تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 14 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مردم را به غير از زبان خود، دعوت كنيد، تا پرهيزكارى و كوشش در عبادت و نماز و خوبى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799401167




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فروش «ساکن طبقه وسط» از 70 میلیون گذشت/ افزایش تعداد سالن‌ها


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


فرهنگ و هنر > سینمای ایران
فروش «ساکن طبقه وسط» از 70 میلیون گذشت/ افزایش تعداد سالن‌ها
به گفته پخش‌کننده فیلم «ساکن طبقه وسط»، فروش کل این فیلم در تهران به مبلغ 70 میلیون تومان رسیده است و در برخی از سینماها برای این فیلم سانس فوق العاده در نظر گرفتند.



حبیب اسماعیلی پخش کننده فیلم «ساکن طبقه وسط» با تشریح وضعیت اکران این فیلم به خبرنگار مهر گفت: اولین تجربه شهاب حسینی در مقام کارگردان با استقبال خوبی مواجه شده و در همین چند روزی که از اکران فیلم گذشته است در برخی از سینماهای تهران سانس فوق العاده برای این فیلم در نظر گرفتند. وی ادامه داد: فیلم «ساکن طبقه وسط» بدون سرگروه اکران خود را آغاز کرده و در حال حاضر 17 سینما در اختیار دارد، به این ترتیب ما سینما آزادی را در اختیار نداریم و پردیس سینمایی ملت هم طی روزهای اخیر در اختیار جشنواره فیلم کوتاه بوده اس. از این هفته قرار است سینماهای بیشتری را در اختیار این فیلم قرار بگیرد و در این صورت تعداد سینماهای نمایش دهنده فیلم «ساکن طبقه وسط» به عدد 20 خواهد رسید.

اسماعیلی در تکمیل حرف هایش عنوان کرد: با این شرایطی که عنوان کردم، استقبال از فیلم «ساکن طبقه وسط» فراتر از تصور ما بوده است و امیدوارم که این مساله تداوم داشته باشد. ما تا به امروز با 17 سینما در تهران به فروشی 70 میلیون تومانی دست پیدا کردیم و هنوز آمار فروش شهرستان ها را ندارم اما تا جایی که با خبر هستم استقبال از این فیلم در سینما هویزه مشهد خوب بوده است و مردم در سانس های مختلف به این سینما مراجعه کردند. 

«ساکن طبقه وسط» عنوان نخستین فیلم شهاب حسینی بازیگر سینما و تلویزیون ایران است که از چهارشنبه 23 مهرماه اکران خود را در سینماهای تهران و شهرستان ها آغاز کرده است و در حال حاضر بدون سرگروه به اکران خود ادامه می دهد.

این فیلم سال گذشته در تهران جلوی دوربین رفت و یکی از فیلم های متقاضی حضور در سی و دومین جشنواره فیلم فجر بود که قبل از بازبیبنی فیلم ها از سوی هیات انتخاب آن دوره از جشنواره، به دلیل آماده نبودن فیلم بنا بر صلاحدید تهیه کننده و کارگردان از حضور در جشنواره فیلم فجر انصراف داد. «ساکن طبقه وسط» نخستین تجربه کارگردانی شهاب حسینی در سینمای ایران است که فیلمنامه آن را محمد هادی کریمی نوشته است، کارگردانی که شهاب حسینی در فیلم «برف روی شیروانی داغ» او یکی از نقش های اصلی را ایفا می‌کرد و این ‌بار محمد هادی کریمی هم فیلمنامه‌اش را به او داده  و در فیلم «ساکن طبقه وسط» نقشی را بازی کرده است.

 بازیگرانی که در نخستین فیلم شهاب حسینی به ایفای نقش می پردازند، در چند فیلم آخر این بازیگر سینما با او همبازی بودند. ساره بیات در فیلم «جدایی نادر از سیمین» به کارگردانی اصغرفرهادی،  هنگامه قاضیانی در فیلم «برف روی شیروانی داغ» به کارگردانی محمد هادی کریمی، بهناز جعفری در فیلم «پنج ستاره» به کارگردانی مهشید افشارزاده، بابک حمیدیان و طناز طباطبایی در فیلم «هیس دخترها فریاد نمی زنند» به کارگردانی پوران درخشنده شهاب حسینی را همراهی کردند و بازیگر مقابل او بودند که این بار با این کارگردان همراه شدند. شهاب حسینی در این فیلم گریم های مختلفی دارد و در نقش های متفاوتی ظاهر شده و ایفاگر نقش اصلی فیلم «ساکن طبقه وسط» است.  «ساکن طبقه وسط» داستان مردی را روایت می کند که با ورودش به یک ساختمان جدید، اتفاقات تازه ای در زندگی او رخ می‌دهد. هنگامه قاضیانی، فرهاد اصلانی، حسین یاری، حسین محجوب، ساره بیات، طناز طباطبایی، بابک حمیدیان، بهناز جعفری، کامبیز دیرباز، بهنوش بختیاری و حسین محب اهری بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.
 


۱۳۹۳/۷/۲۷ - ۱۴:۳۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 58]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن