تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس در مقابل ثروتمند به خاطر ثروتش تواضع كند دو سوم دينش از بين برود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804303196




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تحصیل 2.5 میلیون دانش آموز در مدارس خیر ساز


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: معاون عمرانی وزیرآموزش وپرورش در مراسم تکریم خیرین مدرسه ساز: تحصیل 2.5 میلیون دانش آموز در مدارس خیر ساز خبرگزاری پانا: رئیس سازمان تجهیز و نوسازی وزارتآموزش وپرورش گفت:امروز 2.5 میلیون دانش آموز در مدارسی مشغول به تحصیل هستند که به همت خیرین مدرسه ساز کشور ساخته شده اند. در حالیکه 97 هزار کلاس درس کشور پس از پیروزی انقلاب اسلامی به صورت مشارکتی ساخته شده است.
۱۳۹۳ شنبه ۲۶ مهر ساعت 09:30



به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا، مرتضی رئیسی در همایش تکریم خیرین مدرسه ساز که در سالن حجاب کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در حال برگزاری است افزود: با پیگیری وزیرآموزش و پرورش  امسال برای نخستین بار توفیق دیدار مستقیم مسئولین بخش مدرسه ساز کشور و جامعه مجمع خیرین مدرسه ساز با مقام معظم رهبری حاصل شد.
وی با بیان اینکه در این دیدار بیانات مقام معظم رهبری در آینده نقشه راه ما می شود ادامه داد: مجموعه خیرین مدرسه ساز کشور از پدیده های انقلاب اسلامی هستند و امید است بتوان فرمایشات رهبری را پیگیری و عملیاتی کرد.
رئیسی بیان کرد: یکی از سیاست های محوری دوره جدید آموزش و پرورش موضوع مشارکت های مردمی است که در این زمینه حضور خیرین جایگاه ویژه ای دارد. وی تاکید کرد:افزایش تعداد پروژه های مشارکتی و ایجاد فضای جدید در قوانین کشور برای واگذاری پروژه نیمه تمام به خیرین در راستای افزایش سطح این مشارکت ها است.
معاون عمرانی وزیرآموزش وپرورش عنوان کرد: امروزه 2.5 میلیون دانش آموز در مدارسی که به همت خیرین مدرسه ساز ساخته شده است مشغول به تحصیل هستند.
رئیسی با اشاره به اینکه 97 هزار کلاس درس کشور پس از پیروزی انقلاب اسلامی به صورت مشارکتی ساخته شده است افزود: از 5400 پروژه نیمه تمام 22 درصد آنها از منابع غیردولتی در دست اجرا است که سهم خیرین از این مقدار زیاد است و آموزش و پرورش امروز نیازمند کمک خیرین است.
وی با اشاره به اینکه برای مشارکت مردم باید از شیوه های جدید استفاده کرد گفت: امروز تعداد نهادهای خیرین افزایش یافته اما این نهادها در کشور به شکل اقتباسی از خیرین هستند .
رئیس توسعه و تجهیز مدارس کشور بیان کرد: با وجود 300 شبکه عظیم خیرین در کشور نباید نگران کمک های سایر نهادها باشیم  چون نهاد جامعه خیرین مدرسه ساز بدون اینکه بار مالی بر دوش کشور داشته باشند جریان های مدرسه سازی را هدایت می کنند.
وی با اشاره به مشکلات مدرسه سازی گفت: هنوز یک سوم دانش آموزان کشور در فضای غیر ایمن مشغول تحصیل هستند و حتی بیش از 10 درصد دانش آموزان کشور در مدارس دو نوبته مشغول به تحصیل هستند همچنین مشکلات جدی آموزش وپرورش در سایت مسکن مهر دیده می شود.
رئیسی  افزود: برای حل مشکلات آموزش و پرورش سازمان نوسازی مدارس کشور دست نیاز به شما مجمع خیرین دراز می کند و امید است شما با کمکهایتان مجموعه آموزش وپرورش کشور را حمایت کنید.

 











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن