تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز شب، موجب رضايت پروردگار، دوستى فرشتگان، سنت پيامبران، نور معرفت، ريشه ايم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815152257




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ماجرای شفا گرفتن مسیحی از امام حسین(ع)


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: ماجرای شفا گرفتن مسیحی از امام حسین(ع)


«پزشکان جوابم کرده بودند؛ قرار بود حداکثر پنج سال زنده بمانم. ایام محرم بود؛ جلوی در منزل نشسته بودم؛ دسته های عزاداری، زنجیرزنی و سینه زنی را نگاه می کردم؛ صدای «یا حسین» در گوشم نجوا می کرد؛ گویی مرا به سوی خود می خواند.» به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر به نقل از ایرنا، «ژوزف داوودیان» از هموطنان مسیحی ساکن ارومیه است که سال ها با بیماری کلیه دست به گریبان بود و همه پزشکان به وی جواب رد داده بودند. این هموطن مسیحی، داستان شفا گرفتنش را محبت امام حسین (ع) می داند و می گوید: یکی از کلیه هایم را به علت عفونت از بدنم جدا کردند، به تدریج زندگی برایم سخت شد و دیگر امید به زندگی در من به یاس تبدیل شده بود تنها با یک کلیه که آن هم وضعیت چندان خوبی نداشت زندگی می کردم. پزشکان گفته بودند اگر زیاد عمر کنی تنها چهار یا پنج سال خواهد بود.
 
 ایام محرم بود جلوی در منزل نشسته بودم دسته های عزاداری، زنجیرزنی و سینه زنی را نگاه می کردم، صدای یا حسین در گوشم نجوا می کرد گویی مرا به سوی خود می خواند.
 
نزدیکی های ظهر در مسجد محل، برای دسته های عزاداری و مردم قرار بود نذری بدهند؛ بغض گلویم را گرفته بود؛ آرام آرام، پشت سر دسته سینه زنی راه افتادم، ظهر شده بود وقت ناهار بود همه وارد مسجد شدند من نیز همپای آنها به مسجد رفتم و کنار عزاداران نشستم سفره زیبا امام حسین (ع) پهن و غذاها برسفره چیده شد، من سالها بود بسیار کمتر غذا می خوردم و حتی یکبار نشده بود با آرامش غذا بخورم، چون دائم انتظار مرگ را می کشیدم. اما اینجا سرسفره امام حسین (ع) گویی حسی زیبا بر وجودم حاکم شد. تمام دردهایم را فراموش کردم و با نیتی خاص با شوق تمام غذا را خوردم و پس از خوردن غذا دیگر هیچ دردی در وجودم حس نکردم و به آنها که مرا می شناختند و با تعجب نگاهم می کردند گفتم: من شفایم را از امام حسین (ع) گرفتم.
 
این هموطن مسیحی افزود: قرار بود من پنج سال زنده بمانم، اما امروز ده ها سال از آن روز می گذرد و من در سایه عنایت امام حسین (ع) و روز عاشورا همچنان نفس می کشم.
 
«امام حسین (ع)، و عظمت و مظلومیت روز عاشورا، در قلب من جای دارند. سرور آزادگان جهان، شخصیت تکرارناپذیر تاریخ بشریت است و تا عمر دارم، محبت حسین (ع) را در قلبم حفظ خواهم کرد.»



سه شنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن