تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را براى بزرگداشت خداوند زيبا بنويسد، خداوند او ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819816392




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مثل اینکه ما به مردم بدهکاریم


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: ایفاگر نقش ملکه مادر؛
مثل اینکه ما به مردم بدهکاریم
رفتار مسئولان و دست اندرکاران فرهنگی حاکی از آن بوده که ما هنرپیشه‌ها به مردم بدهکاریم.


گیتی‌ ساعتچی بازیگر پیشکسوت سریال‌های تلویزیونی با اشاره به پیشنهادهای اخیری که در خصوص حضور در پروژه‌های متفاوت  به وی شده بود در گفتگو  با خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت:  بعد از حضور در نقش ملکه مادر در سریال "معمای شاه" برای ایفای نقش در چند پروژه از سوی عوامل آن‌ها به من پیشنهاد شد.

وی افزود: متاسفانه همه پیشنهاد‌ها به دور از انصاف و در نظر گرفتن شرایط کاری من بوده است. به این دلیل که سالها است از خاک صحنه خوردن من می‌گذرد.
 
بازیگر سریال معمای شاه، تصریح کرد: نزدیک به نیم قرن از فعالیت هنری‌ام در صحنه تئاتر و سریال‌های تلویزیونی می‌گذرد و مناسب خود نمی‌دانم که در حد چند سکانس وارد پروژه ای شوم.

ساعتچی ادامه داد: در سریال "معمای شاه" 2 سال حضور پررنگ داشتم و به نظرم ایفای چند در یک اثر 90 دقیقه‌ای نمی‌تواند مناسب سابقه کاری‌ام باشد.
 
این هنرمند کشورمان ضمن ابراز گلایه از برخی مسئولان گفت: رفتار مسئولان دست اندر کار جوری بوده است که انگار تمام هنرمندان پیشکسوت و قدیمی به مردم بدهکارند و باید به عوامل یک پروژه هم مبلغی را نیز دستی بدهند.
 
وی افزود: زندگی ما هم مثل اقشار دیگر جامعه باید سپری شود و هنر پیشگی نیز شغل اول و آخرمان بوده است و فکر می‌کنم بیان این مطلب که شما هنرمند هستید، ثابت نمی‌کند که ما باید مجانی کار کنیم.


انتهای پیام/






تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 67]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن