تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سلام را رواج ده تا خير و بركت خانه ‏ات زياد شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798322105




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

باکارکنان دستگاه هایی که درتکریم بازنشستگان کوتاهی کنندبرخورد می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: در نشست بازنشستگان با استاندار مازندران / باکارکنان دستگاه هایی که درتکریم بازنشستگان کوتاهی کنندبرخورد می شود ساری-ایرنا- استاندار مازندران با بیان اینکه اولویت برنامه های دولت تدبیر و امید ارایه خدمات مطلوب به بازنشستگان و از کارافتادگان است، گفت: با کارکنان دستگاهی که در تکریم و احترام به بازنشستگان کوتاهی کنند، برخورد جدی می شود.


"ربیع فلاح " بعدازظهر شنبه در نشست با روسای کانون بازنشستگان شهرستان های مازندران در محل سالن استانداری در ساری افزود: بیشتر مدیران دولت یازدهم از افراد با تجربه و سابقه داری که در آستانه بازنشستگی قرار دارند انتخاب شدند و این افراد مسایل و مشکلات امروز بازنشستگان را در واقع مقولات فردای خودشان تصور می کنند.
وی خطاب به بازنشستگان استان مازندران تاکید کرد: هیچ وقت احساس تنهایی نکنید زیرا مجموعه مدیران استان مازندران در خدمت شما هستند و حل مشکلات بازنشستگان از اولویت برنامه های استان است.
نماینده عالی دولت در استان مازندران به اهمیت اجرای طرح های تحول سلامت و پزشک خانواده اشاره کرد و بیان داشت: کارگران و بازنشستگان باید بدون هیچ زحمتی از بهترین خدمات درمانی و بهداشتی برخوردار شوند.
فلاح با بیان اینکه اگر مشکلاتی در اجرای طرح پزشک خانواده در مازندران وجود دارد باید رفع شود، گفت: از آنجاییکه این طرح به صورت پایلوت در مازندران آغاز شده است ، وزیر بهداشت و درمان قول حل مشکلات را داده است.
استاندار مازندران با بیان اینکه به هیچ عنوان ارایه خدمات نا مطلوب درمانی در اجرای طرح تحول سلامت و پزشک خانواده مورد قبول نیست، گفت: اینکه این طرح آزمایشی در مازندران آغاز شده است، دلیل بر تحمیل شدن مشکلات آن بر مردم نیست.
وی به مطالبات کارگران وبازنشستگان اشاره کرد و گفت: هر چند دولت بزرگترین بدهکار به صندوق تامین اجتماعی است، اما دولت تدبیر و امید به رغم محدودیت های مالی در صدد حل مشکلات بیمه شدگان است.
وی با تاکید مجدد مبنی بر اینکه ارایه خدمات مطلوب و در خور شان ومنزلت بازنشستگان فرصتی برای دولت تدبیر و امید است، گفت: کسانی که امروز در این دولت مسوولیت دارند ، فردا به عنوان قشر بازنشسته محسوب می شوند و در واقع تلاش امروز آنان برای حل مشکلات فردای خودشان است.
استاندار مازندران با بیان اینکه مدیران استان بر اساس تجارب و شایسته سالاری انتخاب شدند، ادامه داد: جناحی و سیاسی بازی در انتخاب مدیران استان نقشی ندارد.
" علی اصغر محمودی "مدیرکل تامین اجتماعی مازندران تعداد بازنشستگان زیرپوشش این صندوق در استان را 220 هزار نفر اعلام کرد و گفت: امروز دولت بزرگترین بدهکار به این صندوق است.
وی با بیان اینکه مصارف تامین اجتماعی مازندران از منابع درآمدی آنان بیشتر شده است، ادامه داد: بازنشستگان در گرفتن خدمات مطلوب با مشکلات زیادی مواجه هستند.
وی از همکاری دولت یازدهم با صندوق تامین اجتماعی تقدیر کرد و بیان داشت: از آنجاییکه 90 درصد درآمد صندوق از محل حق بیمه است، در پرداخت غرامت و بیمه بیکاری با چالش مواجه هستیم.
مدیرکل تامین اجتماعی مازندران به اهمیت اجرای همسان سازی حقوق شاغلان و بازنشستگان اشاره کرد و گفت: یکی از خواسته های جدی بازنشستگان اجرای این طرح است.
وی گفت: دولت با 90 هزار میلیارد تومان بدهی به سازمان تامین اجتماعی بزرگ ترین بدهکار به این سازمان است.
" علی بابایی" مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران از تخصیص 500فقره تسهیلات کم بهره یک میلیون تومانی دولت به بازنشستگان استان در سال جاری خبر داد.
وی از ایجاد زائر سرای بازنشستگان استان مازندران در مشهد مقدس خبر داد و گفت: ایجاد اماکن رفاهی برای بازنشستگان استان در شهرهای اصفهان و شیراز نیز در دست اقدام است.
نصرلله دریابیگی مدیر کانون بازنشستگان استان مازندران از طرح واگذاری مراکز درمانی و بیمارستانهای تامین اجتماعی به وزارت بهداشت انتقاد کرد و گفت: این مرکز صاحب دارد و کارگران و بازنشستگان صاحبان واقعی این صندوق و تمامی امکانات وتجهیزات آن هستند.
وی با بیان اینکه دولت نباید با امکانات وتجهیزات دارای صاحب بازی های سیاسی کند، ادامه داد: اجرای طرح پزشک خانواده که تامین اجتماعی نیز آن را اجرا می کند ، نباید برای بیمه شدگان ایجاد مشکل کند.
دبیر اجرایی خانه کارگر مازندران با بیان اینکه تشکیلات کارگری و بازنشستگی استان وامدار هیچ جریان سیاسی یا حزب خاصی نیستند، گفت: باید در حوزه تعالی حقوق بازنشستگان اقدام جدی صورت گیرد.
" دکتر " محمد خورشیدی " مدیر درمان تامین اجتماعی مازندران به وجود پنج بیمارستان و 14 مرکز درمانی تامین اجتماعی استان اشاره کرد و گفت: امسال 400میلیارد تومان برای ارایه خدمات درمان به بیمه شدگان استان تخصیص یافته است.
وی با بیان اینکه در تمامی شهرستان های استان خدمات درمانی و بهداشتی تامین اجتماعی در حال ارایه و طرح های توسعه آن در دست اقدام است، ادامه داد: امسال حدود هفت ونیم میلیارد تومان برای ساخت پلی کلنیک ساری در نظر گرفته شده است و عملیات اجرایی آن آغاز شد.
وی با بیان اینکه دستگاه سنگ شکن بیمارستان قائمشهر نیز افتتاح شده است، ادامه داد: دستگاه ام آر آی نیز در حال خریداری است.
وی با بیان اینکه ساختمان جراحی قلب این بیمارستان در قائمشهر به اتمام رسیده است، اضافه کرد: تجیهزات عادی آن خریداری و در حال نصب است اما هنوز دستگاه آنژیوگرافی آن خریداری نشده و در دست اقدام است.
مدیر کل درمان تامین اجتماعی مازندران از اجرای طرح حضور تمام وقت یک پزشک متخصص در تمامی رشته های پزشکی در بیمارستان قائمشهر خبر داد و گفت: این طرح از یک ماه گذشته آغاز شده است.
خورشیدی از آغازساخت درمانگاه در چمستان نور خبر داد و گفت: امسال یک و نیم میلیارد تومان اعتبار برای باز سازی کلینیک درمانی بابل تخصیص یافته است.
مدیر کل درمان تامین اجتماعی مازندران با بیان اینکه در طرح تحول سلامت هیچ پزشکی در مراکز درمانی تامین اجتماعی حق گرفتن زیر میزی را ندارد، بیان داشت: هیچ بیماری نیز حق گرفتن تجهیزات درمانی و بهداشتی را به دستور پزشک و کارکنان ندارد.
وی به کمبود پزشک و جراح مغز و اعصاب اشاره کرد و اظهار داشت:در صدد انعقاد قرارداد با بیمارستان های دولتی استان مازندران برای ارایه خدمات رایگان به بیمه شدگان هستیم.ک/2
2585/506


26/07/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن