تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اگر بسم اللّه‏ را قرائت كنى، فرشتگان، تا بهشت تو را حفظ مى‏كنند و آن شفاى هر در...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815549300




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افتتاح دبيرستان خير ساز روستاي کسنزان شهرستان ديواندره


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۸ آبان ۱۳۹۳ (۲۱:۲۲ب.ظ)
افتتاح دبيرستان خير ساز روستاي کسنزان شهرستان ديواندره دبيرستان خير ساز سه کلاسه دوره متوسطه اول روستاي کسنزان شهرستان ديواندره با حضور خيرين مدرسه ساز، جمعي از مسوولين استاني و شهرستان، دانش آموزان، معلمان و اهالي روستا افتتاح شد.
به گزارش خبرگزاري موج، در اين مراسم فاتحي، فرماندار شهرستان ديواندره، ضمن تقدير از خانواده اميني به خاطر اهداء زمين و همچنين ساخت دبيرستان سه کلاسه، انجام امر خير مدرسه سازي را سبب نزديکي دل ها دانست و گفت: هر قدمي که براي اعتلاي نظام تعليم و تربيت برداشته شود؛ سبب ارتقا و پيشرفت جامعه خواهد شد و اجر آن نيز نزد خداوند متعال دو چندان مي باشد.
محمدي، مدير آموزش و پرورش شهرستان، نيز در اين مراسم از افرادي سهيم در اين امر خير؛ بخصوص خانواده اميني تقدير و تشکر نمود و گفت: پيشرفت دانش آموز ميسر نخواهد شد مگر آن که اوليا با آموزش و پرورش در تمامي زمينه ها مشارکت، همفکري، همکاري و تعامل داشته باشند.
وي در ادامه سخنانش با اشاره به اينکه در طول يک سال گذشته ۳ مدرسه به ارزش تقريبي يک ميليارد و چهارصد ميليون تومان توسط خيرين شهرستان ديواندره براي اولين بار در حال احداث است، گفت: آموزش و پرورش براي رشد و ارتقا به بستر و زمينه نياز دارد و يکي از اين بستر ها ايجاد فضاهاي آموزشي است؛ پس کسي که مال خود را در امر خير مدرسه سازي انفاق مي کند در واقع در راه پيشرفت و تعالي جامعه خود گام برداشته است.
لازم به ذکر است دبيرستان عطاالله اميني روستاي کسنزان در زميني به مساحت ۲۵۰متر مربع با سه کلاس آموزشي، آزمايشگاه، اتاق مشاور، دفتر و انبار با بهترين تجهيزات روز احداث شده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 188]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن