تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):رسول خدا صلى‏الله‏عليه‏و‏آله هرگز با مردم به اندازه عقل خود سخن نگفتند و فرمودند:...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820815949




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قلیان برای افراد زیر 18سال در قهوه خانه های نیر ممنوع شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: قلیان برای افراد زیر 18سال در قهوه خانه های نیر ممنوع شد اردبیل - ایرنا - فرماندار نیر گفت: قهوه خانه های این شهرستان از این پس حق ارایه قلیان به افراد زیر 18سال را ندارند.


اکبر صمدی روز شنبه در جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر این شهرستان نیر این اقدام را در راستای جلوگیری از افزایش میزان استعمال دخانیات در بین جوانان بیان کرد.
وی گفت: این شهرستان جزو شهرستان های سبز و کم آلوده در زمینه اعتیاد است.
او از اجرای طرح اجتماع محور برای پیشگیری از شیوع مواد مخدر خبر داد و افزود: هفت تیم اجتماع محور در مناطق مختلف این شهرستان در حال آموزش هستند.
وی با بیان اینکه مبارزه با مواد مخدر فقط در حیطه وظایف نیروی انتظامی و دستگاه قضایی نیست گفت: تمام نهادها و سازمان ها باید در تحقق آن احساس مسوولیت داشته باشند.
به گزارش ایرنا ، سرگرد جواد تقوی فرمانده نیروی انتظامی نیر هم در این جلسه گفت: امسال دو کیلوگرم انواع مواد مخدر در این شهرستان کشف شد.
شهرستان نیر در 35 کیلومتری جنوب اردبیل و در مسیر جاده ترانزیتی استان های اردبیل و آذربایجان شرقی قرار دارد.
7116/594/530


26/07/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن