تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سه ويژگى است كه در هر كس يافت شود، ويژگى هاى ايمان كامل مى گردد: آن كه وقتى خشن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820536839




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رانندگان مدارس به ميزان ظرفيت اتومبيل ، سرويس دهي کنند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۰ آبان ۱۳۹۳ (۱۱:۲۰ق.ظ)
رانندگان مدارس به ميزان ظرفيت اتومبيل ، سرويس دهي کنند رئيس گروه انجمن اولياء و مربيان آموزش و پرورش خراسان شمالي گفت: مديران برنامه ريزي نمايند تا رانندگان فقط به تعداد ظرفيت قانوني اتومبيل، دانش آموز سوار کنند و از سوار نمودن بيش از ظرفيت قانوني خودداري کنند.
به گزارش خبرگزاري موج، مهدي صانعي حمزانلوئي مسووليت نظارت بر سرويس دهي متناسب با ظرفيت اتومبيل از سوي رانندگان را بر عهده مديران آموزشگاهها دانست و افزود: دريافت هرگونه وجه توسط رانندگان خلاف بوده و مسئوليت متوجه مديران آموزشگاهها خواهد بود، گفت: کليه وجوه دريافتي از اوليا دانش آموزان جهت سرويس مدارس مي بايد به حساب آموزشگاه و يا ترجيحا حساب مشترک انجمن اوليا و نماينده معلمان واريز گردد.
صانعي با بيان اين که "راننده سرويس دانش آموزان بايد داراي مجوز حمل و نقل دانش آموزي باشد، گفت: مقرر است رانندگان سرويس مدارس دانش آموزان را از درب منزل سوار نموده و در برگشت نيز جلوي درب منزل پياده نمايند.
رئيس گروه انجمن اولياء و مربيان آموزش و پرورش خراسان شمالي افزود: مديران محترم نظارت نمايند سرويس هاي حمل و نقل دانش آموزان دارا ي کارت مجوز از سازمان تاکسي راني و شرکت و برچسب سرويس مدارس داشته باشند.
وي همچنين در خصوص هزينه سرويس ها گفت : مديران آموزشگاه مجاز نمي باشند هيچگونه وجهي از رانندگان و دانش آموزان و اولياء در خصوص سرويس مدارس اخذ نمايند در غير اينصورت طبق مقررات رفتار خواهد شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن