تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):شب و روز بر هر كس بگذرد، او را ادب مى‏كند، فرسوده‏اش مى‏نمايد و به مرگ نزديكش مى‏س...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820610376




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مهمترین وظیفه فرمانداران ایجاد هماهنگی میان ادارات ونظارت براجرای امور است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: معاون سیاسی امنیتی استاندار هرمزگان : مهمترین وظیفه فرمانداران ایجاد هماهنگی میان ادارات ونظارت براجرای امور است بندرعباس - ایرنا- معاون سیاسی امنیتی استاندار هرمزگان گفت:مهمترین وظیفه فرمانداران وبخشداران ایجاد هماهنگی میان ادارات ونظارت براجرای امور است.


به گزارش ایرنا،جوانشیر کدخداپورشنبه درگردهمایی فرمانداران وبخشداران هرمزگان افزود:فرمانداران وبخشداران به عنوان نماینده دولت محسوب می شوند در حالی که دیگر مدیران ادارات نماینده بخشی از دستگاه های حاکمیتی هستند و بنابراین فرماندار و بخشدار متولی اداره شهرستان و بخش است و باید با وظایف تمامی دستگاهها آشنایی داشته باشد.
وی یاد آور شد: اولین وظیفه ای که برای فرماندار و بخشدار تعیین شده ایجاد هماهنگی میان ادارات است و اگر میان اداراتی اشکال و اختلافی ایجاد و مردم سرگردان شدند، فرماندار و بخشدار وظیفه دارند راه حل مناسب را پیدا و اجازه ندهند مردم بلاتکلیف باشند.
وی ادامه داد : بخش دیگر کار فرمانداران و بخشداران نظارت بر عملکرد دستگاههای اجرایی است تا متوجه شوند این دستگاهها وظیفه خود را درست انجام می دهند یا خیر و بر این اساس باید از ادارات سرکشی و وضعیت برخورد آنها با ارباب رجوع بررسی شود.
معاون سیاسی امنیتی استاندار هرمزگان با بیان اینکه بازرسی و نظارت فرمانداران در راستای اصلاح امور است، اظهار داشت: فرماندار و بخشداری موفقیت است که بتواند با ایجاد هماهنگی مناسب با امام جمعه و سایر متولیان آن منطقه به خوبی شهرستان و بخش را اداره کند.
کدخدا پور بین داشت: گزارش ها و مطالبی که فرمانداران و بخشداران در جلسات ارائه می دهند باید دارای تجزیه و تحلیل و کارشناسی شده باشد و فرماندار و بخشدار باید شان و جایگاه نماینده عالی دولت را حفظ کنند و با توجه به مسئولیتی که به آنها سپرده شده باید خوب خدمت کنند.
وی همچنین به مساله انتخابات اشاره کرد و بیان داشت: در این خصوص نیز فرمانداران و بخشداران تکلیف سنگینی به عهده دارند و باید بر تمامی مسائل مرتبط به دقت کنترل و نظارت داشته باشند و اجرای قانون را مبنای امور قرار دهند.
کدخداپور همچنین با اشاره به دستور وزیر کشور مبنی بر همکاری در برگزاری طرح ملی قرآنی ملکوت، از فرمانداران و بخشداران خواست تا در این زمینه اقدامات لازم را انجام دهند.
برگزاری جشنواره ملی ملکوت در هشت بخش مسابقه ای
در این نشست ابوالفضل خراسانی دبیر جشنواره ملی ملکوت هم گفت: اجرای این طرح از سال گذشته به منظور ایجاد و گسترش تمدن اسلامی در محیط دانشگاهی بدون تبلیغات با محوریت کتاب سیرت و صورت قرآن اثر آیت الله جوادی آملی برگزار شد.
ابوالفضل خراسانی افزود: با آسیب شناسی در دبیرخانه جشنواره امسال این طرح در سه سطح عالی، میانی و عمومی برای اساتید حوزه و دانشگاه، دانشجویان ارشد و دکترا و همچنین دانشجویان کارشناسی و سایر افراد علاقه مند در مباحث قرآنی و دینی برگزار می شود.
وی ادامه داد: قرار شده تا 20 اثر برای این طرح آسان نویسی و در مجامع علمی و دانشگاهی به عنوان کتاب منبع قرار گیرد و کتاب قرآن در قرآن اولین جلد تفسیر موضوعی از آیت الله جوادی آملی مبنای این جشنواره خواهد بود.
خراسانی تصریح کرد: وزارت کشور، سازمان تبلیغات اسلامی، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان صداوسیما و نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاهها دستگاههای عضو شورای سیاست گذاری این جشنواره هستند.
وی گفت: وزارت کشور تا کنون دو نامه خطاب به استانداران و شهرداران برای همکاری در برگزاری این جشنواره ارسال کرده است و امیدواریم کمک کنید دبیرخانه استانی این جشنواره شکل گیرد.
دبیر جشنواره ملی ملکوت خاطرنشان کرد: تامین محتوای جشنواره از سوی ما انجام می شود و تمامی مراحل از ثبت نام تا ارزیابی جشنواره در سایت ملکوت انجام می شود و منابع در آن قابل دسترسی است.
خراسانی اضافه کرد: این جشنواره دارای هشت بخش از جمله مسابقه تدوین کتاب، مقاله، خلاصه نویسی، وبلاگ نویسی، ادبی و هنری و مسابقه اینترنتی و پیامکی است.ک/2
668


26/07/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن