تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع): كسى كه خود را پيشواى مردم قرار داده، بايد پيش از آموزش ديگران، خود را آموزش دهد ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804355045




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

كمتر از يكماه كشت و صنعت خرم آباد احياء خواهد شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳۰ مهر ۱۳۹۳ (۱۳:۵۶ب.ظ)
فرماندار شهرستان خرم آباد: كمتر از يكماه كشت و صنعت خرم آباد احياء خواهد شد فرماندار شهرستان خرم آباد گفت: تا كمتر از يكماه ديگر كشت و صنعت خرم آباد پس از 15 سال ركود دوباره احياء خواهد شد.
به گزارش خبرگزاري موج، فرماندار شهرستان خرم آباد در جلسه شوراي اداري شهرستان ضمن ابراز اميدواري از تحقق برنامه ها و پروژه ها در يكسال گذشته گفت: تا كمتر از يكماه ديگر كشت و صنعت خرم آباد پس از 15 سال ركود دوباره احياء خواهد شد.
در اين جلسه كه كه در محل فرمانداري شهرستان خرم آباد برگزارشد حبيب اله خجسته پور گفت: اين مجتمع با سرمايه گذاري 200 ميليون دلاري سرمايه گذار خارجي راه اندازي شده كه موجب رونق كسب و كار در اين شهرستان خواهد شد. خجسته پور مجتمع تجاري كيو را از ديگر برگ هاي زرين فعاليت اقتصادي مديريت دولت تدبير و اميد استان در يكسال گذشته معرفي نمود و يادآور شد: مجتمع تجاري كيو پس از 10 سال تعطيلي با سرمايه گذاري 330 ميليارد تومان توسط سازمان اقتصادي كوثر شروع به كار كرده كه ظرف سه سال كار عملياتي ساخت آن صورت خواهد گرفت. فرماندار گفت: فراموش نكنيم كه در طول اين 10 سال ضلع جنوبي ميدان 22 بهمن هميشه شاهد يك زمين بلا استفاده بود كه با مديريت استاندار محترم اين فضا دوباه احياء شد.
خجسته پور در ادامه به تشريح وضعيت گذشته و حال فرودگاه خرم آباد پرداخت و گفت: فرودگاه خرم آباد قبل از حضور جناب آقاي مهندس بازوند، استاندار لرستان، فقط 6 پرواز در هفته داشت كه با زحمات ايشان و ساير عوامل اين پروازها به 28 پرواز در هفته رسيده است كه البته با توجه به اقداماتي كه صورت گرفته است اين تعداد پرواز تا پايان سال افزايش خواهد يافت.
فرماندار شهرستان خرم آباد افزايش اين پروازها را زمينه ساز حضور سرمايه گذار خارجي دانست و گفت: ما در كنار طرح افزايش پروازها بدنبال طرح توسعه فرودگاه هم هستيم و به همين منظور يك قرارداد جهت تعريض و تطويل باند فرودگاه با قرارگاه خاتم الانبياء با سرمايه گذاري 53 ميليارد تومان منعقد نموده ايم تا شرايط پرواز براي هواپيماهاي پهن پيكر هم فراهم شود.
راه آهن دورود – خرم آباد – انديمشك از ديگر موضوعاتي بود كه فرماندار خرم آباد به آن پرداخت و گفت: عمليات اجرايي اين پروژه كه با سرمايه گذاري 600 ميليارد توماني صورت گرفته پيشرفت خوبي دارد و طبق برنامه زمان بندي كار ساخت و راه اندازي ان در حال انجام است.
خجسته پور در حوزه عمران شهري با اشاره به پل روگذر كوي جهادگران گفت: بعد از چند بار جابجايي و تعطيلي هم اكنون با سرعت بسيار خوبي در حال انجام پروژه هستيم كه اميدوايم تا پايان سال افتتاح شود. وي در ادامه گفت: پروژه ملي آزاد راه خرم آباد-اراك كه با سرمايه گذاري 960 ميليارد تومان آغاز گشته با سرعت خوبي در حال انجام است. فرماندار اظهار اميدواري كرد كه تا پايان سال سد ايوشان نيز به بهربرداري برسد.
فرماندار از مديران دستگاه هاي اجرايي درخواست نمود كه با توجه به تخصيص 50 درصد از اعتبارات استاني در 6 ماهه اول سال جاري، نسبت به تسريع در تكميل پروژه هاي داراي اعتبار و ارائه گزارش ماهيانه اقدام نمايند. خجسته پور گفت: دستگاه هايي كه داراي پروژه در حال اجرا هستند، ملزم به ورود و ثبت فيزيكي اطلاعات پروژه واحدشان در سامانه اينترنتي نظارت بصورت ماهيانه هستند.
وي همچنين گفت: با توجه به اينكه از 18 طرح مصوب كارگروه اشتغال استان در سال جاري تنها 4 طرح موفق به دريافت تسهيلات از بانك عامل شده اند، لذا دستگاه هاي اجرايي ملزم به پيگيري امور جهت همكاري بانك هاي عامل در خصوص طرح هاي اقتصادي و اشتغالزا هستند.
فرماندار با بيان اينكه در سفر رئيس جمهور به استان تعداد 26 طرح عمراني با اعتبار 387 ميليارد تومان براي سال هاي 93و 94 در نظر گفته شد، خواستار پيگيري دستگاه هاي اجرايي مربوطه در جهت تكميل طرح هاي مورد نظر و ارائه گزارش ماهيانه به فرمانداري شد.
عالي ترين مقام دولت در شهرستان خرم آباد از راه و شهر سازي استان و ساير دستگاه هاي اجرايي مرتبط با سايت هاي مسكن مهر خواست كه نسبت به تكميل پروژه هاي خود و رفع مشكل متقاضيان مسكن مهر اقدام نمايند.
فرماندار شهرستان خرم آباد از شهرداري خرم آباد خواست تا همكاري لازم را در خصوص تأمين زمين پروژه هايي همچون كانون بازنشستگان و كتابخانه پارك معلم كه اعتبارشان تأمين شده همكاري لازم را بعمل آورد.
انتقال كامل صنوف آلاينده و نمايشگاه هاي اتومبيل ديگر موضوعي بود كه فرماندار خواستار تحقق هر چه سريعتر آن شد. وي گفت: دو شهرك قاضي و زاگرس جهت انتقال و ساماندهي صنوف آلاينده مهيا هستند و متوليان امر بايد هر چه زودتر نسبت به انتقال اين صنوف اقدام نمايند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن