تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هر کـس به رزق و روزى کم از خدا راضى باشد، خداوند از عمل کم او راض...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820201833




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

«شهيد فهميده» گل سرسبد شهداي دانش آموزي است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۲ آبان ۱۳۹۳ (۱۵:۱۴ب.ظ)
«شهيد فهميده» گل سرسبد شهداي دانش آموزي است وزير آموزش وپرورش با اشاره به تقديم 36000 دانش آموز شهيد به نظام و انقلاب اسلامي گفت: شهيد فهميده الگو و گل سرسبد شهداي دانش آموزي است.
به گزارش خبرگزاري موج، علي اصغر فاني در ديدار با خانواده شهيد فهميده به مناسبت گراميداشت روز نوجوان و بسيج دانش آموزي، اظهار کرد: در دوران فعاليت در بنياد شهيد همواره توفيق ديدار خانواده هاي شهيد حسين و داوود فهميده نصيب اينجانب شده است و همواره ديدار خانواده هاي شهدا را به عنوان يک وظيفه تلقي مي کنم.
وي با بيان اين که معرفي الگوها در آموزش و پرورش به عنوان يک روش تربيتي به حساب مي آيد، تصريح کرد: معرفي الگوهايي مانند شهيدان فهميده مي تواند راهنماي مناسبي براي تربيت دانش آموزان به عنوان آينده سازان کشور باشد.
فاني با اشاره به سخن حضرت امام (ره) مبني بر اين که «شهدا چشم و چراغ ملت هستند»، افزود: چشم به معناي بصيرت و چراغ به مفهوم روشنايي در فرمايش حضرت امام (ره) نشان دهنده اين است که خانواده هاي شهدا بايد نشان دهنده مسير و آگاهي باشند و از اين منظر ديدار خانواده هاي شهدا براي تمام مردم غنيمت است.
وزير آموزش وپرورش با بيان اين که آموزش و پرورش مروج فرهنگ ايثار و شهادت است تأکيد کرد: طرح معرفي شهدا به جامعه دانش آموزي اقدامي است که آموزش وپرورش باهمکاري بسيج انجام مي دهد و مي تواند فرهنگ دفاع مقدس را در مدارس زنده نگه دارد.
وي از اعزام قريب به يک ميليون دانش آموز به اردوي راهيان نور در سال تحصيلي جاري خبر داد و خاطرنشان کرد: بازديد و زيارت مناطقي که در آن يادآور هشت سال دفاع مقدس از کشور و ميهن است مي تواند درس آموزنده اي باشد تا دانش آموزان همواره از تماميت ارضي، مکتبي و ديني کشور خود حراست و حفاظت کنند.
فاني با بيان اين که دفاع مقدس هشت ساله تنها جنگي است که هيچ قسمتي از خاک ايران از دست نرفته است، تأکيد کرد: اين موضوع عزم شهدا و ايثارگران در پاسداري از مرزهاي ايران را نشان مي دهد.
عضو کابينه تدبير واميد؛ آموزش و پرورش را يک نهاد انسان ساز معرفي کرد و ادامه داد: آموزش و پرورش بايد از دستاوردهاي دفاع مقدس و فرهنگ ايثار، شهادت و دفاع از مرزهاي کشور حراست و حفاظت کند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن