تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):چیزى را بر زبان نیاورید که از ارزش شما بکاهد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819965051




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توهير: نبايد اجازه دهيم کالچوپولي رخ دهد


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: توهير: نبايد اجازه دهيم کالچوپولي رخ دهد
اريک توهير، مالک باشگاه اينتر به مسئولين سري آ هشدار داد که مراقب يک کالچوپولي ديگر باشند و در صورت اتفاق افتادنش، فوتبال ايتاليا با مرگ حتمي روبرو خواهد بود.

به گزارش "ورزش سه"، سال 2006، پس از قهرمانی ایتالیا در جام جهانی، پرونده کالچوپولی باز شد و یوونتوس، متهم اصلی این پرونده، به سری بی سقوط کرد و میلان، فیورنتینا و لاتزیو با کسر امتیاز روبرو شدند.حال، مالک اندونزیایی در مصاحبه با CNN، درباره این موضوع و همچنین تجربه ی خرید یک باشگاه صحبت کرد.

او گفت:" تمام بخش‌های فوتبال ایتالیا، بخش دولتی، باشگاه‌ها، و لیگ باید با جهانی شدن دوستانه تر برخورد کنند. به لیگ MLS نگاه کنید، بسیاری از سرمایه گذاران خارجی به آمریکا رفتند زیرا صنعت فوتبال در آنجا پایه های درستی دارد و سرمایه گذاران در امنیت هستند. پیش از اینکه به آنجا بروند، کاملا می‌دانند که با چه چیز مواجه خواهند شد. در سری آ اینگونه نیست. من خوش شانس بوده ام ولی فکر می‌کنم رقابت در فوتبال ایتالیا کمی بازتر و نا امن تر است. به بسیاری از نزدیکانم در فوتبال ایتالیا گفته ام که اگر یک کالچوپولی دیگر رخ دهد، سری آ با مرگ روبرو خواهد شد. این دفعه ی دوم یا سوم یا چهارم نیست بلکه بار نهم است."




اريک توهير (مالک جديد باشگاه)اينتر ميلان


1393/07/24 11:51  تعداد بازدید: 544





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن