محبوبترینها
قیمت انواع دستگاه تصفیه آب خانگی در ایران
نمایش جنگ دینامیت شو در تهران [از بیوگرافی میلاد صالح پور تا خرید بلیط]
9 روش جرم گیری ماشین لباسشویی سامسونگ برای از بین بردن بوی بد
ساندویچ پانل: بهترین گزینه برای ساخت و ساز سریع
خرید بیمه، استعلام و مقایسه انواع بیمه درمان ✅?
پروازهای مشهد به دبی چه زمانی ارزان میشوند؟
تجربه غذاهای فرانسوی در قلب پاریس بهترین رستورانها و کافهها
دلایل زنگ زدن فلزات و روش های جلوگیری از آن
خرید بلیط چارتر هواپیمایی ماهان _ ماهان گشت
سیگنال در ترید چیست؟ بررسی انواع سیگنال در ترید
بهترین هدیه تولد برای متولدین زمستان: هدیههای کاربردی برای روزهای سرد
صفحه اول
آرشیو مطالب
ورود/عضویت
هواشناسی
قیمت طلا سکه و ارز
قیمت خودرو
مطالب در سایت شما
تبادل لینک
ارتباط با ما
مطالب سایت سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون
مطالب سایت سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون
آمار وبسایت
تعداد کل بازدیدها :
1832582362
موضوع جالب فیلم سینمایی آتش بس3
واضح آرشیو وب فارسی:نیک صالحی:
موضوع جالب فیلم سینمایی آتش بس3 فیلم سینمایی «آتش بس 2» به کارگردانی تهمینه میلانی که در سینماهای کشور اکران است قسمت دوم فیلم «آتش بس» است که می توان آن را پنجگانه «آتش بس» دانست.
میلانی در «آتش بس 1» از مهناز افشار و محمد گلزار استفاده کرد و داستان یک زوج جوان را که تازه ازدواج کرده اند به تصویر می کشد اما در «آتش بس 2» با بازی بهرام رادان و میترا حجار داستان زن و شوهر جوانی را به تصویر می کشد که نزدیک به 10 سال از زندگی مشترک آن ها گذشته و همچنان با مشکلاتی مواجه هستند.میلانی بر این باور است که در این فیلم تمام تلاش خود را کرده تا زوج های جوان را به تصویر کشد که هرچند مدرن هستند اما درگیر سنت های جامعه خود قرار دارند.گفتگویی با این کارگردان زن سینمای ایران داشتهایم که از نظر میگذرانید:یکی از نکات مثبت این فیلم توجه به مسایل روانشناسی در روابط بین زن و شوهرهای جامعه مدرن است و اینکه شما نقشی هم برای دکتر روانشناس در نظر میگیرید نشان از توجهتان به بنیانهای پژوهشی در یک فیلم است. اما مساله اینجاست که در روابط بین زن و شوهر معمولا دو طرف دعوا مقصر هستند حالا یک نفر کمتر و یک نفر بیشتر ولی در «آتش بس 2» انگشت اتهام روانشناس تنها به سمت مرد خانواده است.نه اینطور نیست. رفتار ترانه هم در موارد بسیاری زیر سوال می رود مثلا جایی که نوزاد آنها گریه می کند و ترانه با لجبازی می گوید: سامی صداش کن، عوضش کنم، یا از یادرفتن پسر کوچک در مهد کودک که متوجه هر دو است و یا حساب مخفی باز کردن و...اما به هر حال فراموش نکنید که جامعه ما یک جامعه مردسالار است برای همین مردها از حق و حقوقی برخوردارند که خانم ها نیستند. همین حق و حقوق بیشتر و امتیازات سنتی مرد ایرانی در مواجهه با روابط مدرن زناشویی جامعه، مشکل ایجاد می کند. وقتی مرد خودش را رییس خانه می داند، طبعا تعارض بوجود می آید. البته خسرو بوجود آورنده این حق و حقوق نیست، اما ما در فیلم به او می گوییم به جای این روش، می تواند روش بهتر و سالمتری انتخاب کند تا ارتباط او با همسرش انسانی تر و عمیق تر شود.ولی باز هم تاکید می کنم که اعمال و انتخاب های ترانه هم در این فیلم نقد می شود. او این تصور غلط را از پیشینیان خود به ارث برده است که ازدواج کرده است تا همسرش خرج او را بدهد در حالیکه می تواند روش دوستانه ای برای تقسیم مسئولیت در خانه و اشتراک در مخارج آن انتحاب کند. مواردی از این دست که ثابت می کند زن ایرانی هنوز یک زن مدرن نیست و هر کجا منافعش ایجاب کند گوشه چشمی به سنت می اندازد در فیلم مورد اشاره قرار گرفته است.تقصیرها را گردن دیگران نیندازیم/ «آتشبس 3» درباره دختران مجرد 40 سالههرچند میترا حجار به عنوان یکی از بازیگران خوب سینمای ایران شناخته شده و می تواند از فیزیک صورت خود به خوبی استفاده کند، اما گاهی این هنر او شکل اغراق به خود میگیرد. آیا چنین بازیای مد نظر شما بود؟بله عمدی بود. شخصیتهای این فیلم مسائل حقیقی زندگی یک زوج ظاهرا مدرن شهری را ارائه می دهند اما شکل ارائه این مسائل کاریکاتورگونه و فانتزی است که به جذابیت فیلم کمک بسیاری می کند.در این مدتی که از اکران فیلم می گذرد، اغلب خبرنگارانی که با من درباره «آتش بس 2 » مصاحبه کرده اند، بر خلاف عقیده شما، یکی از نقاط قوت فیلم را شخصیت پردازی ترانه و بازی میترا حجار ارزیابی می کردند. نظر من هم همین است که میترا حجار نقش ترانه را یک خشم فروخفته دارد و نمونه ای از آدمهایی است که گرچه لبخند برلب دارند اما چیزی در درونشان در حال جوشیدن است، عالی ایفا کرده است.در برخی از مصاحبه های خود اشاره کردید که به دنبال ساخت «آتش بس» های دیگری هستید، اما معمولا ساخت فیلمهای سینمایی چند قسمتی در سینمای ایران چندان با موفقیت همراه نیست. چه گونه می خواهید این جذابیت را برای مخاطب خود در قسمت های بعد حفظ کنید؟اجازه بدهید بعد از ساخته شدن آنها در این مورد صحبت کنیم. در حال حاضر می بینید که دو قسمت از پنج فیلمنامه «آتش بس» ساخته شده و مورد توجه تماشگران واقع شده است.قسمت اول این فیلم سینمایی ماجرای یک زن و شوهر جوان است، در قسمت دوم داستان زن و شوهری روایت می شود که یک فرزند دارند، آیا روند تولید قسمت های بعد «آتش بس» به گونه ای است که شخصیت ها سندارتر شدهاند؟ تکرار را دوست ندارم. حتی اگر فیلم های «آتشبس 2» را کنار «آتشبس 1 » بگذارید جز چند ظاهر آشکار شباهتی در موضوع، خلقیات و روحیات زوج های آن نمی بینید. شخصیت سایه ربطی به شخصیت ترانه ندارد، و شخصیت خسرو بی شباهت به یوسف است. همانطور که عرض کردم، می بینید که ترانه یک خشم فروخفته دارد، در حالی که سایه یک دختر بی خیال، دوست داشتنی، بامزه و بچه است. این برای من یک چالش است که چطور می توانم تفاوت این شخصیت ها را در بیاورم.در فیلم های «آتش بس» که در آینده می سازم شخصیت های متفاوت با داستان های متفاوت به تصویر خواهم کشید که تنها حضور مشاور در آنها مشترک خواهد بود.تقصیرها را گردن دیگران نیندازیم/ «آتشبس 3» درباره دختران مجرد 40 سالهبه نظر شما «آتش بس 2» به اندازه «آتش بس 1» موفق عمل کرده است؟ این درحالی است که در «آتش بس 1» مهناز افشار و محمد گلزار بازی قابل قبولی از خود ارائه دادند، اما در «آتش بس 2» حجار و رادان به حدی دچار فانتزی شده اند که مخاطب را پس می زند.مخاطب را نه! این نظر فردی شماست. استقبال بسیار خوب تماشاگران از هر دو فیلم نشان می دهد که هم سایه و یوسف که مهناز افشار و محمد گلزار بخوبی در فیلم «آتش بس 1» نقش آنها را بازی کردند و هم خسرو و ترانه که بهرام رادان و میترا حجار در فیلم «آتش بس 2» به زیبایی آنها را ارائه دادند، توانسته اند رضایت تماشاگران را جلب کنند.قسمت های اول و دوم فیلم، درباره خانواده هایی است که هر دو از قشر مرفه جامعه به شمار می روند، چرا اصرار دارید که تنها این قشر را در فیلم های خود به تصویر بکشید؟البته هیچ یک از این دو زوج مرفه نیستند خصوصا ترانه و خسرو که خانه قسطی اما با سلیقه دارند و اتومبیل هیچ یک هم گرانقیمت نیست. با اینحال گرچه مطمئن نیستم که اگر طبقه دیگری را لحاظ می کردم شما باز هم چنین سوالی نمی پرسیدید! باید عرض کنم که دلیل ما برای این که طبقه متوسط رو به رشد را برای این دو زوج تحصیلکرده برگزیدیم این بود که نشان بدهیم گر چه این زوج ظاهر مدرنی دارند، اما در پس پرده این ظاهر مدرن، همچنان شبیه پدران و مادران خود می اندیشند. طبعا نمایش چنین تناقضی اگر طبقه اجتماعی آنها تغییر می کرد، ممکن نبود.تقصیرها را گردن دیگران نیندازیم/ «آتشبس 3» درباره دختران مجرد 40 سالهشما در ساخت این دو فیلم از تئوری های روانشناسی بهره بردید و بر این اساس فیلمنامههایتان را نوشتید. لطفا درباره این انتخاب ها و تغییر تئوری ها از «آتش بس 1» تا فیلم اخیرتان توضیح دهید.کانسپت فیلم «آتش بس 2» خوشبختی و پذیرش مسئولیت انتخاب هایمان و متفاوت از کانسپت فیلم «آتش بس 1» که شفای کودک درون بود، است.فیلمنامه «آتش بس 2» بر اساس تئوری انتخاب شکل گرفته و بر خلاف تئوری فروید است که زندگی امروز ما را تحت تاثیر گذشته و بویژه آسیب های دوران کودکی می داند.تئوری انتخاب می گوید افکار و رفتار ما تحت کنترل خود ماست و این ما هستیم که بر اساس افکارمان، دست به انتخاب هایی می زنیم؛ انتخاب هایی که زندگی و روابط بین فردی ما را شکل می دهد. طبعا اگر انتخاب های درستی داشته باشیم به شادی درونی می رسیم ولی اگر انتخاب های ما نادرست باشد، موجب ناخشنودی ما و البته دیگران خواهد شد. براساس این تئوری ما برای رسیدن به شادی باید انتخاب های درستی داشته باشیم. این تئوری می گوید، گرچه ما نمی توانیم احساسمان را عوض کنیم، اما قادر به تغییر رفتار و افکارمان هستیم. زمانیکه توانستیم در رفتار و افکارمان تغییر ایجاد کنیم عملا می توانیم از ناخشنودی ها فاصله بگیریم.گرچه این دیدگاه کمی از نظر علمی زیادهروی می کند و روی زمان حال تاکید بسیار دارد و می گوید همین حالا شما با آگاهی از این توانایی، می توانید رفتار خود را اصلاح کنید اما در زمینه روابط بین فردی، این تئوری، قابل توجه است و در جامعه ما کارآیی دارد زیرا فرهنگ عامه مردم ما به تاثیر عوامل بیرونی در ناکامی ها اعتقاد دارد. توجه کنید زمانی که در فوتبال یا رشته ورزشی می بازیم، تقصیر را گردن مربی و یا داور می اندازیم. وقتی در زندگی خانوادگی شکست می خوریم، تقصیر را متوجه پدر و مادرمان می دانیم و ... بنابراین می بینید که ترکیبی از عوامل مختلف در ناکامی ها دخیل هستند و ظاهرا خود ما هیچ اشتباهی نمی کنیم!تقصیرها را گردن دیگران نیندازیم/ «آتشبس 3» درباره دختران مجرد 40 سالهچرا این طور شده ایم؟بدلیل سابقه تاریخی. حکومت هایی که مردم را آزاد نمی گذاشتند و همین امر به شکل سنتی باعث شد تا ما نسل اندر نسل دیگران را مسئول ناکامیهایمان بدانیم و مسئولیت را از گردن خود برداریم. آزاده فکر نکنیم و مسئولیت انتخاب هایمان را بر عهده نگیریم.بر اساس تئوری انتخاب، مسئول اعمالمان خودمان هستیم. این تئوری می گوید شما هر لحظه انتخاب می کنید پس درست انتخاب کنید. خود من عقیده ای بینابینی دارم و می گویم گذشته ما حتما رویمان اثر گذاشته است اما امروز با تکیه به دانش اجتماعی و علمی می توانیم خودمان را رشد بدهیم. می توانیم حرف های گذشته را تکرار نکنیم و دست به انتخاب های بهتر بزنیم مثلا خسرو (بهرام رادان) در جایی میگوید: تا بوده، همین بوده (والد) و در جایی دیگر میگوید: من جلوی بابام پامو دراز نمی کردم، یعنی این مساله از کودکی تا امروز با او همراه است یا ماشینی را که می خواهد برای پسرش بخرد خودش انتخاب می کند و سوار می شود.قصه «آتش بس 3» درباره چیست؟-اپیزود سوم «آتش بس» درباره دخترانی است که در آستانه 40 سالگی قرار میگیرند و به دلایلی که در فیلمنامه بررسی کردیم همسر مناسب آنها در جامعه وجود ندارد. این دختران که متاسفانه تعداد آنها کم نیست، تحت فشار جامعه و خانواده قرار می گیرند.تقصیرها را گردن دیگران نیندازیم/ «آتشبس 3» درباره دختران مجرد 40 سالهو همه «آتش بس ها» به زبان طنز خواهند بود؟بله طنز آموزشی. در واقع هدف من و همسرم از ساختن این فیلم ها خنداندن مردم نیست بلکه ایجاد تغییر مثبت در جامعه است. ما از زبان طنز به عنوان ابزار بهره می گیریم تا حرف های درست به جامعه و علمی در جهت رشد اجتماعی را مطرح کنیم که در نبود و کمبود چنین موضوعاتی در رسانه ملی، قدم کوچکی برداریم.بهرام رادان انتخاب اول شما بود؟بله. قبلا در فیلم «یکی از ما دو نفر» همکاری خوبی داشتیم که در فیلم «آتش بس 2» هم تداوم یافت. البته نا گفته نماند، ما در زمان ساخت فیلم «آتش بس 1» به دلیل تجربه خوب همکاری قصد و تمایل به همکاری با شهاب حسینی داشتیم ولی از آن جا که او درگیر پروژه های دیگری بود، امکان همکاری ممکن نشد.با توجه به پس زمینه ای که مخاطبان از زوج بازیگر «آتش بس 1» (گلزار و افشار) داشتند، آیا دوباره از این زوج استفاده می کنید؟البته؛ چراکه نه. ما تجربه همکاری بسیار خوبی در «آتش بس 1» باهم داشتیم و اگر فیلمنامه ای مناسب آنها بنویسم حتما از آنها دعوت به همکاری چه به صورت زوج هنری و یا فردی خواهیم کرد.به نظر شما اکران همزمان چند فیلم پرفروش با هم برای شما تهدید است یا فرصت؟روند بسیار خوبی است اما از آن جا که تعداد سینماهای کشور کم است و حتی در بسیاری از شهر ها فقط یک سینما وجود دارد، بی شک در حق بسیاری از فیلمها که همزمان اکران می شوند، اجحاف می شود. از سوی دیگر این همزمانی به ویژه در سینماهایی که چند سالن دارند، مثبت است زیرا وقتی مردم به سالن سینما مراجعه می کنند، اگر بلیت فیلم مورد نظرشان تمام شده باشد، فیلم دیگر را می بینند.شما به عنوان یک فیلمساز خانم حضور همزمان 4 فیلم از 4 فیلمساز زن در اکران را چگونه ارزیابی می کنید؟وجود همزمان چهار فیلم خوب از چهار بانوی فیلمساز در سینماهای کشور اتفاق بسیار مهمی است که در جهان بی سابقه است و می تواند به اعتبار اجتماعی جامعه ایرانی بیافزاید.مهراخبار مرتبط :عکس های جدید از فیلم سینمایی آتش بس ۲ + معرفی بازیگران و خلاصه داستانخانواده جدید بهرام رادان در آتش بس 2 + عکس«آتش بس» میلانی ۱۰۸ میلیون فروخت
چهارشنبه 7 آبان 1393
این صفحه را در گوگل محبوب کنید
[ارسال شده از: نیک صالحی]
[مشاهده در: www.niksalehi.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 62]
صفحات پیشنهادی
حسن کلامی در گفتوگو با فارس: مرادپور فیلمی با موضوع امنیتی-اطلاعاتی میسازد/ «نفوذ» کارگردان «
حسن کلامی در گفتوگو با فارس مرادپور فیلمی با موضوع امنیتی-اطلاعاتی میسازد نفوذ کارگردان سجاده آتش پس از 15 سال به سینماتهیه کننده فیلم سینمایی نفوذ به کارگردانی احمد مرادپور از آغاز فیلمبرداری این فیلم امنیتی-اطلاعاتی در زمستان سال جاری خبر داد حسن کلامی تهیه کننده سینمای ابالستیک / فیلم سینمایی / کامل
بالستیک فیلمی است به کارگردانی کائوس و محصول سال 2002 کشور آمریکا بازیگران آنتونیو باندراس لوسی لیو گرگ هنری خلاصه فیلم پسر کوچک یکی از سردمداران یک سازمان اطلاعات توسط زنی چینی تبار ربوده می شود از سوی دیگر معاون سازمان اطلاعات به سراغ مامور سابق FBI اکس می رود و بهنخستین تصاویر علی مصفا و حمید فرخنژاد در «چاقی» / فیلمی با موضوع انتخاب بین عشق و وجدان
نخستین تصاویر علی مصفا و حمید فرخنژاد در چاقی فیلمی با موضوع انتخاب بین عشق و وجدان فرهنگ > سینما - فیلمبرداری فیلم چاقی به کارگردانی راما قویدل آغاز شد به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین روز پنجشنبه اول آبان ماه گروه سازنده فیلم سینمایی «چاقی» اولین فاز جشنواره فیلم كوتاه تهران الگو میگیریم/ امضای یك تفاهمنامه سینمایی در راه است
مدیر كل فرهنگ و هنر سلیمانیه عراق از جشنواره فیلم كوتاه تهران الگو میگیریم امضای یك تفاهمنامه سینمایی در راه است مدیر كل فرهنگ و هنر سلیمانیه عراق با مطلوب خواندن نگاه هیئت انتخاب و همچنین كیفیت فیلمهای حاضر در سی و یكمین جشنواره بینالمللی فیلم كوتاه تهران این جشنواره را معتلویزیون قید پخش مسابقات لیگ برتر را زد/ فیلمهای سینمایی جای فوتبال را گرفت
تلویزیون قید پخش مسابقات لیگ برتر را زد فیلمهای سینمایی جای فوتبال را گرفت پس از به توافق نرسیدن صدا و سیما با فدراسیون فوتبال برای پخش مسابقات لیگ برتر صدا و سیما به جای فوتبالهای داخلی فیلم سینمایی پخش میکند آفتاب به گزارش خبرگزاری فارس پس از به نتیجه نرسیدن ماجرای پخگریز از اسلحه / فیلم سینمایی / کامل
گریز از اسلحه فیلمی است در ژانر حادثه ای و به کارگردانی اریک بلیک نی این فیلم محصول سال 2000 کشور آمریکاست بازیگران لیام نیلسون ساندرا بولاک خلاصه فیلم چارلی مامور نفوذی پلیس که در آخرین ماموریتش آسیب جسمی و روحی شدید را تحمل کرده و دچار نوعی اختلال فرا هیجانی شده استجدیدترین پوستر فیلم سینمایی «شیار ۱۴۳» رونمایی شد+ عکس
جدیدترین پوستر فیلم سینمایی شیار ۱۴۳ رونمایی شد عکس در آستانه اکران عمومی جدیدترین پوستر فیلم سینمایی شیار ۱۴۳ ساخته نرگس آبیار در موسسه فیلمیران که پخش این فیلم را بر عهده دارد رونمایی شد پخش این فیلم را موسسه فیلمیران بر عهده دارد و شیار ۱۴۳ را برای اکران عمومی آماده ماکران فیلم سینمایی ساکن طبقه وسط
گزارش تصویری اکران فیلم سینمایی ساکن طبقه وسط 1393-07-22 00 01 عکاس کیانوش محبیان مراسم اکران فیلم سینمایی ساکن طبقه وسط به کارگردانی شهاب حسینی عصر امروز دوشنبه در مجتمع فرهنگی آسمان برگزار شد شامل 35 عکس نمایش بصورت اسلاید 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 &nbsتقدیر خانه سینما از مدیرتولید فیلم سینمایی چ
تقدیر خانه سینما از مدیرتولید فیلم سینمایی چ چندی است همکار گرامیمان سید علی قائم مقامی عضو شورای مرکزی و نایب رییس انجمن مدیران تولید سینمای ایران به پاس اهتمام و تلاش هایش در عرصه مدیریت تولید پروژه های بزرگ سینمایی مورد تقدیر جشنواره ها مراکز و سازمانهای مختلف قرار میگجعبه موسیقی و بیوهانکز/ فیلم سینمایی / کامل
جعبه موسیقی و بیوهانکز فیلمهایی هستند کمدی و به کارگردانی جیمز پاروت محصول کشور آمریکا بازیگران استن لورل اولیور هاردی چارلز میدلتون خلاصه فیلم جعبه موسیقی لورل و هاردی برای تثبیت وضع مالی خود تصمیم می گیرند تابا سه دلار و هشتاد سنت به کسب و کار بپردازند آنها درشکه ای تهپشت صحنه فیلم سینمایی شیار 143
پشت صحنه فیلم سینمایی شیار 143 چند رسانهای > عکس - شیار 143 در جشنواره فیلم فجر سی و دوم توانست جایزه بهترین فیلم مردمی سیمرغ ویژه هیئت داوران برای کارگردانی را دریافت کرد همچنین جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن جشنواره به مریلا زارعی اهدا شد فیلم سینمایی شیار 14تلویزیون کوتاه نمی آید؛ به جای فوتبال، فیلم سینمایی ببینید
تلویزیون کوتاه نمی آید به جای فوتبال فیلم سینمایی ببینید فرهنگ > تلویزیون - فارس نوشت پس از به نتیجه نرسیدن ماجرای پخش مسابقات فوتبال لیگ برتر از تلویزیون شبکه سه سیما به عنوان متولی اصلی پخش مسابقات قید پخش آن را زد بنا بر این گزارش در اقدام اخیر شبکه سه تا رگفتگوی جالب و متفاوت با پژمان جمشیدی به بهانه ی حضور در «آتش بس۲»+عکس
گفتگوی جالب و متفاوت با پژمان جمشیدی به بهانه ی حضور در آتش بس۲ عکس پژمان جمشيدي که به قول خودش خيلي دير وارد عرصه بازيگري شده اين روزها دارد تلاش مي کند هشتاد درصد از آن مسيري را که يک بازيگر جوان بايد در يک دهه طي کند ظرف چند سال پشت سر بگذارد او اين روزها آتش بس ۲ را رويمحمد احسانی در بازدید از جشنواره فیلم کوتاه تهران: نگاه استراتژیک سازمان سینمایی در عرصه فیلم کوتاه/فیلمسازان
محمد احسانی در بازدید از جشنواره فیلم کوتاه تهران نگاه استراتژیک سازمان سینمایی در عرصه فیلم کوتاه فیلمسازان شهرستانی در جشنواره فیلم کوتاه تشویق میشوندمعاون نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی در بازدید از بخشهای محتلف سیویکمین جشنواره فیلم کوتاه تهران گفت جشنواره فیلم کوتاه علاپیام رییس سازمان سینمایی به جشنواره پروین/ فیلم افخمی به شبکه خانگی میآید
فرهنگ و هنر سینمای ایران چهار خبر از سینما پیام رییس سازمان سینمایی به جشنواره پروین فیلم افخمی به شبکه خانگی میآید حضور چهرههای سینمای ایران در هشتمین جشنواره فیلم های مستند پیام رییس سازمان سینمایی به جشنواره اعتصامی موافقت با عرضه 9 فیلم برای شبکه نمايش خانگی انتشار اسفیلم سینمایی «چاقی» کلید خورد
فرهنگ و هنر سینمای ایران فیلم سینمایی چاقی کلید خورد فیلم سینمایی چاقی نخستین فیلم بلند راما قویدل روز پنجشنبه اول آبان ماه کلید خورد به گزارش خبرگزاری مهر عوامل فیلم سینمایی «چاقی» نخستین فیلم بلند راما قویدل روز پنجشنبه اول آبان در لوکیشنی واقع در خیابان یارپخش 2 فیلم سینمایی به جای سریال از شبکه یک
پخش 2 فیلم سینمایی به جای سریال از شبکه یک فیلم سینمایی راه و آن شب بارانی امشب و فردا شب از شبکه یک پخش می شود به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه یک با توجه به پایان سریال پازل شبکه یک تا جایگزین کردن سریال جدید پخش هرشبی فیلم سینمایی را-
سینما و تلویزیون
پربازدیدترینها