تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فرزندم از خواندن قرآن غافل مباش، زيرا كه قرآن دل را زنده مى كند و از فحشاء و زشتى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820393713




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آموزش و پرورش از مشارکت اولیا در برنامه های مدارس استقبال می کند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: آموزش و پرورش از مشارکت اولیا در برنامه های مدارس استقبال می کند قم- ایرنا- رییس گروه انجمن اولیا و مربیان اداره کل آموزش و پرورش قم گفت: این اداره کل از مشارکت جدی اولیا و ارایه ایده ها و پیشنهادات در برنامه های مختلف تربیتی و فرهنگی مدارس استقبال می کند.


به گزارش ایرنا، "علی یوسفی" روز سه شنبه درجمع خبرنگاران به مناسبت فرارسیدن هفته پیوند اولیا و مربیان، افزود: دو رکن اساسی خانواده و مدرسه باید برای تحقق اهداف عالی انسانی، اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی و آموزش و پرورش در یک جهت آموزش و پرورش جمع شوند.
وی اضافه کرد: فعالیت های آموزش و پرورش منجر به ارتقاء تربیتی فرزندان می شود و اولیا نیز باید با فعالیت جدی در عرصه های مختلف تعلیم و تربیت در تحقق این مهم همکاری کنند.
وی با بیان اینکه عرصه تعلیم و تربیت نیازمند پشتیبانی مردمی برای تحقق اهدافش می باشد، بیان کرد: تقویت انجمن اولیا و مربیان می تواند در تربیت نسل های آینده کشور تاثیرگذار باشد.
یوسفی گفت: انجمن اولیا و مربیان در سه محور آموزشی، پرورشی و عمرانی در کمیته های تخصصی و مهارتی از توانمندی های اولیائ درهمه مراحل آموزشی استفاده خواهد کرد.
وی با تاکید بر مشارکت جدی پدر و مادر در جلسات آموزشی خانواده ها در مدارس، گفت: 80 درصد شرکت کنندگان در این جلسات مادران هستند، در حالیکه نقش فرزندپروری تنها بر عهده مادران نیست و پدران نیز نقش ویژه ای در این امر دارند.
وی با بیان اینکه نماز، قرآن و احترام به والدین، شعار اصلی انجمن اولیا و مربیان است، گفت: امروزه با ظهور رسانه های دست پرورده غرب، مسوولیت آموزش و پرورش در عرصه تربیت و فرهنگ دانش آموزان سنگین تر شده است که در این راستا جلسات مناسب و ویژه ای در مدارس اجرا می شود.
رییس گروه انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش قم با بیان اینکه در تمامی مدارس بالای 10 نفر جمعیت، انجمن اولیا و مربیان تشکیل می شود، گفت: سال گذشته 971 انجمن اولیا و مربیان در سطح استان تشکیل شد که امسال با توجه به اضافه شدن پیش دبستانی ها، این آمار افزایش خواهد یافت.
به گفته وی، حداقل و حداکثر تعداد اعضای انجمن اولیا و مربیان به تربیت هشت و 11 نفر است که بخشی شامل کادر مدارس و بخشی نیز از اولیاء دانش آموزان می باشد.
وی بیان کرد: تجدید میثاق با ولایت و شهدا، تربیت دینی، توسعه و تقویت فرهنگ نماز، ورزش و سلامتی، سیره اهل بیت(ع) الگوی سبک زندگی ایرانی اسلامی، روز خانواده و تکریم بازنشستگان به عنوان بنیادهای خانواده و همچنین تقویت فرهنگ کتاب و کتابخوانی و پیشگیری از آسیب های اجتماعی از جمله شعارهای هفته اولیا و مربیان است.
به گفته یوسفی، دیدار با مراجع، برگزاری سه همایش برای خانواده ها، دعوت از سخنرانان برگزیده در مدارس و توزیع کتابچه فعالیت های انجمن اولیا و مربیان در مدارس سطح استان از جمله برنامه هایی است که در هفته پیوند اولیا و مربیان برگزار خواهد شد.
وی افزود: توزیع بروشورهای آموزشی حاوی نکات آموزش و پرورش، تجلیل از 161 نفر از اعضای موفق انجمن های برتر اولیا و مربیان و همچنین تجلیل از خانواده های موفق در سطح مدارس از دیگر برنامه های این هفته است.
24 تا 30 مهرماه به نام هفته پیوند اولیا و مربیان نامگذاری شده است.ک/2
/7404/ 550/


22/07/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن