تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):ربا خوار از دنيا نرود، تا آن كه شيطان ديوانه اش كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820246002




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

˝ مرگ ماهی˝ در جشنواره فیلم های گزارش یک نگرانی


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: ˝ مرگ ماهی˝ در جشنواره فیلم های گزارش یک نگرانی خبرگزاری پانا: مرتضی کوه مسکن با دو فیلم ˝ مرگ ماهی˝ و˝ من وضو با تپش پنجره ها می گیرم˝ در جشنواره فیلم های ˝ گزارش یک نگرانی ˝که مهر ماه در تهران برگزار می گردد، حضورمی یابد.
۱۳۹۳ شنبه ۲۶ مهر ساعت 13:38



به گزارش سرویس فرهنگی پانا؛ مرتضی کوه مسکن با دو فیلم " مرگ ماهی" و" من وضو با تپش پنجره ها می گیرم" در جشنواره فیلم های " گزارش یک نگرانی "که مهر ماه در تهران برگزار می گردد، حضورمی یابد.
به گفته مرتضی کوه مسکن این دو فیلم پس از کسب جایزه های متعدد در جشنواره های داخلی برای حضور در جشنواره گزارش یک نگرانی به دفتر جشنواره ارسال شد.
عوامل تهیه و تولید این فیلم‏ها عبارتند از:
نویسنده ،تهیه کننده وکارگردان : مرتضی کوه مسکن، دستیار اول وبرنامه ریز:فرهاد مرادی، دستیار دوم کارگردان: محمد چوپانیان، منشی صحنه : فاطمه عربی، تصویربردار: بابک ابرغانی، صدابردار: محمدرضا طارمی،دستیار صدا: پویا طارمی، نورپرداز:محمد احمدی، مدیر تولید : مصطفی کوه مسکن، عکاس وفیلمبردار پشت صحنه : شیدا بازگشت، تدوین : سوگند صابری ، مجری طرح: موسسه فیلمسازی هیچکاک فیلم.
مرتضی کوه مسکن فیلم های : پنجمین پرنده ، نرگس ، دنیای وارونه ، فیلمی که هرگز ساخته نشد ، محرم بی حجاب ، گیلوانا ، هنرمندان خیابان ، فیلمی که هرگز ساخته نشد و... را در کارنامه دارد.
"گزارش یک نگرانی" عنوان جشنواره فیلم‌های موبایلی است که با توجه به وضعیت بحرانی آب شهر تهران با همکاری فرهنگسرای رسانه و شرکت آبفای استان تهران برگزار می‌شود. این جشنواره قصد دارد با فراهم آوردن زمینه حضور اقشار مختلف مردم، فیلمسازان و هنرمندان در این حرکت فرهنگی هنری نگاه مردم تهران به مسأله کمبود آب را در قالب فیلم‌های موبایلی به نمایش بگذارد.
به گفته روابط عمومی جشنواره آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره 26 مهر 1393 میباشد

 











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن