تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):يك درهم صدقه دادن از يك روز روزه مستحبى برتر و والاتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819073244




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

درخواست فدراسیون بین المللی صلیب سرخ از رئیس جمعیت هلال احمر ایران


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


اجتماعی > بهداشت و سلامت
درخواست فدراسیون بین المللی صلیب سرخ از رئیس جمعیت هلال احمر ایران
نایب‌ رئیس فدراسیون بین‌المللی جمعیت های صلیب سرخ و هلال‌احمر با ارسال نامه‌ای از رئیس جمعیت هلال‌احمر دعوت کرده است تا ریاست یکی از کارگاههای نهمین کنفرانس منطقه‌ای آسیا و اقیانوسیه را بر عهده بگیرد.



به گزارش خبرگزاری مهر، دکتر  ژائو بیجو در نامه‌ای از دکتر محمد فرهادی دعوت کرده است تا ریاست کارگاه شماره ۷ کنفرانس منطقه‌ای آسیا و اقیانوسیه را با عنوان «دستورالعمل راهبردی نوین برای مدیریت سوانح و برنامه مقاوم‌سازی در منطقه آسیا و اقیانوسیه» را که جمعه، ۲۴ اکتبر از ساعت ۱۰:۳۰ تا ۱۲:۳۰ برگزار می‌شود، برعهده بگیرید. بیجو در این نامه خطاب به دکتر محمد فرهادی آورده است: «اطمینان دارم از مطالب کاری که در این زمینه با همکاری جمعیت ملی شما و سایر جمعیت‌ها تهیه شده است، آگاهی دارید. این مطالب تهیه شده مبنای مباحث در  طول برگزاری کارگاه خواهد بود. وظیفه اولیه و اصلی مدیر کارگاه معرفی این مطالب و هدایت مباحث به سمتی است که بتوان سند نتیجه کنفرانس را استخراج کرد.» در ادامه این نامه آمده است: «در این کارگاه نلسون کاستانو و محمد بابیکر از همکاران فدراسیون به شما در طول برگزاری کمک‌های لازم را ارایه می‌کنند. یک جلسه هماهنگی نیز برای اعضای کمیته پیش‌نویس و کارشناسان کنفرانس به منظور دریافت رهنمودها و رویه‌های کاری در بعدازظهر روز سه شنبه ۲۱ اکتبر از ساعت ۱۵ تا ۱۷ پیش بینی شده است. موجب امتنان خواهد بود شما هم در این نشست به ما ملحق شوید.»


۱۳۹۳/۷/۲۰ - ۱۲:۴۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 67]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن