تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام جواد (ع):مؤمن نيازمند سه چيز است: توفيقى از پروردگار، پند دهنده اى از درون خويش و پذيرش از نصيح...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803842744




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معرفی برگزیدگان جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین:
فیلم کوتاه,مستند
معرفی برگزیدگان جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران با برگزاری مراسم اختتامیه سی و یکمین جشنواره فیلم کوتاه تهران برگزیدگان این دوره معرفی و تقدیر شدند.




در مراسمی که امشب در تالار وحدت و با حضور هنرمندان، سینماگران و مسئولان سینمایی وزارت ارشاد برگزار شد ، در بخش بین الملل:جایزه بهترین فیلم جهان اسلام به صورت مشترک به فیلم های «سکوت» ساخته بکیم گوری از کشور کوزوو و« قفس» به کارگردانی کریمه حسن زاده ، از افغانستان اهدا شد.
در بخش بهترین فیلم کشورهای آسیایی: جایزه بهترین فیلم کشورهای آسیایی به «تمام زمستان هایی که ندیده ام» ساخته امید خوش نظر از ایران جایزه تعلق گرفت.
در بخش بهترین فیلم داستانی: جایزه بهترین فیلم داستانی در بخش مسابقه بین الملل به فیلم«زمین» به کارگردانی الکسیس میشالیک ، از فرانسه اهدا شد.
در بخش بهترین فیلم مستند: جایزه بهترین فیلم مستند به فیلم «لیر»، به کارگردانی محمدرضا حافظی، از ایران رسید.
در بخش بهترین پویانمایی : جایزه بهترین فیلم انیمیشن به فیلم «پدر» ساخته سانتیاگو گراسو ، از آرژانتین تعلق گرفت.
در بخش بهترین فیلم تجربی: جایزه بهترین فیلم تجربی به فیلم «مردی که سرش را از دست داد» ساخته فردژوئایو، از فرانسه اهدا شد.
در بخش جایزه ویژه هیات داوران: جایزه ویژه هیات داوران بدون جایزه نقدی به فیلم تجربی«تمام زمستان هایی که ندیده ام» به کارگردانی امید خوش نظر اهدا شد.
بخش پایانی اهدای جوایز بخش بین الملل سی و یکمین جشنواره فیلم کوتاه تهران به اهدای جایزه بزرگ جشنواره 5000 هزار یورو اختصاص داشت.
در این بخش ، جایزه بزرگ جشنواره در بخش بین الملل به صورت مشترک به فیلم های «انضباط» به کارگردانی کریستوف صابر، از کشورسوئیس و«جوجه ماشینی» ساخته محبوبه محمدزکی ، از ایران اهدا شد.
در بخش ملی: هیات داوران مسابقه ملی در سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران، بهترین آثار در بخش های «پرتو ایمان»،«چشم انداز سرزمین زیبای من»،«چراغ راه» و «دست آوردها» را در سه حوزه فیلم کوتاه داستانی، مستند و پویانمایی معرفی کردند.
در بخش بهترین فیلم با موضوع پرتو ایمان: تندیس جشنواره جایزه نقدی به فیلم داستانی« نجس» از تبریز به کارگردانی بهرام و بهمن ارک اهدا شد.
در بخش بهترین فیلم با موضوع چشم انداز سرزمین زیبای ما: تندیس جشنواره و جایزه نقدی به فیلم مستند «اوزال» ساخته مسعود میرزایی از بندرعباس تعلق گرفت.
در بخش بهترین فیلم با موضوع چراغ راه: تندیس جشنواره و جایزه نقدی به فیلم مستند «لیر» (خانه سنگی) ساخته محمدرضا حافظی از خرم آباد اهدا شد.
در بخش بهترین فیلم با موضوع دست آوردها: تندیس جشنواره و جایزه نقدی به فیلم پویانمایی «تمام زمستان هایی که ندیده ام» ساخته امید خوش نظر از تهران تعلق گرفت.

جوایز مسابقه سینمای ایران در بخش های بهترین صدای فیلم (صدابرداری و یا صداگذاری)، بهترین تدوین، بهترین تصویربرداری، بهترین جان بخشی در آثار پویانمایی، بهترین فیلمنامه، بهترین تحقیق و پژوهش، بهترین فیلم تجربی، بهترین فیلم پویانمایی، بهترین فیلم مستند، بهترین فیلم داستانی و بهترین فیلم در بخش سینمای ایران نیز به این شرح معرفی شدند:
بهترین صدا: تندیس جشنواره و جایزه نقدی به بهروز عابدینی و علی ابوالصدق برای فیلم داستانی «حذف اضطراری».
بهترین تدوین: تندیس جشنواره و جایزه نقدی به محمد نجاریان برای فیلم «حذف اضطراری» .
بهترین تصویربرداری: دیپلم افتخار و جایزه نقدی به مهدی نورمحمدی و محمود منصوری برای فیلم «حیات در رگ های سرد» و تندیس جشنواره و جایزه نقدی به سینا کرمانی زاده برای فیلم «حذف اضطراری» تعلق گرفت.
در بخش بهترین جانبخشی در آثار پویانمایی: تندیس جشنواره و جایزه نقدی به امین ونکی، بهزاد رجبی پور، سعید مرادی، حامد بهروزی و مشهود ولیان برای فیلم «تمام زمستان هایی که ندیده ایم» .
در بخش بهترین تحقیق و پژوهش فیلم مستند: تندیس جشنواره و جایزه نقدی به عبدالحمید ارجمند برای فیلم «سعدی کارنو» اهدا شد.
در بخش بهترین فیلمنامه: دیپلم افتخار و جایزه نقدی به رضا فهیمی برای فیلم «کودکان ابری» و تندیس جشنواره و جایزه نقدی به محبوبه محمدزکی برای فیلم «جوجه ماشینی» اهدا شد.
در بخش بهترین کارگردانی فیلم تجربه گرا: دیپلم افتخار و جایزه نقدی به مهدی آقاجانی برای فیلم «شکستنی است » تعلق گرفت.

در بخش بهترین کارگردانی فیلم پویانمایی: تندیس جشنواره و جایزه نقدی به محبوبه محمدزکی برای فیلم «جوجه ماشینی» تعلق گرفت.
در بخش بهترین کارگردانی فیلم مستند: تندیس جشنواره و جایزه نقدی به فتح الله امیری برای فیلم «حیات در رگ های سرد» اهدا شد.
در بخش بهترین کارگردانی فیلم داستانی: دیپلم افتخار و جایزه نقدی به پیمان نعیمی و فهیمه آقاحسنی برای فیلم «حذف اضطراری» و تندیس جشنواره و جایزه نقدی به رضا فهیمی برای فیلم «کودکان ابری» تعلق گرفت.
در بخش جایزه هیات داوران در بخش فیلم داستانی : لوح افتخار و جایزه نقدی به محمد نجاریان برای فیلم «فردا صبح» و لوح افتخار و جایزه نقدی به محمد حسینی بازیگر فیلم «معادله» تعلق گرفت.
در بخش بهترین فیلم در بخش سینمای ایران: تندیس جشنواره و جایزه نقدی به رضا فهیمی به فیلم داستانی«کودکان ابری» اهدا شد. (واحد مرکزی خبر)


یکشنبه 27 مهر 1393 23:33    بازدید:0





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 80]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن