تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):آيا شما را به چيزى با فضيلت‏تر از نماز و روزه و صدقه (زكات) آگاه نكنم؟ آن چيز اصلا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799120868




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وزارت آموزش و پرورش موضوع قانون تأمين مسکن فرهنگيان را دنبال مي کند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۹ مهر ۱۳۹۳ (۱۴:۱۱ب.ظ)
وزارت آموزش و پرورش موضوع قانون تأمين مسکن فرهنگيان را دنبال مي کند معاونت توسعه مديريت و پشتيباني وزارت آموزش وپرورش با بيان اينکه با تصويب قانون تأمين مسکن فرهنگيان از سال 68 تا 85 حدود 12500 واحد مسکوني و 85 هزار قطعه زمين به فرهنگيان واگذار شده است گفت: با اجراي طرح مسکن مهر عملا مفاد اين قانون به حاشيه رفت.
به گزارش خبرگزاري موج، سيد محمد بطحايي با اشاره به اجراي تبصره 9 قانون مصوب 19 مهر1391 مجلس شوراي اسلامي اظهار کرد: استخدام مربيان پيش دبستاني به دليل عدم تخصيص رديف استخدامي به تعويق افتاد و باتوجه به پي گيري مسؤولين آموزش و پرورش پس از رفع مشکل اقدام لازم معمول خواهد شد.
وي تصريح کرد: در راستاي ارائه خدمات رفاهي به فرهنگيان در قالب تعاوني هاي مصرف و مسکن تاکنون با مشارکت حداکثري فرهنگيان قريب به 1400 تعاوني در مناطق مختلف آموزش وپرورش تأسيس يافته که به خانواده بزرگ فرهنگيان در زمينه تهيه جهيزيه فرزندان؛ تأمين مايحتاج ضروري و لوازم خانگي موردنياز آنان باشرايط اقساطي خدمات ارائه مي کنند.
بطحايي افزود: علاوه بر اين با همکاري اتحاديه تعاوني هاي مصرف فرهنگيان ايران و 600 تعاوني تحت پوشش از طريق سامانه فروش مجازي (اتما) در قالب جشنواره فروش کالا و لوازم خانگي به مناسبت هاي هفته معلم؛ دهه مبارک فجر و اعياد فرخنده خدمت رساني به جامعه فرهنگيان انجام مي شود.
معاون توسعه مديريت وپشتيباني وزارت آموزش وپرورش با بيان اين که سياست گذاري در بخش تأمين مسکن اقشار مختلف به ويژه کارکنان دولت به عهده وزارت راه وشهرسازي؛ بنياد مسکن انقلاب اسلامي و وزارت کار و رفاه اجتماعي است.
وي خاطرنشان کرد: انتظار ساخت مسکن از دستگاهي که وظيفه تعليم وتربيت پيش از 5/12 دانش آموز عهده دار است، چندان معقول و منطقي نيست.
وي تأکيد کرد: آموزش و پرورش علاوه بر وظيفه ذاتي خود به منظور سامان بخشيدن به وضعيت مسکن کارکنان تحت پوشش همواره تلاش نموده با بهره مندي از ظرفيت ساير دستگاه هاي اجرايي براي پاسخ گويي به نياز مسکن همکاران از حمايت نمايندگان محترم مجلس شوراي اسلامي نيز بهره لازم را ببرد.
بطحايي با اشاره به قانون تأمين مسکن کارکنان آموزش وپرورش که در سال 68 به پيشنهاد آموزش وپرورش و حمايت دولت به تصويب مجلس شوراي اسلامي رسيد گفت: از سال 68 با تصويب قانون تأمين مسکن فرهنگيان تا پايان سال 85 حدود 12500 واحد مسکوني و 85000 قطعه زمين به فرهنگيان واگذار شد، اما از سال 86 با اجراي طرح مسکن مهر عملا مفاد قانون از سوي متوليان ناديده گرفته شد به نحوي که مکاتبات متعدد و پي گيري ها براي احياي قانون و اخذ سهميه 40% زمين و مسکن از وزارت راه وشهرسازي بي نتيجه ماند.
وي افزود: از طرفي با تزريق کليه منابع و تسهيلات به بخش مسکن مهر فعاليت حدود 600 تعاوني مسکن فرهنگيان که در آن زمان 80 هزار واحد مسکوني نيمه تمام در اختيار داشتند مختل شد.
معاون توسعه مديريت و پشتيباني وزارت آموزش وپرورش با بيان اينکه در دولت تدبير واميد وزارت آموزش وپرورش مجددا بر آن شد تاموضوع قانون تأمين مسکن فرهنگيان را با جديت دنبال و احيا کند.
وي تصريح کرد: در اين راستا جلسه مشترک مورخ دهم اسفندماه سال92 وزراي آموزش و پرورش و راه و شهرسازي منجر به تنظيم تفاهم نامه اي شد که بند 6 آن به تأمين مسکن فرهنگيان اشاره دارد. لذا اميداست با همکاري نهادهاي متولي، وضعيت مسکن معلمان بهبود يابد.
وي با اشاره به نرخ تعرفه هاي بيمه در دندانپزشکي اظهارکرد: بيمه طلايي فرهنگيان از نظر مفاد قرارداد نسبت به سال قبل (به جز تعهدات دندانپزشکي) هيچ تنزلي نداشته است.
بطحايي ادامه داد: به دليل اختلاف مالي با شرکت بيمه گر قبل، عدم تأمين اختيارات به دلايلي خارج از حيطه کاري آموزش وپرورش، تغيير نرخ تعرفه هاي خدمات درماني و افزايش نرخ حق بيمه از سوي شرکت هاي بيمه تجاري، شرکت آتيه سازان حافظ به عنوان شرکت بيمه گر انتخاب و قرارداد منعقد گرديد.
معاون توسعه مديريت و پشتيباني وزارت آموزش وپرورش تصريح کرد: اين شرکت هم اکنون در حال ارائه خدمات به بيمه شدگان محترم بوده و توانسته است رضايت نسبي فرهنگيان را فراهم آورد.
بطحايي خاطر نشان کرد: با اين حال آموزش وپرورش با همکاري ادارات آموزش وپرورش و مناطق تابعه و با تشکيل و برگزاري جلسات مشترک، مستمر و پي گيري مجددانه، تمام اهتمام خود را براي ايجاد راه کارهاي مناسب و تسهيل در روند اجراي قرارداد بيمه تکميلي درمان فرهنگيان به کار مي گيرد تا مشکلات اين بخش تا حد مقدور کاهش يابد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن