تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):چیزی با چیزی نیامیخته است که بهتر از حلم با علم باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820315095




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پایان عملیات مرکز پزشکی هلال احمر در مکه مکرمه 


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


اجتماعی > بهداشت و سلامت
پایان عملیات مرکز پزشکی هلال احمر در مکه مکرمه 
معاون حج عمره مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر، از پایان عملیات مرکز پزشکی حج هلال احمر در مکه مکرمه با خروج کامل زایران ایرانی از مکه خبر داد.



به گزارش خبرگزاری مهر، دکتر عادل مقصودی نژاد گفت: بعدازظهر روز گذشته تمام زائران ایرانی حاضر در مکه از این شهر خارج شدند و پس از همکاری با ستاد مرکزی مکه عملا پایان عملیات مرکز پزشکی حج هلال در مکه اعلام شد. وی افزود: آخرین گروه زائران تا ششم آبان در مدینه خواهند بود و طبعا بیمارستان مدینه نیز تا زمان حضور آخرین کاروان دایر و خدمات سلامت را به زایران ایرانی ارائه خواهد داد. به گفته معاون حج عمره مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر، از ابتدای آغاز عملیات حج تاکنون ۲۲ هزار خدمت شامل ویزیت رایگان، تزریقات، دیالیز و غیره توسط کادر پزشکی به زایران حج تمتع ارائه شده است. مقصودی با ابراز رضایت از روند برگزاری حج امسال، اظهارداشت: علیرغم ترس و نگرانی از ویروس های ابولا و کرونا، حج امسال کمترین تلفات و بیماری زائران نسبت به سالهای گذشته داشت. وی خاطرنشان کرد: ۴۵ نفر از زائران برای ادامه درمان به ایران اعزام شدند.


۱۳۹۳/۷/۲۹ - ۱۱:۲۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن