تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 28 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اى جوانان! آبرويتان را با ادب و دينتان را با دانش حفظ كنيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806955522




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شکست سنگین برای هم حزبی های اوباما


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: شکست سنگین برای هم حزبی های اوباما


گزارش های منتشر شده حاکی است جمهوری خواهان در انتخابات میان دوره ای سنای این کشور در روز سه شنبه اکثریت را به دست آوردند، نتیجه ای که یک ضربه به دموکرات ها محسوب می شود که باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا نیز از این حزب است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر ، شبکه های تلویزیونی آمریکایی گزارش دادند جمهوری خواهان با پیروزی در ایالت های کارولینای شمالی و آیوآ توانستند دست کم هفت کرسی را از آن خود کنند تا بدین ترتیب با کسب دست کم 52 دو کرسی در سنا اکثریت را به دست آورند.

انتخابات امریکا

رسانه های آمریکایی گزارش دادند جمهوری خواهان همچنین در آستانه گسترش استیلای خود بر مجلس نمایندگان آمریکا هستند .

گزارش ها نشان می دهد تام تیلیس نامزد جمهوری خواه در ایالت کارولینای شمالی  کی هاگان نامزد جمهوری خواهان را شکست داد و جودی ارنست نیز در ایالت آیوآ بروس برالی دموکرات را از پیش رو برداشت. گزارش ها همچنین حاکی است در ایالت کلرادو، کوری گاردنر جمهوری خواه سناتور دموکرات مارک اودال را شکست داده است.

انتخابات امریکا

انتخابات امریکا

پیشتر رسانه های آمریکایی گزارش داده بودند نامزدهای جمهوری خواهان در ایالت های مونتانا، آرکانزاس، داکوتای جنوبی و ویرجینیای غربی نامردهای دموکرات را شکست داده اند. جمهوری خواهان با کنترل بر سنا و مجلس نمایندگان آمریکا برای نخستین بار از سال 2006 ، دو سال پایانی ریاست جمهوری باراک اوباما را با دشواری هایی همراه کرده اند.

شبکه تلویزیونی سی بی اس پیش بینی کرد جمهوری خواهان 245 کرسی از 435 کرسی مجلس نمایندگان را از آن خود خواهند کرد. این در حالی است که  ان بی سی اعلام کرد حزب جمهوری خواه 242 کرسی مجلس نمایندگان را به دست خواهد آورد.

همچنین، جمهوری خواهان با پیروزی شلی مور کاپیتو بر جی راکفلر در ایالت ویرجینیای غربی یک کرسی دیگر در سنا را از آن خود کردند.  در ایالت آرکانزاس تام کاتن جمهوری خواه سناتور دموکرات مارک پریور را در زادگاه بیل کلینتون رئیس جمهور پیشین آمریکا شکست داد و در داکوتای جنوبی، مایک راوندز جمهوری خواه ریک ویلند دموکرات را شکست داد تا کرسی متعلق به تیم جانسون سناتور دموکرات را از آن خود کند.در ایالت مونتانا نیز استیو دینس بر آماندا کورتیس دموکرات غلبه کرد.

در کنتاکی ،  سناتور جمهوری خواه میچ مک کانل (رهبر اکثریت جمهوری خواهان در سنا) بار دیگر انتخاب شد. بدین ترتیب این احتمال وجود دارد تا او بار دیگر رهبری جمهوری خواهان را بر عهده بگیرد.

شبکه های تلویزیونی سی ان ان و سی بی اس گزارش دادند در ایالت جورجیا، دیوید پردو جمهوری خواه بیش از 50 درصد آراء‌ را از آن خود و بر میشله نان دموکرات و آماندا سوفورد غلبه کرد و بدین ترتیب انتخابات در این ایالت به دور دوم کشیده نخواهد شد. شبکه های تلویزیونی فاکس و سی بی اس گزارش دادند جمهوری خواهان همچنین کرسی ایالت کانزاس را از آن خود کردند و پت رابرتز بر گرگ اورمان غلبه کرد.

همچنین پیش بینی می شود انتخابات در ایالت لوئیزیانا به دور دوم کشیده شود زیرا مری لندرو دموکرات و بیل کاسیدی جمهوری خواه از میان نه نامزد پیشرو هستند.در ایالت نیوهمپشایر سناتور دموکرات ین شاهین بار دیگر انتخاب شد. او بر اسکات براون سناتور سابق ایالت ماساچوست غلبه کرد.

شبکه های تلویزیونی آمریکا همچنین گزارش دادند رقابت در ایالت ویرجینیا تنگاتنگ است و سناتور دموکرات مارک وارنر و اد گیلسپی جمهوری خواه شانه به شانه یکدیگر حرکت می کنند.  


چهار شنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 63]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن