تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):عاجزترین مردم کسی است که نتواند دعا کند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820557052




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آموزش و پرورش هميشه بالاترين جايگاه را داشته است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۶ مهر ۱۳۹۳ (۱۷:۰ب.ظ)
نماينده ولي فقيه و امام جمعه کرمانشاه: آموزش و پرورش هميشه بالاترين جايگاه را داشته است در راستاي بهره مندي از راهنمايي هاي مسوولين ارشد استان براي نيل به اهداف بلند مدت و کوتاه مدت آموزش و پرورش مدير کل به همراه تني چند از معاونين اداره کل آموزش و پرورش استان با حضرت آيت الله علما نماينده ولي فقيه و امام جمعه کرمانشاه در خصوص رويکرد جديد تدوين و تاليف کتب درسي ديدار و گفتگو کردند.
به گزارش خبرگزاري موج کرمانشاه؛ در اين ديدار امام جمعه کرمانشاه گفت : آموزش و پرورش هميشه بالاترين جايگاه را داشته است و زمان لازم است تا هر طرح و برنامه اي جا بيفتد و بايستي از يک جايي شروع کرد . وي همچنين تدبير ، عمل درست ، کسب فهم در انجام کارها را ملاک اصلي موفقيت قرار داد و درخصوص تغييرات کتب درسي گفت: اين تغييرات بايستي در عمل صورت پذيرد و دبيران محترم آموزش و پرورش بايد اين فضايل را در کنار دانسته هاي علمي و اطلاعاتي به دانش آموزان منتقل نمايند.
شايان ذکر است در ابتداي اين ديدار سليمان محبي مدير کل آموزش و پرورش طي سخناني به بررسي طرح تحول بنيادين و نظر مقام معظم رهبري در اجراي اين طرح پرداخت و آخرين تغييرات محتوا و کتب درسي دوره هاي مختلف را به استحضار آيت الله علما رساند و ضمن اهداي تقديرنامه معاون وزير آموزش و پرورش، دو سري از کتاب هاي درسي جديد که از نظر محتوا تغيير کرده بودند جهت اطلاع، تقديم ايشان کرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 97]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن