تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):اگر نزد خداوند عبادتى بهتر از شكرگزارى در همه حال بود كه بندگان مخلصش با آن عبادتش ك...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819238948




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ايران هيچگاه به سمت انحراف از وضعيت صلح آميز هسته اي نرفته است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۱ آبان ۱۳۹۳ (۹:۴۸ق.ظ)
لاريجاني در ديدار وزير خارجه نروژ؛ ايران هيچگاه به سمت انحراف از وضعيت صلح آميز هسته اي نرفته است رئيس مجلس شوراي اسلامي گفت:‌ جمهوري اسلامي ايران هيچگاه به سمت انحراف از وضعيت صلح آميز در فعاليت‌هاي هسته‌اي خود حرکت نکرده است.
به گزارش خبرگزاري موج، "بورگه برنده" وزير خارجه نروژ که جهت ديدار با مقامات عالي رتبه کشورمان به جمهوري اسلامي ايران سفر کرده است، عصر روز گذشته (شنبه) با علي لاريجاني رئيس مجلس شوراي اسلامي ديدار و گفت‌وگو کرد.
در اين ديدار ابتدا لاريجاني با اشاره به روابط خوب دو کشور در زمينه‌هاي مختلف گفت: مجلس شوراي اسلامي از گسترش هر چه بيشتر روابط و مناسبات فيمابين دو کشور در زمينه‌هاي مختلف سياسي، تجاري و اقتصادي حمايت مي‌کند.
رئيس مجلس شوراي اسلامي در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به رويدادها و تحولات منطقه‌اي، گفت: منطقه خاورميانه شرايط بسيار حساس و خطيري را در حال حاضر مي‌گذراند و دهه اخير، دوران پرتلاطمي براي اين منطقه بوده است.
وي افزود: آنچه امروز در منطقه شاهد آن هستيم افراطي گري خطرناک و نوتروريزم است که مقابله با اين پديده نامبارک و ضد انساني در گرو انجام اقدامات بنيادين و ريشه‌اي و نه تاکتيکي و ظاهري است.
لاريجاني در خصوص موضوع هسته‌اي نيز يادآور شد: فتواي شرعي و دستور ديني رهبر معظم انقلاب اسلامي در زمينه ممنوعيت ساخت و استفاده از سلاح‌هاي هسته‌اي يک مبناي منطقي و اطمينان بخش براي برنامه صلح آميز هسته‌اي ايران است که فراتر از هر قانون بايد مورد توجه قرار گيرد.
رئيس مجلس افزود:‌ جمهوري اسلامي ايران هيچگاه به سمت انحراف از وضعيت صلح آميز در فعاليت‌هاي هسته‌اي خود حرکت نکرده است.
در ادامه اين ديدار بورگه برنده وزير خارجه نروژ از جمهوري اسلامي ايران به عنوان کشوري مهم و تاثيرگذار در منطقه نام برد و گفت:‌ اين سفر در شرايطي انجام مي‌شود که تحولات مهمي در منطقه شکل گرفته و امروزه شاهد رويدادهاي ناگواري در منطقه مهم خاورميانه هستيم که ريشه آن افراطي‌گري و تروريزم است.
وزير خارجه نروژ افزود: ايران نقش سازنده‌اي در شکل‌گيري روند ثبات و آرامش در عراق و سوريه داشته و همکاري‌هاي منطقه‌اي براي ايجاد آرامش پايدار در اين نقطه حساس از جهان امري ضروري است













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن