تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خوشا به سعادت كسیكه عمل، علم، دوستى، دشمنى، گرفتن، رها كردن، سخن،سكوت ،كردار و گفتارش ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813238715




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مراسم ویژه به مناسبت روز عصای سفید در منطقه 6


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: بابایی خبر داد
مراسم ویژه به مناسبت روز عصای سفید در منطقه 6
شهرداری منطقه 6 از برگزاری مراسم ویژه به مناسبت روز عصای سفید و با هدف ضرورت تکریم و رسیدگی به نیازهای روشندلان این منطقه خبر داد.


 عظیم بابایی شهردار منطقه 6 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اعلام این مطلب گفت: در ماههای اخیر اقدامات مناسبی برای روشندلان در سطح منطقه صورت گرفته و قرار است در بوستانهای منطقه امکانات متناسب با نیازهای آنان تعبیر شود.

وی تصریح کرد: در این مراسم جمعی از روشندلان به اجرای برنامه‌ شاهنامه خوانی پرداختند و سپس بابایی در سخنرانی خود به ضمیر روشن این افراد و توانمندیهای بالای آنان و رسیدگی به نیازهای این افراد در سطح منطقه و ارتقای میزان بهره‌مندی روشندلان  از امکانات در سطح منطقه تاکید کرد.

بابایی با اشاره به سرویس رایگان حمل ونقل معلولین در سطح منطقه افزود: ارائه کارتهای تخفیف اتوبوس و مترو و کارتهای ورزش شهروندی به جهت رفع نیازهای فرهنگی و تفریحی روشندلان است.

شهردار منطقه 6 ادامه داد: به جهت ضرورت کارآفرینی و اشتغال زایی برای روشندلان معاونت امور اجتماعی را به برگزاری نشست مشترک با این موسسه برای افزایش سطح همکاریها و اجرای برنامه های مشترک فراخواند.

وی خاطر نشان کرد: 7 میلیارد تومان برای مناسب‌سازی کتابخانه ملی برای روشندلان هزینه شده است و بر ضرورت افزایش همکاری با موسسه های مردم نهاد معلولین در سطح منطقه تاکید کرد.

انتهای پیام/







تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن