تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زمستان بهار مومن است از شبهاى طولانى‏اش براى شب زنده‏دارى واز روزهاى كوتاهش براى روز...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820785958




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آموزش و پرورش مهم ترين دستگاه کشور در امر فرهنگ سازي است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۹ مهر ۱۳۹۳ (۱۶:۲۷ب.ظ)
مديرکل آموزش پرورش فارس: آموزش و پرورش مهم ترين دستگاه کشور در امر فرهنگ سازي است حميدرضا آذري در گردهمايي روساي آموزش پرورش سراسر فارس در مرکز فرهنگي رفاهي حافظ مشهد مقدس گفت: يک مدير در آموزش وپرورش در واقع الگوي تمام عيار در جامعه است.
به گزارش خبرگزاري موج، مديرکل آموزش پرورش فارس با اشاره به نقش مهم و اساسي مديران گفت:اگر حاکميت بخواهد درجامعه فرهنگ سازي کند بايد ابتدا در نگرش مديران آموزش و پرورش تغيير ايجاد کند.
مديرکل آموزش و پرورش فارس، مدارا کردن با مردم را از مهم ترين وظايف مديران آموزش و پرورش دانست.
وي گفت: آموزش و پرورش مهم ترين دستگاه کشور در فرهنگ سازي است.
وي به مسأله وقف جمعي در ساخت بيمارستان سرطان در استان اشاره کرد و گفت: بايد آموزش وپرورش در اين خصوص سهم مهمي داشته باشد.
مديرکل آموزش پرورش فارس بااشاره به اولويت هاي وزير آموزش و پرورش گفت: مساله ساماندهي نيروي انساني به عنوان يکي از مهم ترين چالش هاي اساسي در آموزش و پرورش محسوب مي شود.
آذري گفت: تا نظام استخدام، ارزشيابي، آموزش نيروي انساني مورد توجه و بازنگري قرار نگيرد، مشکلات به قوت خود باقي خواهد بود.
وي از تشکيل کميته هاي مربوط به نقل و انتقال، ثبت نام مدارس, ساماندهي مسائل مالي و املاک، در آموزش و پرورش فارس خبر داد و گفت: اين کميته ها از هم اکنون براي سال آينده با آسيب شناسي وضعيت موجود به دنبال ارائه راهبردهاي عملياتي هستند.
مديرکل آموزش پرورش فارس گفت: اصل درکار بايد مصلحت نظام باشد وهر تصميمي گرفته مي شود بايد اين موضوع مد نظر قرار گيرد.
خاطرنشان مي شود گردهمايي دو روزه روساي آموزش و پرورش سراسر استان فارس در مشهد مقدس با حضور معاون توسعه مديريت و پشتيباني وزارت آموزش و پرورش برگزار شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن