تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس امر به معروف كند به مؤمن نيرو مى بخشد و هر كس نهى از منكر نمايد بينى منافق را ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819233651




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روایت داستان های کوتاه از آنتوان چخوف در رادیو تهران


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: روایت داستان های کوتاه از آنتوان چخوف در رادیو تهران تهران-ایرنا- تهیه کننده برنامه کتاب شب، از روایت داستان های کوتاه از آنتوان چخوف در رادیو تهران خبر داد.


محمود احمدی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار رادیو و تلویزیون ایرنا اظهار داشت: برنامه کتاب شب به مدت یک هفته هرشب از ساعت 23:30 داستان های کوتاه آنتوان چخوف را از رادیو تهران موج اف.ام ردیف 94 مگاهرتز روایت می کند.
وی گفت: برنامه کتاب شب، هر هفته با انتخاب معروف ترین رمان های ایرانی و خارجی به مدت یک هفته از شبکه رادیویی تهران پخش می شود.
تهیه کننده برنامه کتاب شب، افزود: هر شب یک داستان کوتاه از آنتوان پاولوویچ چخوف داستان نویس و نمایش نامه نویس برجسته روسی پخش می شود.
وی یادآور شد: چخوف در زمان حیاتش بیش از 700 اثر ادبی آفرید، به طوری که او را مهم ترین داستان کوتاه نویس برمی شمارند و در زمینه نمایش نامه نویسی نیز آثار برجسته ای از خود به جا گذاشته است و او را پس از شکسپیر بزرگترین نمایش نامه نویس می دانند.
احمدی، با بیان اینکه چخوف در 44 سالگی بر اثر ابتلا به بیماری سل درگذشت،گفت: چخوف در داستان هایش به جای ارائه تغییر، سعی می کند به نمایش زندگی بپردازد؛ در عین حال، در داستان های موفق او رویدادهای تراژیک جزئی از زندگی روزانه آدم های داستان او را تشکیل می دهند.
تهیه کننده برنامه کتاب شب خاطرنشان کرد: تسلط چخوف به نمایشنامه باعث افزایش توانایی وی در خلق دیالوگ های زیبا و جذاب شده است.
وی اظهار داشت: بهروز رضوی گوینده، محسن حکیم معانی سردبیر و مجتبی گلستانی تنظیم رادیویی، سایر عواملی هستند که با این برنامه همکاری می کنند.
احمدی همچنین گفت: مخاطبان با ارسال پیام کوتاه به شماره 30000955 یا با مراجعه به نشانی الکترونیک [email protected] می توانند رمان های مورد علاقه خود را معرفی کنند تا در این برنامه خوانده و نقد شود.
فراهنگ**9187**1027


26/07/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن