تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):انسان زيرك، دوستش حق است و دشمنش باطل.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819394777




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شکایت عضو شورای شهر تهران از یک قاضی


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: شکایت عضو شورای شهر تهران از یک قاضی


یک عضو شورای شهر تهران، از دست قاضی دادگاه به علت آنچه «جریحه دار شدن افکار عمومی» از قلع و قمع ۲۵۰ اصله درخت بیان کرده، به دادسرای انتظامی قضات شکایت کرد و پیگرد قانونی این قاضی را خواستار شده است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر به نقل از خبرآنلاین؛ رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای تهران، در شکوائیه ای که به مقامات قضائی تقدی کرده، نوشته است: دادیار اجرای احکام یکی از شعبه های دادگاه تجدید نظر استان تهران، «عمدی یا از روی ناآگاهی»، دستور داده درختان یک زمین در تهران، قلع و قمع شود.

رحمت الله حافظی، در این شکایت، نوشته است: «دادیار مذکور، بی توجه به ساز و کار خاص، و با ناآگاهی و یا تعمد بر این امر، متاسفانه با دستور غیرقانونی خود و بر خلاف مفاد رای دادگاه و حکم قانون مبادات به این کار (صدور دستور قلع و قمع درختان) نموده و به این وسیله، با ضربه زنندگان به فضای سبز شهری و مجاری تنفس شهروندان، هم داستان شده است.»

او همچنین به مقامات قضائی نوشته است، دستور قلع و قمع درختان، زمینه ای فراهم کرده تا مردم، به دستگاه قضائی بدبین شوند و این کار، واکنش های مختلفی در پی داشته است.

حافظی در پایان شکایت خود، از دادستان انتظامی قضات خواسته: «به منظور برخورد با متجاوزان به محیط زیست و درختان و نیز در چهارچوب قانون نظارت بر رفتار قضات و دیگر قوانین و مقررات نظارتی بر رفتار قضات، نظر به آنکه دستورات قاضی مذکور مستوجب پیگردهای قانون مذکور بوده و موجب جریحه دار نمودن افکار عمومی شده است، خواهشمند است رسیدگی شایسته در این خصوص صورت پذیرد.»

پیش از این، مسئولان ارشد دستگاه قضا، از جمله معاون اول قوه قضائیه به آسیب زنندگان به محیط زیست و قطع کنندگان درخت در شهرها و تغییر غیرمجاز در کاربری زمین ها، هشدار داده بودند که مجازات سنگین در انتظار آنهاست.
 


شنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن