تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):كسى كه براى زنده كردن حق يك مسلمان، شهادت حقّ بدهد، روز قيامت در حالى آورده مى‏...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820062367




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مرکز ورزشی و توانبخشی شاهد همدان بهره برداری شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: با حضور معاون رییس جمهوری: مرکز ورزشی و توانبخشی شاهد همدان بهره برداری شد همدان - ایرنا - مرکز فرهنگی، ورزشی و توانبخشی شاهد همدان با حضور معاون رییس جمهوری و رییس عالی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور روز پنجشنبه بهره برداری شد.


به گزارش ایرنا مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان در آیین بهره برداری از این طرح گفت: این مجموعه شامل پنج مرحله بوده که مرحله ورزشی آن شامل استخر، سالن چند منظوره، باشگاه بدنسازی ، سالن پینگ پنگ و سوارکاری و مرحله توانبخشی این مجموعه شامل بخش های فیزیوتراپی ، کاردرمانی و اورژانس است که با حضور معاون رییس جمهوری به بهره برداری رسید.
"ناصر عارف" با بیان اینکه بخش فرهنگی این مجموعه با 25 درصد پیشرفت فیزیکی در دست اجرا است افزود: دو بخش باقی مانده نیز که شامل مرکز آموزشی و درمانی خواهد بود با مذاکره با بخش خصوصی در سال های آینده احداث خواهد شد.
وی اضافه کرد: ساخت مجموعه فرهنگی توانبخشی و ورزشی شاهد از سال 87 در 14 هزار متر مربع زیر بنا آغاز شد و برای افتتاح دو بخش ورزشی و توانبخشی آن 90 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.
به گفته وی برای مرحله فرهنگی نیز 58 میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده که تاکنون 23 میلیارد ریال از این مبلغ تامین شده است.
معاون رییس جمهوری و رییس عالی بنیاد شهید و امور ایثارگران در سفر یک روزه خود به همدان در ابتدای ورود با حضور در گلزار شهدای همدان با اهدای گل به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.
معاون رییس جمهوری و رییس عالی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور علاوه بر افتتاح این طرح با جانباز 79 درصد "حسن شهمرادی "، جانباز 50 درصد "فاطمه جباری" ، والدین شهیدان "علیرضا و محمد حسین ضرابیان "و آزاده جانباز 50 درصد سید "حسن وفایی " دیدار و در جمع خانواده های شهدا، جانبازان ، آزادگان و ایثارگران استان همدان سخنرانی کرد.
7523/576


24/07/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن