تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فاطمه پاره وجود من است، هر که او را بیازارد مرا آزار داده و هر که او را خوشحا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805320919




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شطرنج تازه کفاشیان با استراتژی نامه نگاری برای ماندن در فدراسیون


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: شطرنج تازه کفاشیان با استراتژی نامه نگاری برای ماندن در فدراسیون تهران - ایرنا - در واقع این روزها شاهد استراتژی نامه نگاری علی کفاشیان و اطرافیانش هستیم. از یک سو هیات رئیسه نامه رسمی اش را علنی می کند تا سود تبلیغاتی خود را ببرد و مورد نقد واقع نشود و از سوی دیگر علی کفاشیان که قافیه را تنگ دیده این بار پیگریانه تر ماجرای حق پخش را پیش می کشد تا آخرین تیرهای ترکش خود را برای کسب محبوبیت خرج کند.


سلسله نتایج ضعیف تیم های پایه در فوتبال ایران دست به دست هم داد تا علی کفاشیان صدای تغییرات در فدراسیون خود را رساتر از قبل بشنود. در همین هفته گذشته شایعه برکناری مهدی محمدنبی، مرد همه کاره فدراسیون و مغز متفکر جریانی که علی کفاشیان را در راس فوتبال ایران نگهداشته دهان به دهان می گشت تا همه بدانند که این بار برخلاف دوران پیش از امضای قرارداد کارلوس کی روش نه سخن از اعمال قدرت وزارت ورزش که یک خواست همگانی است تا سروسامانی به اوضاع بهم ریخته فوتبال ایران داده شود.
به گزارش تابناکِ، در هفته ای که گذشت اتفاقات جالب و معناداری در فوتبال ما رخ داد. یکی از آن ها سه روز پیش در ابعاد گسترده ای روی خروجی خبرگزاری ها قرار گرفت حکایت از نامه محرمانه ای داشت که هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در آن از علی کفاشیان بابت شکست های اخیر تیم ملی توضیح خواسته بودند. نامه محرمانه ای که با تاکید بر قید «محرمانه» بودن آن از سوی هیات رئیسه همه اما از ان خبر داشتند و خب عقل سلیم به ما می گوید که هدف این نامه محرمانه نه بررسی دقیق و واقعی علل افول و سقوط فوتبال ایرانی و نه توبیخ علی کفاشیان که یک جور موج سواری رسانه ای است تا اهالی هیات رئیسه فوتبال چندان از افکار عمومی و موج منتقدان سفت و سخت علی کفاشیان عقب نمانند.
وگرنه اگر انتقادی به مدیریت فوتبالی در فدراسیون وارد است علاوه بر علی کفاشیان که نوک پیکان تهاحم ها به سوی او نشانه رفته سایرینی نظیر نبی، أیت الهی، فریده شجاعی و دیگر اعضای هیات رئیسه هم به اندازه کافی متهم هستند و تصمیمات انتقاد برانگیز گرفته اند. اما هیات رئیسه که تا همین چندی پیش خودش را نسبت به اتفاقات فدراسیون فوتبال بی تفاوت نشان می داد حالا سوار موج انتقادات شده تا با انتقاد از این وضعیت، خود را از شر این نقدها دور کند.
اما علی کفاشیان که استاد بازی با مهره های مختلف برای نگهداشتن صندلی ریاست اش است و این مهم را در سال های گذشته خیلی خوب به ما یادآوری کرده در همین فاصله با نوشتن یک نامه جنجالی به رئیس سازمان لیگ به دنبال آغاز بازی است که شاید ضربه موج تغییرات در فدراسیون فوتبال را کم کند. علی کفاشیان در ادامه داستان دنباله دار ماجرای حق پخش تلویزیونی در نامه ای به مهدی تاج از او خواسته تا مانع ورود دوربین های صداوسیما به ورزشگاه ها شود. تصمیم شجاعانه ای که در دو ماه گذشته خیلی ها منتظر گرفتن آن از سوی مسئولان فوتبال ایران بودند. بی شک اگر روز سه نشبه شبکه های مختلف سیما نتوانند وارد ورزشگاه ها شوند و بازی های هفته دوازدهم را پخش زنده کنند اتفاق مهم و بزرگی در فوتبال ما رخ می دهد و فوتبال کشورمان را یک گام تا احقاق حقوق واقعی خود نزدیک تر خواهد کرد. اتفاقی که رسانه ها هم نشان دادند در این مدت به خوبی حاضرند در برابر صدا و سیما از حقوق فوتبال دفاع کنند.
اما همین اتفاق ممکن است موجب شود که جایگاه علی کفاشیان در صندلی ریاست خود محکم و محکم تر شود. در واقع علی کفاشیان با نوشتن نامه دو روز پیش خود به مهدی تاج و در صورت عملی کردن آن در روز سه شنبه هزینه برکناری خود را بسیار بالا می برد تا حداقل در زمان فعلی کسی به فکر برکناری مدیری که علی رغم همه فجایعی که در دوران مدیریتش به بار آورد، در برابر صداو سیما قد علم کرد نیفتد.
در واقع این روزها شاهد استراتژی نامه نگاری علی کفاشیان و اطرافیانش هستیم. از یک سو هیات رئیسه نامه رسمی اش را علنی می کند تا سود تبلیغاتی خود را ببرد و مورد نقد واقع نشود و از سوی دیگر علی کفاشیان که قافیه را تنگ دیده این بار پیگریانه تر ماجرای حق پخش را پیش می کشد تا آخرین تیرهای ترکش خود را برای کسب محبوبیت خرج کند.
منبع / تابناک
اول **1521


26/07/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن