورزش یاد کرد و خاطر نشان کرد : رسانه ملی ، به طورعادلانه و منصفانه ای ، به یاری ورزش کشوربرخاسته است.
دکتر گودرزی استمرار برگزاری جلسات بررسی عملکرد بازیهای آسیایی را مورد تآکید قرار داد و افزود:این جلسات، باید تا پایان سال ، به طور مستمر برگزار شود تا موضوعات و مسائل مشترک را برحسب حوصله جلسه ، مقرر و مورد واکاوی قرار بگیرد  و با رایزنی مفید، به رشد و توسعه ورزش کشور کمک کنیم.
وزیر ورزش و جوانان ، از روسای فدراسیون دعوت کرد که به منظور ساماندهی و پیگیری بازیهای المپیک ریو ، برنامه های خود را از هم اکنون ارائه دهند تا راهکارهای عملیاتی شدن آن برنامه ها ،مورد بررسی قرار گیرد .
 وی گفت:همه فدراسونها ، بایدبرنامه ی چهارساله  مختص المپیک داشته باشند تا با تحلیل و گزینش درست و منطقی ،به برنامه ای منطبق با واقعیت رسید.
 گودرزی، مقدم بودن و ارجحیت بازی های آسیایی اشاره کرد و افزود: برای ما مسابقات آسیایی،مهمتراز مسابقات جهانی است و بنده به شدت، مخالف این مسئله هستم که برخی ورزشکاران،برای رئیس فدراسیون مربوطه خود برنامه ریزی می کنند و نگاه جهانی خود را به وی تحمیل می کند و  بازی های آسیایی را سست می انگارند و بدنبال رزومه خود هستند.
 وزیر ورزش و جوانان، با ابراز تاسف از اینکه بسیاری از اهالی فدراسیون و ورزشکاران  کسب تجربه  را  توجیه خود  برای ناکامی هایشان عنوان می کنند گفت:درعرصه ورزش باید قوی ظاهر شویم و نقاط ضعف خود را در مسابقات دیگر شناسایی کنیم و اینگونه میادین آسیایی و المپیک محل کسب تجربه نیست .
گودرزی حضور بانوان در ورزش قهرمانی و حرفه ای را (عالی) توصیف کرد و به فدراسیونهایی که با محدودیتهای قانونی و شرعی کمتری مواجه هستند سفارش کردتا زمینه حضور پیشرفت بانوان ورزشکاران کشور عزیزمان را فراهم کنند.
 وزیر ورزش و جوانان،درخصوص عدم اتکاء فدراسیونها به منابع دولتی گفت:این یک حقیقت است که ما درکشور خودمان، با مشکل منابع مالی روبرو هستیم و منابع دولتی ،کفاف هزینه های ما را نمی دهد.
 محمود گودرزی ، فرهنگ و اخلاق و آموزش را از مقوله های مهم درعرصه ورزش دانست و گفت:در میان این سه موئلفه مهم، «آموزش» ، رکن رکین ورزش است و بنده تاکید می کنم که آموزش مربیان و ورزشکاران  بسیار مهم است و باید مورد توجه قرار بگیرد  وزیر ورزش و جوانان ،موفقیت درعرصه ورزش را مستلزم رعایت منطق و دور شدن از رویا پردازی دانست و گفت:ارزیابی ستاد از مدال طلا در بازیهای آسیایی 22 مدال بود حال آنکه فدراسیونها که بازوی اجرایی و عملیاتی هستند 32 مدال طلا را پیش بینی کرده بودند و ببنید که تا چه اندازه پیش بینی ستاد به واقعیت نزدیکتر بود و ما در بازیهای آسیایی 21 مدال طلا گرفتیم .
 دکتر گودرزی، با اشاره به انتقاداتی که درخصوص عدم سفرهای وی به آورد گاههای جهانی و آسیایی مطرح شده است گفت:بدون اینکه بخواهم بگویم انسان خوبی هستم  عرض می کنم که بنده ، با سفرهای خارجی و ورزشی خودم و هر مسئول دیگری که آورده ای برای کشور نداشته باشد، مخالف هستم و بخاطرهمین امر، به بازیهای جام جهانی نرفتم و اگر اصرار و دعوت  آقای سجادی نبود، به بازی های آسیایی هم  نمی رفتم،برای اینکه آنرا بی توجهی به بیت المال میدانم، اما برای اینکه همگان بدانند که با هزینه کم نیز می توان عازم سفر شد، عرض می کنم که کل هزینه شخصی سفر بنده به اینچئون 61 دلار شده است که از آقای مناف هاشمی خواسته ام تا این رقم را نیز ، ازحقوق بنده کسر کند.
به طور جد از روسای فدراسیونها می خواهم نسبت به سفرهای خارجی خود و اعضای وابسته در فدراسیون حساس باشند و البته ما هم در شورای برون مرزی با تغییر قوانین و حساسیت بیشتر این موضوع را دنبال می کنیم.

انتهای پیام /






تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن