تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن غبطه مى خورد و حسادت نمى ورزد، منافق حسادت مى ورزد و غبطه نمى خورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820609655




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توسعه پايدار با پژوهش تحقق مي يابد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳۰ مهر ۱۳۹۳ (۲۳:۲۶ب.ظ)
توسعه پايدار با پژوهش تحقق مي يابد مديرکل آموزش و پرورش استان خوزستان گفت: در بسياري از نهادها و سازمان ها، برنامه ريزي ها و تصميماتي که گرفته مي شود به دليل بي توجهي و استفاده نکردن از تحقيقات پژوهشي، ماندگار و ثابت نيست.
به گزارش خبرگزاري موج، محمد تقي زاده در هفتمين همايش ارائه يافته هاي پژوهشي که باهمکاري دانشکده علوم تربيتي و دانشگاه شهيد چمران اهواز در محل تالار طلاييه آموزش و پرورش ناحيه چهار اهواز برگزار شد اظهارداشت: متاسفانه به دليل اينکه بيشتر برنامه ها و تصميمات نهادها و سازمان ها در استان بدون استفاده از تفکر آموزشي و پژوهشي انجام مي شود با عوض شدن کارشناس و يا مسؤول آن نهاد، برنامه ها نيز تغيير مي کند.
وي گفت: برنامه هايي که در دستگاه ها ايجاد و اجرا مي شود متاسفانه به دليل استفاده نکردن از پژوهش و تحقيق و به علت استفاده از سليقه هاي فردي مدام در دست تغيير هستند که اين مهم باعث ايجاد مشکلات زيادي در نظام و ساختار نهادها و سازمان ها مي شود و نشان از اهميت پژوهش و تحقيق در فعاليت و برنامه هاي دستگاه ها دارد.
تقي زاده افزود: ميراث و فرهنگ يک جامعه زماني به درستي انتقال مي يابد که پشت آن يک تفکر پژوهشي باشد.
وي محور توسعه در دنياي امروز را دانايي عنوان کرد و بيان داشت: جامعه ما در حال حاضر دچار فقر پژوهشي است و يکي از اولويت ها د رتوسعه پايدار پژوهش است و اگر موفق شويم در اين مسير قرار بگيريم راه ترقي و پيشرفت را خواهيم يافت.
تقي زاده در ادامه بيان داشت: ذهن معلم و دانش آموزان بايد پيوسته درگير مقوله مهم پژوهش باشد و موسسات پژوهشي بايد بيش از اين تقويت شوند، تنها نبايد در دانشگاه به دنبال پژوهش باشيم.
در اين همايش 9 مقاله از سوي استادان و معلمان در حوزه روان شناسي و علوم تربيتي در طول دوروز ارائه شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 88]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن