تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ كس جز با اطاعت خدا خوشبخت نمى‏شود و جز با معصيت خدا بدبخت نمى‏گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815162172




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اجرای کنسرت در ایران تجربه بسیار جالبی برای من است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: آهنگساز ژاپنی در تهران : اجرای کنسرت در ایران تجربه بسیار جالبی برای من است تهران - ایرنا - کیتارو آهنگساز ژاپنی موسیقی مدرن می گوید : اجرای کنسرت برای مخاطبان ایرانی تجربه بسیار جالبی برای من است و امیدوارم که تداوم یابد .


به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا ، " ماسانوری تاکاهاشی " ملقب به کیتارو روز پنج شنبه در نشست خبری افزود : در اجرای شب گذشته که نخستین روز برگزاری کنسرت من در ایران به شمار می رفت با اشتیاق و علاقه ، قابل توجه مخاطبان روبرو شدم که بسیار برایم جالب و غیر قابل پیش بینی بود .
وی ادامه داد : قبل از این هیچ تصوری در خصوص فضای موسیقی در ایران نداشتم اما استقبال از این کنسرت نشان داد مخاطبان کشور شما تا چه اندازه به موسیقی علاقه نشان می دهند.
این آهنگساز با بیان اینکه انرژی خوبی از مخاطبان ایرانی گرفتم گفت : این انرژی مثبت باعث شد کنسرت شب گذشته با کیفیت قابل قبولی برگزار شود .
وی در ادامه این نشست با اشاره به خاستگاه هنر در کشورهای آسیایی شرقی خاطرنشان کرد : در اغلب هنرهای آسیای دور همچون هنرهای تجسمی و موسیقی درون گرایی یکی از ارکان اصلی است که من نیز با تبعیت از این تفکر در کارهای خود از فضاهایی که موجب تشدید این حس می شود استفاده می کنم .
کیتار در خصوص رپرتوآر اجرایی کنسرت خود گفت : در اجرای شب گذشته و روزهای آینده قطعات قدیمی و برخی آهنگ های منتشر نشده خود را برای مخاطبان اجرا خواهم کرد .
وی در ادامه افزود : هدف من از اجرای موسیقی در کشورهای مختلف اعتلای فرهنگ کشورم ژاپن است و از طرفی بتوانم در راستای تبادل فرهنگی کشورهای مختلف جهان قدم بردارم .
کیتارو در خصوص سبک موسیقی خود گفت : در حدود 40 سال پیش کارهای اینچنیی از موسیقی الکترونیک تجربه ای تازه محسوب می شد اما امروزه جوانان در سراسر جهان با این موسیقی آشنا هستند و از آن بهره می برند .
وی در خاتمه ضمن ابراز خرسندی از حضور خود در ایران افزود : کار با نوازندگان ایرانی کنسرت کار دشواری بود که امیدوارم که در اجرا های روزهای آتی بتوانیم هماهنگ تر با هم عمل کنیم .
فراهنگ**9252**1601**


24/07/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن