تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زبان مؤمن، در پشت دل اوست و دل منافق، در پشت زبان او، زيرا مؤمن هرگاه بخواهد سخنى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819101382




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پيام وزير آموزش و پرورش به مناسبت هفدهمين دوره انتخابات شوراهاي دانش آموزي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳۰ مهر ۱۳۹۳ (۱۰:۲۵ق.ظ)
پيام وزير آموزش و پرورش به مناسبت هفدهمين دوره انتخابات شوراهاي دانش آموزي وزير آموزش و پرورش به مناسبت هفدهمين دوره انتخابات شوراهاي دانش آموزي پيامي صادر کرد.
به گزارش خبرگزاري موج، متن پيام به شرح زير است:
شوراهاي دانش آموزي از ارکان تأثيرگذار مدارس هستند که با هدف توسعه مهارت هاي فردي و اجتماعي دانش آموزان و مشارکت آنان در فعاليت هاي تربيتي و آموزشي فعاليت مي کنند.
دانش آموزان با استعداد و فهيم ميهن عزيزمان در طول تاريخ، بارها با شيوه هاي مختلف در عرصه هاي گوناگون نظير:
هشت سال دفاع مقدس، فعاليت هاي اجتماعي و سياسي، چون راهپيمايي ها، انتخابات پيشين شوراهاي دانش آموزي و... حضور پررنگ و با نشاط خود را به اثبات رسانده اند و با آرمان ها واهداف والاي بنيانگذار انقلاب اسلامي تجديد ميثاق کرده اند، برهمين مبنا هفدهمين دوره ي انتخابات شوراهاي دانش آموزي در سال اقتصاد وفرهنگ با عزم ملي ومديريت جهادي در دولت تدبير و اميد همچون گذشته نماد باشکوهي از الگوي مشارکت اجتماعي و سياسي دانش آموزان در فضايي آزاد با الهام از مباني نظام تعليم و تربيت اسلامي را به نمايش خواهد گذاشت.
فرزندان عزيزم؛
اهداف نظام آموزش و پرورش به ويژه در برهه ي حساس کنوني بدون مشارکت و اراده شما آينده سازان محقق نخواهد شد.
دولت تدبير و اميد به داشتن فرزندان لايق وتوانمندي چون شما بر خود مي بالد که با مسؤوليت پذيري، مشارکت جويي، کسب مهارت هاي اجتماعي، فراهم کردن زمينه مساعد براي تبادل تجربه، گفت و گو و نقد سازنده، تعامل فکر و انديشه، تفاهم و همدلي و برقراري ارتباط صحيح و دوسويه با مسؤولان مدرسه در پيشبرد اهداف عاليه گام بر مي داريد.
اطمينان داشته باشيد همکاران اينجانب در مدرسه از مديران تا مربيان ومعلمان عزيز نيز در تمام مراحل انتخابات و تشکيل انجمن ها، همراه شما خواهند بود تا زمينه مشارکت همه جانبه و با نشاط شما، در امور کشور بيش از پيش فراهم شود.
اميدوارم به ياري خداوند تبارک و تعالي و رهبري داهيانه رهبر معظم انقلاب (مدظله العالي) از رهگذر ميراث گرانبار خون شهيدان که امروز بر ذهن و زبان همه ملت ايران جاري است ، هماره در مسير اعتدال و شکوفايي، به سمت تعالي حرکت کنيد.
در پايان با عنايت به نبوغ و خلاقيتي که در شما فرزندانم، سراغ دارم، صميمانه درخواست مي کنم که مجدانه در پاسخ به پرسش رئيس جمهور محترم، در آيين آغاز سال تحصيلي جديد مبني بر چگونگي نگهداري و استفاده از آب هاي ايران، کوشا بوده و با پاسخ هاي خلاق و کاربردي خود راهگشاي مسؤولان درحل مشکلات و مسائل کشور باشيد.
«سعادت و توفيق روز افزون شما عزيزان را از خداوند سبحان مسألت مي کنم.»













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن