تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):وجود یک عالم برای ابلیس سخت تر از هزار عابد است زیرا عابد در فکر خود است و عالم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798696915




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افتتاح مرکز تخصصی درمانی جمعیت هلال احمر در شهرستان بهشهر


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: افتتاح مرکز تخصصی درمانی جمعیت هلال احمر در شهرستان بهشهر ساری - ایرنا - مرکز تخصصی درمانی جمعیت هلال احمر در شهرستان بهشهر به بهره برداری رسید.


به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان مازندران در آیین افتتاحیه این مرکز فرماندار بهشهر در سخنانی با تقدیر از خدمات هلال احمر استان در دو حادثه سیل ویرانگر این شهرستان گفت : خدمات جمعیت هلال احمر در حادثه سیل شهرستان بهشهر به گفته بسیاری از مسئولان ارشد کشوری و استانی مصداق بارز مدیریت جهادی بود.
وی با بیان اینکه مازندران استانی حادثه خیز است گفت : با توجه به این مسئله مهم باید گفت اقدامات زیرساختی بسیار خوبی به منظور کاهش خسارات ناشی از این حوادث در استان و همچنین شرق مازندران انجام شده که شایسته تقدیر است.
" نورزاد " راه اندازی مرکز تخصصی درمانی جمعیت هلال احمر در شهرستان بهشهر را فرصت مناسبی برای ارائه خدمات بیشتر و موثرتر به شهروندان عنوان کرد و از اهتمام مسئولان هلال احمر استان به شرق مازندران قدردانی کرد.
در ادامه حجت الاسلام والمسلمین جباری، امام جمعه شهرستان بهشهر نیز با تقدیر از خدمات شبانه روزی امدادگران جمعیت هلال احمر استان گفت:حضور مستمر و شبانه روزی امدادگران جمعیت هلال احمر در طول محورهای مواصلاتی استان مایه آرامش واطمینان خاطر مسافران و گردشگران استان است.
وی خدمت رسانی اعضای هلال احمر به مردم را مصداق باقیات و صالحات عنوان کرد و بر توسعه و ترویج این فرهنگ تاکیدکرد.
در بخش دیگری از این مراسم دکتر " علیخانی" مدیرکل بهداشت و درمان جمعیت هلال احمر نیز در سخنانی گفت : مازندران یکی از استانهای محوری در مقوله امداد و نجات است و براین اساس توسعه زیرساختهای بهداشتی و درمانی این استان در دستورکار جمعیت هلال احمر قراردارد.
وی افزود : معتقدیم از همه ظرفیت های موجود باید در راستای توسعه و تجهیز زیرساخت های مورد نیاز استفاده شود و تحقق اولویت های استان مازندران همواره مورد حمایت و مساعدت جمعیت هلال احمر کشور است.
دکتر علیخانی ، پاسخگویی به موقع به فوریت های بهداشتی و درمانی مردم را یکی از برنامه های معاونت بهداشت و درمان جمعیت هلال احمر عنوان کرد و افزود:باید با برنامه ریزی درست طوری عمل کنیم که خسارات ناشی از حوادث به حداقل برسد .
وی همچنین اعتماد مردم را بزرگترین سرمایه جمعیت هلال احمر عنوان کرد و گفت:خدمت هر چه بیشتر به مردم قدرشناس ایران اسلامی و تلاش برای بهبود کیفیت زندگی آنان وظیفه مسئولان و حق مردم است.
در ابتدای این مراسم " مهدی ولی پور" مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مازندران نیز در سخنانی با ارائه گزارشی از برنامه های هلال احمر استان برای توسعه خدمات بهداشتی و درمانی گفت : راه اندازی سه مرکز درمانی تخصصی در شهرستانهای بهشهر، بابل و تنکابن در دستورکار جمعیت هلال احمر استان قرار داشت که امروز شاهد افتتاح رسمی مرکز درمانی بهشهر هستیم.
وی افزود : برای راه اندازی مرکز درمانی بهشهر که با محوریت ارائه خدمات درمان تخصصی چشم فعالیت خواهد کرد بیش از ده میلیارد ریال هزینه شده است.
ولی پور گفت : این مرکز مجهز به پیشرفته ترین تجهیزات موردنیاز چشم پزشکی است و در این مرکز خدمات واکسیناسیون حجاج نیز ارائه می شود.
وی با تقدیر از حمایت های مسئولین شهری بهشهر به ویژه فرماندار این شهرستان تصریح کرد : با افتتاح این مرکز شهروندان شرق مازندران می توانند خدمات موردنیاز خود را در حوزه چشم پزشکی از این مرکز تخصصی دریافت نمایند.
وی همچنین توسعه و تجهیز تیمهای درمان اضطرار را یکی از برنامه های مهم جمعیت هلال احمراستان در حوزه بهداشت و درمان دانست و گفت : راه اندازی مرکز تخصصی فیزیوتراپی و ارائه خدمات توانبخشی از برنامه های دیگر ما برای مرکز درمانی بهشهراست که امیدواریم در آینده نزدیک شاهد آغاز عملیات اجرایی آن باشیم.ک/1
608


23/07/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 57]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن